Ինչպես աշխատել բլոգերների հետ

Վեբինարի ընթացքում սովորեցինք ճիշտ ընտրել ինֆլուենսերների մեր գովազդային արշավների համար, կազմել ստրատեգիաներ և վերլուծել դրանց արդյունքները

BSMI Digital Projects & Partnership Lead Անահիտ Մարկոսյանի հետ ունեցանք վեբինար, որի ընթացքում սովորեցինք, թե ինչպես է պետք ճիշտ ընտրել բլոգերների/ինֆլուենսերների մեր գովազդային արշավների համար և ապահովել արդյունավետ համագործակցություն վերջիններիս հետ։

Սովորեցինք բլոգերների լսարանին վերլուծելու եղանակները, նրա հաշվի վիճակագրությանը հասանելիություն ստանալու կանոնները, ծանոթացանք աշխատանքի կազմակերպման էթիկային և միջազգային շուկայում առկա թրենդներին։

Վեբինարի ավարտին բոլոր մասնակիցները որպես բոնուս ստացան մեր փորձառու մասնագետների կողմից կազմված checklist բլոգերների հետ գրագետ աշխատելու համար։

Վեբինարի տեսագրությունը՝ ստորև․

Made on
Tilda