Կախված նպատակներից ու առաջադրանքներից, որ դրված են կոնկրետ հետազոտության առջև, կարելի է սահմանափակվել մի քանի օբյեկտներով (օրինակ՝ ուսումասիրել դիրքավորումը կամ ապրանքային տեսականին) կամ էլ անցկացնել տվյալ միջավայրի կոմպլեքսային վերլուծություն:
Դիտարկենք 6 հիմնական քայլեր, որ պետք է արվեն այդպիսի վերլուծության համար:
1. Որոշել մրցակիցների վերլուծության նպատակներըՄիանշանակ յուրաքանչյուր կազմակերպությանն անհրաժեշտ է հետևողական լինել մրցակցային այն դաշտի հանդեպ, որտեղ նա ծավալում է իր գործունեությունը: Սակայն մոնիթորինգի նպատակները միշտ տարբեր են՝ գնային քաղաքականության սահմանում, դիրքավորման ստրատեգիայի կազմում, ունիկալ առևտրային առաջարկների (ՈւԱԱ) ստեղծում, դիստրիբուցիայի ալիքների ընտրություն, ապրանքի տեսականու լայնացում և այլն: Այսինքն՝ եթե վերլուծության նպատակը, օրինակ, ՈՒԱԱ-ի ստեղծումն է, անհրաժեշտ է առաջին հերթին ուսումնասիրել մրցակիցների ՈւԱԱ-ն և դիրքավորման ստրատեգիաները, և ոչ թե նրանց գովազդի բյուջեն (և հակառակը):
Հետևաբար առաջնայինը նպատակների սահմանումն է, որպեսզի հետագայում ձեզ չծանրաբեռնեք ավելորդ տեղեկատվությամբ:
2. Հայտնաբերել մրցակիցներինԵրբ վերլուծության նպատակը կազմավորված է, անհրաժեշտ է ընտրել մրցակիցների՝ ելնելով մարքեթինգային տարբեր հատկանիշներից: Ամենակարևորներից մեկը «Թիրախային լսարանը և նրա պահանջներն» են: Այս հատկանիշը ենթադրում է ստորև ներկայացրած հարցերի համալիր.
- Արդյո՞ք ձեր ապրանքը/ծառայությունները ուղղված են նույն լսարանին, ինչ տվյալ մրցակցի առաջարկները:
- Արդյո՞ք մրցակից կազմակերպության ապրանքները/ծառայությունները լուծում են այն խնդիրները, ինչ ձերը:
- Արդյո՞ք ձեր լսարանի ներկայացուցիչները իրենց ցանկությունների բավարարման նպատակով անցկացվող փնտրտուքի ժամանակ հանդիպում են դիտարկվող մրցակցի ապրանքին/ծառայությանը:
Եթե տվյալ բոլոր հարցերի պատասխանն «այո» է, ապա այդ կազմակերպությունը հանդիսանում է ձեր մրցակիցը: Կարևոոր է նշել, որ ապրանքները կարող են տարբերվել, բայց լուծել միանման խնդիրներ, այդ իսկ պատճառով էլ անհրաժեշտ է լուրջ վերաբերվել այս փուլին:
Այլ հատկորոշիչներ նույնպես կարևոր են (գին/որակ հարաբերակցությունը, շուկայում զբաղեցվող մասնաբաժինը, ապրանքային տեսականին և այլն), և սխալ չի համարվի, եթե դուք վերլուծեք բոլոր պարամետրերով ձեզ գերազանցող մրցակցին (այսինքն՝ ընտրեք ոչ ամենամոտին ձեզ): Այսպիսի աուդիտը ձեզ շատ պիտանի տեղեկատվություն կտա. կարևորը՝ չվերլուծել ձեզ զգալիորեն զիջող մրցակցին:
Ինչպե՞ս հայտնաբերել մրցակիցներին. հնարավոր տարբերակները թվարկված են ստորև:Որոնում համացանցում: Կարելի է ստանձնել սպառողի դերը և որոնում կատարել Google/Yandex համակարգերում, ինչպես նաև Яндекс.Директ-ում և Google Adwords-ում: Որոնեք տարբեր հարցումներով և ընտրե՛ք այն մրցակիցներին, ում անունը կրկնվել է մի քանի հարցման ժամանակ, կազմեք ցուցակ:
Հարցում վաճառքի մենեջերներին: Քննարկեք մենեջերների հետ՝ ի՞նչ մրցակիցների մասին նրանք գիտեն, որո՞նց են ծանոթ, և այդ կազմակերպությունների անունները ավելացրեք ցուցակում:
Հարցում թիրախային լսարանի մի քանի ներկայացուցչի: Հնարավորության դեպքում հարցրեք սպառողներին, ովքեր համապատասխանում են ընտրված լսարանի պատկերին:
Արդյունաբերական վարկանիշներ: Հետազոտեք ցուցանիշները, գտե՛ք շուկայում առաջատարներին, ավելացրե՛ք ցուցակում:
Օնլայն ծառայություններ: Ամենատարածվածները similarweb.com, serpstat.com և spywords.ru-ն են: Ամբողջական ծառայությունները վճարովի են, բայց անվճար տարբերակների միջոցով նույնպես կարող եք տեսնել Ձեզ նման մրցակիցների:
Ինչպե՞ս գտնել առաջատար մրցակիցներինՄրցակիցների ցուցակը պատրաստելուց հետո հետազոտեք նրանց կայքերը, որպեսզի գտնեք վերլուծության համար ամենաարժանիներին: Առաջնային ընտրությունից հետո համեմատեք նրանց կայքերը Ձերի հետ Similarweb.com-ում, որպեսզի հասկանաք, թե որքանով եք միմյանց նման, և որ մրցակիցն է ավելի ուժեղ:
Այնուհետև ուսումնասիրեք յուրաքանչյուր մրցակցի ստեղծած կոնտենտի էությունը, տեսանելիությունը և տրաֆիկը Serpstat-ում. ուղղակի գրե՛ք նրա կայքի հասցեն և հետազոտեք թվային զեկույցը: