Կարո՞ղ եմ արդյոք դառնալ մարքեթոլոգ

Մարքեթինգ և բիզնես։ Մասնագիտական կողմնորոշում

Մեկօրյա մարքեթինգային ծրագիր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են մասնագիտանալ մարքեթինգի ուղղությամբ

Ո՞Վ Է ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏԸ

Մարքեթինգի մասնագետները ապահովում են բիզնեսի վաճառքները, ուսումնասիրելով շուկան՝ հասկանում են մարդկանց կարիքները։ Մարքեթոլոգները ուսումնասրում են թե, ինչ պրոդուկտներ չկան շուկայում, ինչ կարելի է արտադրել, ինչ գնագոյացում սահմանել և ինչ ալիքներով գովազդել տվյալ պրոդուկտը։

Ծրագրի մասին


Մարքեթինգը, ներկայումս լինելով շատ թրենդային մասնագիտություն, շատերի մոտ ցանկություն է առաջանում խորանալու այս ուղղությամբ՝ միևնույն ժամանակ չհասկանալով՝ արդյոք դա իրենց համար է, թե ոչ։ BSMI-ը Հայաստանում նախաձեռնեց նմանը չունեցող մեկօրյա ծրագիր՝ նախատեսված 14-16 տարեկան անձանց համար։ Գալով այս դասին՝ կստանաք մարքեթինգային մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված բոլոր հարցերի պատասխանները մեկօրյա ամբողջական ծրագրի միջոցով։ Կուսումնասիրեք՝ ինչ է մարքեթինգը, ինչ է իրենից ներկայացնում ստրատեգիան, և բիզնեսում ինչ մաս է զբաղեցնում այն։

“Կարո՞ղ եմ արդյոք դառնալ մարքեթոլոգ” դասը կտա հնարավորություն հասկանալու մարքեթոլոգի բոլոր գործառույթները ավելի խորքային բնույթով։

Մասնակցելով դասին՝ կստանաք հետևյալ հարցերի պատասխանները

  • Արդյոք կարո՞ղ եմ դառնալ մարքեթոլոգ
  • Ի՞նչ է մարքեթինգը և ի՞նչ բաղկացուցիչներից է կազմված
  • Ի՞նչ է ստրատեգիան, և բիզնեսում ի՞նչ տեղ է զբաղեցնում այն
  • Ինչպե՞ս ձեռք բերել բիզնես մտածողություն և ինչպե՞ս գաղափարը վերածել իրական բիզնեսի
  • Ինչպե՞ս վերհանել շուկայում առկա մրցակիցներին և վերլուծել
  • Ինչպե՞ս մշակել բիզնեսի առաջխաղացմանն ուղղված գովազդային արշավներ
ԻՆՉՊԵ՞Ս Է ԱՆՑՆԵԼՈՒ ԴԱՍԸ
1
Լսելու ենք Աննա-Մարիի ելույթը մարքեթինգի, բիզնեսի և ստրատեգիայի մասինHigh Quality
2
Բաժանվելու ենք թիմերի

3
Յուրաքանչյուր թիմ մտածելու է բիզնես գաղափար
4

Առանձնացնելու ենք բիզնեսի

հավանական մրցակիցներին

5

Մշակելու ենք բիզնեսի առաջխաղացմանն ուղղված գովազդային արշավի պլան

6

Յուրաքանչյուր թիմ ներկայացնելու է իր աշխատանքը

7

Յուրաքանչյուր թիմ ստանալու է մեկնաբանություններ և ուղղորդում Աննա-Մարիի կողմից

ԴԱՍԻ ՄԱՍԻՆ

  • Կարճաժամկետ է
  • Հետաքրքիր է
  • Մոտիվացնող է
  • Տևողություն

    1-օրյա դաս

  • Ձևաչափ

    Ինտերակտիվ մարքեթինգային և բիզնես մտածողությանն ուղված դասախոսություն-քննարկում

    17:30-20:00

  • Ավարտին տրվում է

    Հավաստագիր  
  • Մասնակիցների քանակ

    առավելագույնը 20

  • Արժեք

    17,000 դրամ
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
BSMI մարքեթինգի և ինովացիաների դպրոցի հիմնադիր, մարքեթինգի միջազգայնորեն հավաստագրված մասնագետ

Մասնագիտական կողմնորոշումը կամ նրա փոփոխությունները տեղի են ունենում ամբողջ կյանքի ընթացքում, հատկապես՝ ավագ դպրոց փոխադրվելուց առաջ։ Այդ իսկ պատճառով մեկօրյա դասի այս գաղափարը ուղղորդված է բոլորին՝ սկսած 14 տարեկաններից, ովքեր ունեն հետաքրքրություններ մարքեթինգի և բիզնեսի վերաբերյալ, և մասնակցելով մեկօրյա այս դասին՝ կկողմնորոշվեն մարքեթինգային հետաքրքրությունների վերաբերյալ։

Արժեքը՝ 17,000 դրամ
Արժեքը ներառում է.
+/-
Մասնակցության հավաստագիր
Ֆիզիկական մասնակցություն դասընթացին
 Դասընթացի վերաբերյալ հակիրճ նյութերի տրամադրում
Թեյ/խորտիկներ
Ինտերակտիվ աշխատանքի կազմակերպում
Գրանցվել դասընթացին

Գրանցվելու կամ դասընթացավարի հետ անհատական խորհրդատվություն ստանալու համար թող կոնտակտային տվյալներդ:

Գրանցումը հաստատվում է կախնավճար թողնելուց հետո։

Made on
Tilda