Բոլոր ժամանակների ԱՄԵՆԱգովազդները

Բոլոր ժամանակների ԱՄԵՆԱգովազդները

Բոլորս մեր կյանքի ընթացքում հասցրել ենք տեսնել ամենաբազմազան գովազդները ամենատարբեր ոլորտներից։ Սակայն շատ դեպքերում նույնիսկ չենք էլ իմացել՝ որքան բյուջե է հատկացվել այդ արշավի իրականացմանը, կամ ինչ արդյունավետություն է այն ունեցել։

Այսօր կանդրադառնանք մեր ժամանակների ԱՄԵՆԱգովազդներին։ Թեև չկա բոլոր գովազդների վերաբերյալ մեկ ամբողջական բազա, որը հստակ տեղեկություններ կտրամադրեր բոլոր ժամանակների գովազդային արշավների վերաբերյալ, այնուամենայնիվ փորձենք բացահայտել լավագույնները և ուսումնասիրել դրանք քայլ առ քայլ։

Ամենաերկար գովազդը
Եթե ունենայիք ապրանք, որը «հավերժ» ծառայում է սպառողներին, ինչպե՞ս կգովազդեիք այն․ իսկ ի՞նչ կասեք գովազդի մասին, որը նույնպես «հավերժ» է։
Procter & Gamble ընկերությունը հենց այդպիսի լուծում էր պատկերացրել իր Old Spice ապրանքանիշի համար։ 2018 թվականի դեկտեմբերի 8-ին եթեր է հեռարձակվել 14 ժամ տևողությամբ գովազդ, որն ընդգրկվել է գինեսի ռեկորդների գրքում։
Գովազդի հակիրճ բովանդակությունը կարող եք տեսնել ստորև․
Ամենափոքրիկ գովազդը
258.19 μm^2 մակերեսով գովազդը ստեղծվել է 2018 թվականի սեպտեմբերի 21-ին Նիդերլանդներում։ Գովազդի նպատակը տեղեկացվածության մեծացումն էր, և այն ուղղված էր տեխնոլոգիական բաժիններում սովորող ուսանողներին՝ աշխատանքային ռեսուրսների հավաքագրման մարքեթինգային նպատակներով․
Ամենաթանկարժեք գովազդը
Երբևէ կպատկերացնեի՞ք, որ մոտ երկու րոպե տևողությամբ հոլովակի նկարահանմանը կարելի է հատկացնել 33 միլիոն ԱՄՆ դոլար բյուջե։ Հենց այդքան է արժեցել CHANEL N°5-ի գովազդը՝ լավագույն դերասանների, դիզայներների և ռեժիսյորների ներգրավմամբ։ 2004 թվականին հեռարձակված հոլովակը մեծ աղմուկ բարձրացրեց հենց իր մեծ մասշտաբների շնորհիվ, ինչը դրական ազդեցություն ունեցավ բրենդի վրա, և բույրը դարձավ ամենացանկալիներից մեկը։
Ամենահաջողված գովազդը
Վստահորեն կարող ենք Nike-ի “Just do it” արշավը համարել բոլոր ժամանակների լավագույններից մեկը։ 1988 թվականին լսարանին ներկայացված հոլովակում ցուցադրվել են ինչպես պրոֆեսիոնալ, այնպես էլ սիրողական մարզիկներ, որոնք կիսվում են իրենց ձեռքբերումներով և ոգեշնչում հեռուստադիտողներին նույնն անել: Արշավի առաջին հեռուստատեսային գովազդներից մեկում իր մասնակցությունն ուներ Ուոլթ Սթաք անունով 80-ամյա մի մարզիկ, ով ամեն առավոտ վազում էր 17 մղոն:

Գովազդի հեռարձակումից հետո հազարավոր մարդիկ կիսվեցին իրենց պատմություններով, թե ինչպես են ոգեշնչվել «պարզապես դա անել»՝ մինչև անգամ չսիրած աշխատանքը լքելով: “Just do it”-ը դարձավ Nike-ի խորհրդանշական նշանաբանը և մինչ օրս էլ շարունակում է ներկայացնել բրենդը:
Ի՞նչ է սովորեցնում բրենդը․ ճանաչել լսարանը և էմոցիոնալ կապ հաստատել նրա հետ, սա է հաջողության գրավականը։
Made on
Tilda