Ինչպե՞ս օգտագործել TikTok-ը մարքեթինգում
TikTok-ը գովազդային ամենաարդյունավետ ալիքներից մեկն է։ Այն ուղղված է ոչ թե վաճառքների անմիջական աճին, այլ ձեր բիզնեսի անհատականության ցուցադրմանն ու տարածմանը։
Հիշեք՝ որքան մտերմիկ ու անձնական է ձեր բիզնեսը, այնքան ավելի շատ մարդիկ են կապվում նրան։ Դե իսկ TikTok-մարքեթինգն ուղղված է սպառողի հետ լոյալ հարաբերությունների կառուցմանը։
Պարզապես կիսվեք ձեր թիմի ու բիզնեսի մասին պատմող զվարճալի վիդեոներով, թույլ տվեք մարդկանց ճանաչել ձեզ, ձեր բրենդի առաքելությունը, որդեգրած սկզբունքները, արժեքները, և թե ինչն է մոտիվացնում ու օգնում առաջխաղացնել այն։
Բրենդն առաջխաղացնելու մեկ այլ տարբերակ է ինֆլուենսերների հետ համագործակցությունը․ TikTok-ում գրանցված յուրաքաչյուր օգտատեր հաստատ ունի իր ֆավորիտ հեղինակներին, ում կարծիքին վստահում է։
Ինչպե՞ս տեղադրել գովազդ TikTok-ում
2019-ի սկզբին TikTok-ը սկսեց պայմանական գովազդ տարածել հավելվածի որոշ օգտատերերի շրջանակներում․ վիճակագրությունը փաստում է, որ դա ընկերությանը մեծ հաջողություններ բերեց։ TechCrunch/Apptopia-ն հավաստում է, որ TikTok-ի եկամուտը 2019-ի վերջին եռամսյակում 300%-ով գերազանցել է նախորդ տարվա միևնույն ժամանակահատվածում գրանցված ցուցանիշը։
Գովազդը TikTok-ում 10-15 վայրկյան տևողությամբ pre-roll վիդեո է՝ շատ նման յութուբյան վիդեոներից առաջ միացող գովազդին, որը ևս կարելի է մի քանի վայրկյան անց բաց թողնել, իսկ գովազդատուները վճարում են յուրաքանչյուր ցուցադրության համար։
Կան TikTok-ում հասանելի վիդեոների 3 տեսակ․
Brand Takeover Ads: օգտատերի հեռախոսի ամբողջ էկրանով միացող 5 վայրկյանանոց գովազդներ, որոնք միանում են հավելվածը բացելուց անմիջապես հետո և օգտատիրոջը տանում են կամ դեպի բրենդի կայք կամ՝ տիկտոկյան պրոֆիլ։ Գովազդի այս տեսակի օգտագործմամբ գովազդային արշավը կարող է արժենալ մինչև 50,000 ԱՄՆ դոլար։
In-Feed Native Video Ads: Դարձյալ ողջ էկրանով ցուցադրվող գովազդներ, որոնք միանում են օգտատերերի կողմից ստեղծված վիդեոների միջև և Instagram-ի story-ների նմանությամբ օգտատերերին տանում են կամ համապատասխան կայքէջ կամ՝ app store:
Branded Hashtag Challenges: Բրենդների կամ բիզնեսների կողմից գեներացված թեմաներով ստեղծված հեշթեգների առաջխաղացումն է, որի նպատակը օգտատերերի շրջանակներում և վերջիններիս կողմից տվյալ թեմայի վերաբերյալ վիդեոների ստեղծումն ու տարածումն է։ Սա կարող է իր մեջ ներառել գովազդի նախորդ երկու տեսակները միաժամանակ։