ՀՀ-ում միջազգային որակի կրթության ապահովման իր առաքելությունը
BSMI-ը իրականացնում է իր ամենակարևոր ռեսուրսի՝ դասախոսների շնորհիվ։
Մենք մշտապես ոգևորված ենք՝ մեր թիմը համալրելու ոլորտի առաջատար մոտիվացված մասնագետներով։
Եթե ցանկանում եք դառնալ BSMI Team-ի անդամ, ստորև լրացրե՛ք հայտը, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ։
Թո՛ղ տվյալներդ, և մենք կապ կհաստատենք քեզ հետ:
Squid Game. կորեական սերիալ, որը վերջին ամիսներին անկթարթորեն ցնցեց համացանցը և ողջ միջազգային շուկան․ ինչու՞, ինչպե՞ս՝ կպատմենք այս հոդվածում
Այստեղ աշխատել է նաև FOMO էֆեկտը՝ ինչ-որ բան բաց թողնելու վախը․ մարդիկ ուզում են լինել "թեմայի մեջ" և հասկանալ կոնտեքստը, որի մասին բոլորն են խոսում։
Սերիալի առաջխաղացման գլխավոր խթանը եղել է TikTok-ը։ #squidgame հեշթեգը այժմ ունի ավելի քան 44 մլրդ դիտում։ Մի քանի միլիարդ դիտում էլ ապահովում են թեմատիկ այլ հեշթեգներ՝ #dalgona, #dalgonacandy և այլն (սերիաներից մեկում խաղի մասնակիցները պետք է տարբեր պատկերներ ստանային կորեական հայտնի դալգոնա թխվածքաբլիթից)։
Արագ արձագանքումն է նպաստում ուշադրության գրավմանը։ Սպառողները հաճախ են ակնթարթային որոշումներ կայացնում, ուստի շատ կարևոր է հետևել թրենդներին և խփել ուղիղ նշանակետին։ Պետք է միշտ գործել ճիշտ տեղում և ճիշտ ժամանակին։