Մարքեթինգային ամենաակտուալ թրենդների մասին

Մարքեթինգային 5 թրենդ, որոնք ակտուալ են մեր օրերում և կօգնեն առաջխաղացնել ձեր բրենդը շուկայական մրցակցության ներկայիս պայմաններում

Մարքեթինգը փոփոխվում է տիեզերական արագությամբ. այն, ինչ աշխատում էր երեկ, այսօր արդեն ակտուալ չէ: Մենք հավաքել ենք մեր ժամանակների ամենակարևոր թրենդներից 5-ը, որոնք ձեզ կօգնեն առաջ անցնել մրցակիցներից և հասնել ֆինանսական հաջողությունների:

1. Օգտատերերի կողմից ստեղծված կոնտենտ
Կոնտենտն ինքնուրույնաբար ստեղծելու փոխարեն կոչ արեք ձեր հետևորդներին կերտել այն: Ձեր ապրանքի համար այնքան գրավիչ ու յուրօրինակ փաթեթավորում մտածեք, որպեսզի գնորդների մոտ այն նկարելու և story անելու կամ գրառմամբ ընկերների հետ կիսվելու ցանկություն առաջանա:

Ծառայությունն այնպես մատուցեք, որ դրա մասին ցանկանան պատմել՝ նշելով ձեր բրենդի անունը: Մի կողմից այդպիսի կոնտենտն անվճար է, մյուս կողմից՝ այն ծառայելու է որպես խորհուրդ ծանոթների կողմից, ում ավելի շատ են վստահում, քան ցանկացած գովազդի: Կարևոր է, որ այդ գրառումներն օգտատերերն անեն բնականորեն, առանց մարտահրավերների և մրցույթների:


2. Ինտերակտիվ կոնտենտ

Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ օգտատերերի 91%-ը ամբողջ համացանցում առկա տեղեկատվությունից նախընտրում է ինտերակտիվ կոնտենտը: Այն այցելուին ավելի երկար է պահում կայքում և տալիս տեղեկատվության հետ փոխներգործելու նոր ու հետաքրքիր փորձ, ինչը նպաստում է նաև բրենդի ճանաչելիության մեծացմանը:

Մի շարք ընկերություններ իրենց հետևորդներին գրավելու նպատակով սկսում են կիրառել այնպիսի թրենդներ, ինչպիսիք են AR & VR կոնտենտը, գեյմիֆիկացիան:

AR & VR կոնտենտը կարելի է համարել ՄԵՐ ՕՐԵՐի ուժեղագույն թրենդներից մեկը
AR & VR տեխնոլոգիան վերջերս կիրառած բրենդներից մեկը Adidas-ն է, որն իր գնորդներին հնարավորութուն է տվել փորձելու Alphaedge 4D սպորտային կոշիկների նոր մոդելը:
AR & VR-ի կիրառումը թույլ է տալիս ստեղծել կոնտենտ լրացուցիչ կամ վիրտուալ իրականության օգտագործմամբ․ զբոսնել խանութներում, փորձել զգեստները կամ մասնակցել բրենդի ստեղծմանը. ապագան արդեն այստեղ է:
Վիրտուալ ռեժիմում կոշիկները փորձելու համար գնորդը պետք է բացի բջջային հավելվածը և սեղմի նախընտրելի ապրանքի էջի վրա: Կոշիկը հայտնվում է ոտքի վրա, և այն կարելի է տարբեր կողմերից ուսումնասիրել: Տվյալ դեպքում օգտագործելով AR տեխնոլոգիան՝ Adidas-ը կարող է ավելի լավ կառավարել սպառողական պահանջմունքները և հետագայում նվազեցնել վերադարձվող ապրանքների թիվը:

Լայն տարածում են գտել նաև Instagram-ում ստեղծված AR-դիմակները , որոնք աշխատում են սմարտֆոնի դիմային տեսախցիկով և լրացված իրականության տարրերով: Այս տեխնոլոգիայի օգտագործումը չափազանց պարզ է, ինչով էլ պայմանավորված է դրա տարածման աննախադեպ արագությունը: Բացի այդ, բրենդի մոտիվներով լրացված իրականությամբ գործիքների ստեղծումը նպաստում է հենց սպառողների կողմից վերը նշված անվճար և գրավիչ կոնտենտի ստեղծմանը:

Մերօրյա թրենդներից մեկը շարունակում է մնալ խաղերի ստեղծումը. մարդիկ պատրաստ են խաղալ բրենդների հետ, սակայն նրանց գրավում են հետաքրքիր ու յուրօրինակ ֆորմատները, որոնք ոչ միայն կզվարճացնեն, այլև կմոտիվացնեն լսարանին մասնակցություն ցուցաբերել:

3. Անհատական մոտեցում

Չնայած որ վերջին ժամանակների թրենդներից մեկը համարվում է ավտոմատացված չատ-բոտերի կիրառումը , որոնք տալիս են ժամանակը կառավարելու մի շարք հնարավորություններ (թույլ են տալիս արագ արձագանքել հետևորդների հաղորդագրություններին, պատասխանել հարցերին, լուծել բոլոր հնարավոր խնդիրները, վաճառքներ ձևակերպել, գրանցվել կամ հայտ լրացնել), այնուամենայնիվ սպառողը ցանկանում է ստանալ անհատական մոտեցում: Նա ուզում է իրեն հուզող հարցերի պատասխանները ստանալ ոչ թե չատ-բոտերից, այլ անձամբ տվյալ բրենդի մենեջերից՝ զգալով, որ կապուղու մյուս կողմում կենդանի մարդ է, այլ ոչ թե մեխանիկական copy-paste:

Մարդիկ վերջնականապես հոգնել են տեսնել գովազդային այնպիսի հայտարարություններ, որոնք իրենց հետ որևէ կապ չունեն:
Այնուամենայնիվ պետք է նշել, որ անհատական մոտեցումը չի սահմանափակվում միայն հաղորդագրություններում հետևորդների անունների ավտոմատ փոփոխությամբ (թեև.. որոշ բրենդներ նույնիսկ դա չեն անում):

Իսկ մեր օրերում արհեստական բանականության համատեղումը տվյալների բազայի, սոցիալական ցանցերի և տեղեկատվական այլ աղբյուրների վերլուծության հետ թույլ կտա շատ արագ և հեշտությամբ անհատականացնել ամեն ինչ՝ սկսած կոնտենտից մինչև դիզայն, առաջարկվող ապրանքներից մինչև ուղեկցող ծառայություններ:

Վերջին թրենդներից է նաև Facial coding-ը, որն իրենից ներկայացնում է կոնտենտը սպառելու պահին օգտատիրոջ էմոցիաները ճանաչող տեխնոլոգիա: Այն թույլ է տալիս ավելի անհատականացնել կոնտենտը. կատարվում է հետազոտություն, որի ժամանակ ուսումնասիրվում են գովազդային հոլովակի ընթացքում դիտողների ուշադրության լարման կետերը, և վերլուծվում է արձագանքների դրական կամ բացասական լինելը: Ստացված տվյալներն օգտագործվում են թիրախավորման համար, որպեսզի պարզ լինի՝ որ լսարանին է դուր գալիս տվյալ կոնտենտը:

4. SEO վերածնունդ
Նկատած կլինեք՝ պարբերաբար խոսվում է SEO-ի ''վախճանի'' մասին, սակայն այն երբեք էլ չի վերանում, ընդհակառակը՝ անցնում է էվոլյուցիայի տարբեր փուլեր և ավելի ու ավելի կատարելագործվում: Google-ի նոր՝ Bert ալգորիթմի գործարկումից հետո հատկապես պետք է մոռանալ կոնտենտում և մետա-թեգերում բանալի բառերի չարաշահումների մասին: Նոր ալգորիթմն ավելի լավ է հասկանում տրված հարցը՝ հիմնվելով ամբողջ արտահայտության ընդհանրական իմաստի վրա, և տալիս արդեն ձևավորված պատասխան:
Օգտատերն այժմ կարող է այլևս որևէ կայք չայցելել. իր հարցի պատասխանն արդեն հայտնվում է որոնման արդյունքային էջում: Ընդ որում՝ յուրաքանչյուր պատասխան հղում է պարունակում դեպի տեղեկատվության սկզբնաղբյուրը:
Սակայն արդարության համար նշենք, որ 2020թ.-ին որոնողական համակարգի առաջին հորիզոնականի համար պայքարելն այլևս բավարար չէ: Այժմ պայքարը մղվում է զրոյական հորիզոնականի համար. դա ինֆորմացիան է, որը Google-ն առաջարկում է մինչև որոնման արդյունքների ցուցադրումը:

Եթե ձեր կայքի հղումը տեղ է գտել որոնողական համակարգի ընդլայնված արդյունքներում, ապա դուք հայտնվել եք 2020 թվականի ինտերնետային մարքեթինգի թրենդներում: Իսկ այդտեղ հայտնվելու հավանականությունը մեծացնելու համար նախ անհրաժեշտ է օ գտագործել սիմվոլների օպտիմալ քանակություն. կոնտենտը պետք է ստեղծել այնպես, որ որոնողական համակարգը կարողանա համապատասխան հոդվածից հեշտորեն արտահանել անհրաժեշտ հատվածը՝ ի պատասխան ստացված հարցի: Մեկ պարբերության համար խորհուրդ տրվող ծավալը 40-50 բառն է:

Կարևոր է բովանդակության նաև ձևային մասը. առանձնացրեք h1-h4 վերնագրեր, տեքստը ներկայացրեք ավելի հատվածավորված, համարակալված: Արդյունավետ է նաև կայքում ստեղծել ''Հարց-պատասխան'' էջ: Թիրախավորված հարցերի պատասխաններ պարունակող էջ ունենալը որոնողական համակարգի ընդլայնված արդյունքներում հայտնվելու հավանականությունն ավելի կմեծացնի:

Պետք է նշել նաև, որ 2020թ.-ին որոնումների ավելի քան 50%-ն իրականացվում է ձայնային եղանակով , իսկ դա նշանակում է, որ կայքի օպտիմալացումը ևս պետք է համապատասխանի այդ տենդենցին (մարդիկ ավելի երկար և խոսակցական արտահայտություններ են օգտագործում, ընդ որում՝ ձայնային որոնումները հիմանակում իրականացվում են բջջային հեռախոսներով), ուստի այդ ուղղությամբ կայքի օպտիմալացումը նույնպես կարող է զրոյական հորիզոնական ապահովել որոնողական համակարգերում:

5. Վիդեո-կոնտենտ

Ամենայն հարգանքով ընդունելով ձայնային օգնականների վաճառքների կտրուկ աճի փաստը՝ չենք կարող թերագնահատել նաև վիզուալ կոնտենտի դերը: Մեր ամբողջ շփման 93%-ը վիզուալ է, իսկ մեր ուղեղը պատկերները 60,000 անգամ ավելի արագ է ընկալում, քան տեքստը: Հստակ կարող ենք փաստել, որ գունավոր վիզուալ ներդիրները 80%-ով մեծացնում են կոնտենտը կարդալու ցանկությունը, այսինքն՝ ներգրավվածությունն ավելանում է մինչև 180%, եթե գրառումը նկար է պարունակում: Եվ ի վերջո մարդիկ 95%-ով ավելի հաճախ են գնում ապրանքը, եթե դրա մասին վիդեո են նայում:

Արդեն երկրորդ տարին շարունակ՝ վիդեոն լսարանի հետ հաղորդակցության լավագույն ֆորմատն է: Եվ այժմ բրենդներն օգտագործում են Youtube-ը՝ որպես առանձին գովազդային գործիք: Նրանք ստեղծում են իրենց ալիքները, համագործակցում բլոգերների հետ: Հենց Youtube-ում կարելի է շատ բնականորեն ներկայացնել ապրանքի օգտագործման առանձնահատկությունները և ստեղծել գրավիչ կոնտենտ: Այս հարթակը թույլ է տալիս ավելի հստակ թիրախավորել լսարանին, անընդհատ փոխհարաբերություններ պահպանել վերջինիս հետ, ուղղորդել բաժանորդագրվելու ալիքին՝ թարմ նորությունները բաց չթողնելու համար: Բացի այդ՝ Youtube-ը տալիս է մոնետիզացիայի մեծ հնարավորություն. մեծաքանակ հետևորդներ ունեցող էջերը միշտ գտնվում են գովազդատուների հետաքրքրության շրջանակներում:

Հետևեք թրենդներին, քայլեք փոփոխություններին համընթաց՝ չմոռանալով կերտել ՁԵՐԸ, այն յուրահատուկը, որով առանձնանում եք ձեր իսկ մրցակիցներից:
Made on
Tilda