FREE WEBINAR

DIGITAL TOUCHPOINTS DECODED

Մեկնարկին մնաց՝

Օր
Ժամ
Րոպե
Վայրկյան
FREE WEBINAR

DIGITAL TOUCHPOINTS DECODED

Մեկնարկին մնաց՝

Օր
Ժամ
Րոպե
Վայրկյան
  • Օրը`
    Փետրվարի 27
  • Ժամը`

    19:00

  • Ձևաչափը`
    Օնլայն
  • Մուտքը`
    Անվճար
Ի՞ՆՉ ԵՆՔ ՍՈՎՈՐԵԼՈՒ
  • Վեր հանել այն հիմնական կետերը (touchpoints), որտեղ բիզնեսը և սպառողները հանդիպում են միմյանց թվային ոլորտում,
  • Սպառողի ուղու (customer journey map) որ հատվածներում են գտնվում այդ կետերը,
  • Ինչու է կարևոր ինտեգրել դրանք թվային ռազմավարության մեջ

Ելենա Միսկարյան

  • Ունի մագիստրոսի կոչում, ավարտել է Higher School of Economics համալսարանի Marketing-ի բաժինը
  • Իր 6+ տարվա աշխատանքային փորձի ընթացքում աշխատել է ինչպես մարքեթինգային գործակալությունում և կազմակերպություններում, այնպես էլ freelance տարբերակով
  • Աշխատել է տեղական և միջազգային 60-ից ավելի կազմակերպությունների (client organizations) հետ տարբեր շուկաներում՝ ՀՀ, ԱՄՆ, Միացյալ Թագավորություն, Ավստրալիա, Կանադա, ՌԴ
  • Ոլորտում իր աշխատանքային ուղին սկսել է ՌԴ-ում՝ R:TA և Spark Foundry (Publicis Groupe) գործակալություններում։ Տեղափոխվելով ՀՀ՝ աշխատել է Zuck Independent Agency և Smarketa (Eworld) agency-ներում, այնուհետև՝ Sololearn կազմակերպությունում։
  • Վերջին հաստիքը՝ Sololearn-ում Paid User Acquisition Manager։ Ներկայումս աշխատում է Freelance տարբերակով։
Made on
Tilda