ՀՀ-ում միջազգային որակի կրթության ապահովման իր առաքելությունը
BSMI-ը իրականացնում է իր ամենակարևոր ռեսուրսի՝ դասախոսների շնորհիվ։
Մենք մշտապես ոգևորված ենք՝ մեր թիմը համալրելու ոլորտի առաջատար մոտիվացված մասնագետներով։
Եթե ցանկանում եք դառնալ BSMI Team-ի անդամ, ստորև լրացրե՛ք հայտը, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ։
Թո՛ղ տվյալներդ, և մենք կապ կհաստատենք քեզ հետ:
Նախորդ հոդվածում արդեն խոսել ենք մարքեթինգային մերօրյա թրենդների մասին. այժմ կնշենք դրանցից ևս 4-ը
1. Իմաստ և դեմք ունեցող բրենդներ
Ժամանակակից սպառողներին արդեն բավարար չէ բրենդներից միայն ապրանքների վերաբերյալ տեղեկատվության ստացումը: Նրանք ցանկանում են իմանալ, թե ինչպես են ընկերությունները վերաբերվում հասարակության համար կարևոր հիմնախնդիրներին և ինչ ներդրում ունեն դրանց լուծման գործում: Մասնավորապես՝ սպառողների համար կարևոր է, որ բիզնեսը ներկայացնեն տարբեր մշակույթներից սերող անհատականություններ և իրենց գործունեությամբ մասնակցեն այնպիսի հիմնախնդիրների լուծմանը, որոնք կապված են մշակութային բազմազանության, կլիմայի փոփոխության, էկոլոգիայի պահպանման, ռասսայական խտրականությունների և այլնի հետ:
Արդյունքում Wifi-մարքեթինգը բիզնեսին տալիս է այնպիսի հնարավորություններ, ինչպիսիք են CRM համակարգի պարբերական թարմացումը, ինսայթների հավաքագրումը, այցելուներին ակցիաների և զեղչերի մասին տեղեկացնելու հնարավորությունը, բրենդի տեղեկացվածության բարձրացումը, ռեմարքեթինգը և այլն:
Արդեն անցել են այն ժամանակները, երբ մարքեթոլոգները ունիվերսալ մասնագետներ էին, ովքեր միաժամանակ զբաղվում էին շուկայի վերլուծությամբ, ապրանքի դիզայնով, SMM արշավներով և հնարավոր բոլոր այլ աշխատանքներով: