ՀՀ-ում միջազգային որակի կրթության ապահովման իր առաքելությունը
BSMI-ը իրականացնում է իր ամենակարևոր ռեսուրսի՝ դասախոսների շնորհիվ։
Մենք մշտապես ոգևորված ենք՝ մեր թիմը համալրելու ոլորտի առաջատար մոտիվացված մասնագետներով։
Եթե ցանկանում եք դառնալ BSMI Team-ի անդամ, ստորև լրացրե՛ք հայտը, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ։
Թո՛ղ տվյալներդ, և մենք կապ կհաստատենք քեզ հետ:
Բրենդի դիրքավորումը շուկայում
Այս հոդվածում ներկայացնում ենք բրենդի դիրքավորման էությունը, դրա դերը վաճառքների մեծացման և բիզնեսը նոր մակարդակ հասցնելու գործում
1.Ընտրել այն ասպեկտը, որ զբաղված չէ մրցակիցների կողմից
Այս փուլում կատարվում է մրցակիցների, իրենց ապրանքային տեսականու վերլուծություն, որպեսզի հասկանանք նրանց զբաղեցրած դիրքերը և տարբերությունները միմյանցից:
2.Ընտրել այն հատկանիշը, որը կարևոր է լսարանի համար
Իր «Մարքեթինգ՝ մտքի արագությամբ» գրքում Ադրիան Սլիվոտսկին նշել է, որ ժամանակակից տնտեսության մեջ տեղի ունեցել արժեքների շղթայի ռեվերս: Եվ եթե առաջ այն ուներ այս տեսքը՝Դիրքավորումը ստեղծվում է լսարանի պահանջների ու կարիքների հիման վրա՝ հաշվի առնելով կազմակերպության` մրցակիցների հանդեպ ունեցած առավելությունները և դրանք ուղղելով ապրանքը իր կատեգորիայում ամենահարմարը դարձնելուն:
4.Ինչպե՞ս է սխալ դիրքավորումը ազդում վաճառքների վրա: SONY Walkman-ի պատմությունը:
1979թ-ին Sony ընկերությունը ստեղծեց Walkman դյուրակիր աուդիո նվագարկիչները՝ կարծելով, որ նման քիչ եկամտաբեր, բայց իննովացիոն պրոդուկտը դուր կգա դեռահասներին: Պարզվեց, որ ընտրված լսարանը դեռևս նախընտրում էր մեծ մագնիտոֆոնները, և սպառողներին բնավ չհետաքրքրեցին դյուրակիր նվագարկիչները, որոնք շարունակեցին մնալ խանութներում: Ինժեներներն ու մարքեթինգի մասնագետները հիասթափված էին իրողությամբ:6. Դիրքավորումը դժվար չէ, ավելի կարևոր է (ու դժվար) այն շուկա ճիշտ հասցնելը:
Այսօր մարքեթինգում ինֆորմացիոն քաոսը աճում է, և եթե առաջ մեկ կարգախոսով կարելի էր բավականին երկար ժամանակ ապահովել կազմակերպության առաջխաղացումը, ապա այժմ կարգախոսը կոնտենտի ստեղծումից հետո անցնում է օգտագերերի ձեռքը և ենթարկվում բազմազան փոփոխությունների ու մոդիֆիկացիաների, ինչը հետո դժվար է կառավարել: Սակայն կարելի է կանխատեսել, թե որ տեսակի կոնտենտը ինչի ուղղությամբ է փոփոխվելու, և ստեղծել հաղորդակցական շղթա այդ տեսանկյունից: