Ստեղծիր քո բրենդը Ինսթագրամում

Դասընթաց, որի արդյունքում կսովորես Instagram հարթակում ստեղծել էսթետիկ էջ, ունենալ գրավիչ և վաճառող բովանդակություն

Ինչպես բիզնես-սեփականատերերը, այնպես էլ անհատ բլոգերները շատ հաճախ չեն կարողանում ստեղծել որակյալ և միասնական կոնտենտ․ համագործակցում են տարբեր լուսանկարիչների, դիզայներների հետ, որոնցից յուրաքանչյուրն աշխատում է իր սեփական ոճով՝ ստեղծելով նախորդից տարբերվող կոնտենտ։

Արդյունքում քիչ չեն դեպքերը, երբ բրենդի էջը չունի միասնական էսթետիկա, ասելիք, չի հաղորդում ներդաշնակ ասոցացիաներ։

Ժամանակակից մարքեթինգում շատերն են կարծում, թե գովազդը չի աշխատում․ պատճառն այն է, որ նույնիսկ լավ թիրախավորմամբ գովազդը տանում է դեպի ոչ էսթետիկ, չվաճառող էջ։ Ինչի՞ն է պետք ուշադրություն դարձնել պատշաճ էջ ստեղծելիս․

  • Bio-ի ճիշտ ձևավորում
  • Highlight-ների գրագետ դասավորվածություն
  • էսթետիկ նկարներ, վիզուալներ
  • Բրենդի ասելիքին համապատասխան մուդբորդ
  • Գրավիչ կոնցեպտ
  • Համապատասխանություն միջազգային թրենդներին
  • Ֆոտոների և վիդեոների պրոֆեսիոնալ մշակում
  • Լայվերի նախապատրաստման հստակ կանոնների պահպանում
  • Կոնտենտ պլանի կազմում և այլն

Այս մեկ դասընթացի շնորհիվ ձեռք կբերես այն բոլոր հմտությունները, որոնք թույլ կտան սեփական ջանքերով առանց հավելյալ ծախսերի ունենալ էսթետիկ և գրագետ էջ Instagram-ում։

ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ՁԵԶ ՀԱՄԱՐ Է, ԵԹԵ

ԴԱՍԸՆԹԱՑՆ ՈՒՆԻ

  • 14

    դաս,

    որոնցից յուրաքանչյուրը գործնական է

  • 10+
    ծրագրի ուսուցում գրագետ էջ ունենալու համար
  • Վիզուալ ճաշակի ձևավորում և զարգացում
  • Անհատական

    մոտեցում յուրաքանչյուր էջին

ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ

Դասընթացն ունի 14 դաս, որոնց ավարտին ամբողջությամբ կտիրապետես հետևյալ հմտություններին․

  • Պրոֆեսիոնալ նկարահանում սմարթֆոնի միջոցով
  • Վիզուալի թրենդերի և աղբյուրների ուսումնասիրում
  • Reels-ի ստեղծում, ֆոտոների և վիդեոների մշակում
  • Կոնտենտի պլանավորում
  • Վիզուալի ոճի ընտրություն (էջի ոճավորում)
  • Media kit-ի ստեղծում
  • Էջի ձևավորում, moodboard-ի ստեղծում
  • Live-երի նախապատրաստում և նկարահանում
  • Սթորիների նախապատրաստում, ստեղծում և հրապարակում
  • Թիրախին և պրոդուկտին համապատասխան ոճի բացահայտում
  • Գրառման տեսակների տարանջատում՝ ըստ բովանդակության

Դասընթացի ողջ ընթացքում աշխատելու ես քո իսկ էջի վրա, ստանալու ես խորհրդատվություն ամեն դասին, իսկ դասընթացի ավարտին կհամեմատենք բոլոր էջերի Before և After տեսքերը։

Ինչպիսին է Instagram-ի էջը մինչ այս դասընթացը
BEFORE
Ինչպիսին է այն դասընթացի ավարտին
AFTER

ԻՆՉՊԵՍ ԵՆ ԱՆՑՆՈՒՄ ԴԱՍԵՐԸ

  • Լինում են խմբային կամ անհատական աշխատանքներ
  • Տեղի է ունենում ընդհանուր քննարկում աշխատանքների վերաբերյալ
  • Դասախոսից ստացվում է անհատական մեկնաբանություն

Երբեմն հանձնարարվելու են նաև տնային աշխատանքներ

Ինչ պետք չէ սովորելու համար

  • Անձնական համակարգիչ
  • SMM գիտելիքներ
  • Օտար լեզուների իմացություն
  • Մարքեթինգային կրթություն
  • Ինսթագրամյան գործող էջ (կարող եք ստեղծել 0-ից)

Ինչ է պետք ունենալ

  • Սմարթֆոն
  • Շաբաթական 2-3 ժամ հավելյալ ժամանակ որոշ տնային աշխատանքների համար
  • Սովորելու համար բարձր մոտիվացիա
ԴԱՍԸՆԹԱՑԱՎԱՐ

ՄԱՐԻԱՄ

ՄԵԼԻՔ-ԲԱԽՇՅԱՆ

Կրթություն․ ավարտել է Երևանի պետական համալսարանի Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետը, այնուհետև՝ Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի իրավագիտության բաժինը

Աշխատանքային փորձ․ 2019-2021 թթ հանդիսացել է ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի IMPACT AIM Venture Accelerator-ի հաղորդակցության և միջոցառումների կազմակերպման մենեջերը

Աշխատել է ՎԵՈՆ ԱՐՄԵՆԻԱ (Բիլայն) ընկերության մարկեթինգի թիմում որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ

Հանդիսանում է Ֆլաքս Թեքնոլոջիս ընկերության համահիմնադիրը։


Աշխատանքային գործունեությանը զուգահեռ՝ Մարիամը ստեղծել է իր անձնական բրենդը սոցիալական մեդիայում և հանդիսանում է ավելի քան 5 տարվա փորձառությամբ ինֆլուենսեր ( @mariam__melik )։ Համագործակցում է հայաստանյան մի շարք բրենդների հետ և հանդես գալիս որպես բլոգեր, թվային կոնտենտ ստեղծող և ոճաբան

Դասընթացից հետո քո Instagram-ը

կունենա նման էսթետիկ տեսք՝

Made on
Tilda