GLOBAL CONFERENCE: MARKETING, BUSINESS, INNOVATIONS

ONE DAY THAT REPLACED A WHOLE MARKETING COURSE AND MILLIONS OF BOOKS
2022թ․-ի ապրիլի 30-ին BSMI-ը երկու տարվա գործունեության արդյունքում համախմբել էր լավագույն դասախոսների մատուցմամբ TOP 10 թեմաները, հրավիրել 3 խոսնակների ու 1 հատուկ հյուրի արտերկրից և կազմակերպել նմանը չունեցող միջոցառում։

ԽՈՍՆԱԿՆԵՐ - BSMI ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ

  • ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ

    CEO of Business School of Marketing & Innovations, Internationally Certified Marketing Specialist

    "WHY DOES KNOWING YOUR TARGET MATTER?"

  • ՎՐՈՒՅՐ ՕՀԱՆՅԱՆ

    P.hD in Economics

    Co-founder of Business School of Marketing & Innovations, Co-founder of Trigger research-based agency, Lecturer in Big Data & Finances

    “INNOVATIVE TRICKS OF PRICING IN MARKETING”.

  • ԱՆԱՀԻՏ ՄԱՐԿՈՍՅԱՆ

    Digital Projects & Partnership Lead at BSMI,

    Co-Founder of Trigger Agency,

    Lecturer in Digital Marketing

    "HOW SHOULD WE WORK WITH INFLUENCERS?"

  • ԱՍՏՂԻԿ ԱԼԱՎԵՐԴՅԱՆ

    Founder & CEO of PBH group, former Commercial Director at Kentron TV, Lecturer in Offline Marketing and Campaigns Planning

    “ARE TV, RADIO AND OOH STILL IN USE: MYTHS ABOUT OFFLINE MARKETING IN THE DIGITAL REALITY”.

  • ԱՆԳԵԼԻՆԱ ՄԱԿԱՐՅԱՆ

    Head of Marketing & Product Flow Management at Parma supermarket chain,

    Lecturer in Marketing Research methods

    “3 TOOLS FOR BETTER COMMUNICATION: HOW TO DELIVER THE BRAND MESSAGE SO THAT YOUR TARGET PERCEIVES IT AS YOU WANT”.

  • ՏԻԳՐԱՆ ՊԱՐՍԵՂՅԱՆ

    Head of the Marketing Department at EasyPay, former Head of Digital at Zuck Independent Agency

    “HOW TO DETECT A SUCCESSFUL IDEA”.

  • ՍԵՐԳԵՅ ԹԱՆԹՈՒՇՅԱՆ

    P.hD in Economics, Business Strategy and Effective Communication professor at AUA, Lecturer in Business Strategy and Communications

    “BREAKAWAY STRATEGIES: AN INNOVATOVE APPROACH BASED ON THE TRADITIONAL TOOL OF 4PS”.

  • ՄԱՐԻԱՄ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ

    SEO Department Manager at DISQO, former SEO & ASO project at Vbet, Lecturer in SEO and Digital Project Management

    “HOW TO GET TO THE MARKETING MINDSET?”.

  • ԷԼԻՆԱ ԱՄԻՐՅԱՆ

    Project manager at Trigger research-based agency.

    BSMI Career Consultant

    “THE IMPORTANCE OF CUSTOMER SUPPORT: 10 TIPS TO PROVIDE HIGH QUALITY SERVICE”.

ՀԱՏՈՒԿ ՀՅՈՒՐ-ԽՈՍՆԱԿՆԵՐ

  • ՌԵՄ ԴԱՐԲԻՆՅԱՆ

    Founder of SmartClick AI-based company, Member of the Forbes Technology Council

    “ARIFICIAL INTELLIGENCE IN MARKETING”.

  • ՅՈՒԼԻԱ ԶԱԽԱՐՈՎԱ

    Head of Strategy at IPG Mediabrands, Russia, Former Deputy Head of Strategy at Dentsu, Russia. Built winning strategies for over 30+ clients: Unilever, Spotify, Western Union, Lego, Teva, Michelin, Exxon-Mobil, Tele2, etc.

    Speech is in Russian

    “CRITICAL THINKING IN VUCA WORLD: HOW TO MAKE BUSINESS WISE STRATEGIC DECISIONS”.

  • ՎԼԱԴԻՄԻՐ ԱՄԼԻՆՍԿԻ

    Brand Manager at adidas CIS, Levi’s EIM consultant, Event producer

    Speech is in Russian

    “ACTIVATIONS FOR ALCOHOL BRANDS UNDER THE DIFFICULTIES OF THE DARK MARKET”.

ՄԻ ՔԱՆԻ ԿԱԴՐ

ՇՆՈՐՀԱԿԱԼ ԵՆՔ ՄԵՐ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ

Made on
Tilda