Բոլորը կփաստեն, որ մարքեթինգն այն բնագավառն է, որտեղ միշտ պետք է լինել մեկ քայլ առաջ՝ ժամանակի պահանջներին և թրենդներին համապատասխանելու ու մրցակիցներին չզիջելու համար։
Ուստի միշտ պետք է հետևել ոլորտի նորություններին, ուսումնասիրել սպառողների վարքագիծը և պահին համընթաց՝ կատարել ճիշտ փոփոխություններ արդեն իսկ մշակված ռազմավարությունում։ Դա կօգնի խուսափել մի շարք սխալներից, որոնք խոչընդոտում են բրենդի առաջխաղացումը, և որոնց մասին կխոսենք այս հոդվածում։
Միանշանակ փաստ է, որ պանդեմիան ամբողջովին հեղաշրջեց շուկան, բայց նաև ստեղծեց նոր հնարավորություններ․ Google-ում ամենօրյա որոնումների թիվը 2020 թվականի մարտից հետո 3.6 միլիարդից աճել է մինչև 6 միլիարդը, և նվազման միտում դեռևս չկա։ Հետևաբար պետք է ստեղծել որակյալ կոնտենտ այդ որոնումների արդյունքներում հայտնվելու և սպառողի խնդիրը լուծելու համար՝ հնարավորինս խուսափելով ստորև մեր կողմից առանձնացված սխալներից։
1. Ավելի շատ քանակ, ավելի քիչ որակՎաղուց անցել են այն ժամանակները, երբ որոնողական համակարգերում բարձր դիրքեր գրավելու հավանականությունը պայմանավորված էր օգտագործված բանալի բառերի քանակով կամ ստեղծած կոնտենտի ծավալով։
Ուստի կարևոր է ստեղծել որակյալ, հետաքրքիր և միշտ ընթեռնելի կոնտենտ, որը ժամանակավրեպ չէ և արագ չի կորցնում իր արդիականությունը։
2. Email և SMS մարքեթինգի դերի թերագնահատումըԱշխարհում օրական ավելի քան 320 միլիարդ մեյլ է ուղարկվում և ստացվում։ Հաջող մեյլ-արշավը կօգնի ստեղծել հետևորդների մեծ բազա, ինչն էլ թույլ կտա միշտ բրենդի մասին հիշեցնել սպառողներին։
Ինչպես արդեն պատմել ենք, մեյլի համար ներդրված 1$-ը ապահովում է 42$ եկամուտ։ Մինչդեռ մի շարք գիտակներ կիսվել են իրենց լավագույն փորձով՝ 1$-ի դիմաց ստանալով 70$ եկամուտ։ Ուստի ավելորդ է նշել դրա արդյունավետության մասին, միայն կարող ենք տալ մի քանի խորհուրդ՝
- գրել հետաքրքիր և ուշադրություն գրավող Subject,
- մեյլի բովանդակությունում ընթերցողին մի քանի անգամ դրդել գործողության (call to actions),
- օպտիմալացնել մեյլերը նաև հեռախոսների համար։
Email-մարքեթինգից զատ պետք չէ աչքաթող անել նաև SMS-ների կիրառման հնարավությունը։ Ի դեպ՝ եթե հետևորդների կողմից մեյլերի բացման ցուցանիշը 20% է, ապա SMS-ներինը՝ 98%։