10 քայլ՝ սոցցանցերում հմտանալու և փոքր բիզնեսը զարգացնելու համար

Թվային դարում սոցիալական հարթակներում աղդեցիկ ներկայությունն էական նշանակություն ունի փոքր բիզնեսների համար. այն օգնում է նրանց մրցունակ մնալ շուկայում։ Իսկ ինչպե՞ս վստահանալ, որ ձեր ներդրած ջանքերն իրական արդյունքներ են բերում։


BSMI դպրոցը ներկայացնում է 10 քայլից բաղկացած մանրակրկիտ ուղեցույց, որը կօգնի փոքր բիզնեսներին ընդլայնել սսոցիալական հարթակներում ձեր ազդեցությունը և հաջողել բիզնեսը։

1. ՃԱՆԱՉԵՔ ԵՎ ՀԱՍԿԱՑԵՔ ՁԵՐ ԼՍԱՐԱՆԻՆ

Սոցիալական հարթակներում հաջողության հասնելու բանալին լսարանը լիովին ճանաչելն է։ Ժամանակ մի խնայեք հետազոտություն անելու, նրանց կարիքները, նախընտրությունները և խնդիրները բացահայտելու վրա։

  • Օգտվեք վերլուծական գործիքներից, օրինակ՝ Google Analytics, սոցիալական մեդիայի ինսայթները կամ հարցումները՝ հասկանալու համար թե ովքեր են հիմնականում առնչվում ձեր կոնտենտին։
  • Ստեղծեք գնորդի կերպարներ վերջինիս դեմոգրաֆիկան, վարքը և մոտիվացիան լավագույնս ներկայացնող դետալները նկատելու համար։
  • Սոցիալական հարթակներում տարածվեղ հրապարակումները համապատասխանեցրեք լսարանի հետաքրքրություններին ու արժեքներին՝ լինեն դրանք օգտակար նյութեր, հումոր, կամ ընդհանուր արժեքներ։
Լսարանն ամբողջապես ճանաչելով՝ կկարողանաք ստեղծել այնպիսի կոնտենտ, որն իսկապես կկապվի լսարանի հետ։
2. ԸՆՏՐԵՔ ՀԱՄԱՊԱՏԱՍԽԱՆ ՀԱՐԹԱԿՆԵՐ

Համապատասխան հարթակների ըտրությունը կարող է կազմել սոցիալական հարթակներում ձեր ռազմավարությունը, կամ՝ հակառակը։ Ամենուրեք լինելու փոխարեն կենտրոնացեք այն հարթակների վրա, որտեղ ձեր լսարանն ամենաշատն է ժամանակ անցկացնում։

  • Instagram: իդեալական տարբերակ է վիզուալ բրենդների, կրեատիվ սթորիթելինգի և երիտասարդ լսարան գրավելու համար։
  • LinkedIn: պրոֆեսիոնալ նեթվորքինգի և B2B բիզնեսներին հասնելու համար լավագույն տարբերակն է
  • Facebook: Հիասքանչ տարբերակ է համայնքի ստեղծման և 60+ լսարանին հասնելու համար։
  • TikTok: համապատասխանում է այն բրենդներին, որոնք թիրախավորում են Z սերնդին կարճ, բայց ներգրավող վիդեո կոնտենտով։

Ջանքերի վրա կենտրոնանալով՝ կկարողանաք մեծացնել բրենդի ազդեցությունը և ժամանակ խնայել։
3. Ստեղծեք ներգրավող կոնտենտ

Կոնտենտը սոցիալական մեդիայի ցանկացած հաջողակ ռազմավարության առանցքային մասն է կազմում։ Խոսքը ոչ միայն քանակի, այլ որակի մասին է։


  • Ներգրավեք կոնտենտի խառը ֆորմատ՝ վիդեոներ, կարուսել փոստեր, հարցումներ (poll), սթորիներ և րիլեր։
  • Համոզվեք, որ կոնտենտն արժեքավոր է, զվարճալի կամ կրթական։
  • Կիսվեք "կադրից դուրս" պահերով, հաճախորդների հաջողության պատմություններով կամ ձեր ոլորտին վերաբերող խորհուրդներով
  • Օգտագործեք ազդեցիկ վիզուալներ կամ տեքստերորոնք ուշադրություն են գրավում հաշված վայրկյանների ընթացքում։
Հիշեք՝ հետաքրքիր բովանդակությունն է ստիպում հետևորդներին վերադառնալ բրենդի էջ
4. հաճախականությունը կարեվոր է
հաջողության համար

Հրապարակումնեի կայուն պլան ունենալն օգնում է բիզնեսին տեսանելի ու արդի մնալ

  • Կազմեք հրապարակումների իրատեսական հաճախականություն՝ կարևորելով որակը քանակից։
  • Օգտագործեք Buffer, Hootsuite, Later կամ նմանատիպ այլ գործիքներ՝ հրապարակումները պլանավորելու և կայուն հաճախականություն պահելու համար։
  • Կոտենտի նախապես պլանավորման ու օրերի բաշխման օգնությամբ էջում կարող են տարածվել թե' առաջխաղացնող, թե' կրթական և թե' ներգրավող հրապարակումներ։
Կայունությունը վստահություն է ստեղծում և թույլ չի տալիս լսարանին մոռանալ բրենդի մասին։
5. ԸՆԴԼԱՅՆԵՔ HASHTAG-ՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ

Հեշթեգները պարզ բայց միևնույն ժամանակ հիանալի եղանակ են տեսանելիության ցուցանիշն (reach) ավելացնելու համար։

  • Ուսումնասիրեք ոլորտում տարածված թրենդային հեշթեգները հրապարակումներն ավելի հեշտ հասանելի դարձնելու համար։
  • Մի չարաշահեք դրանց գործածումը. յուրաքանչյուր հրապարակման համար 5-10 համապատասխան հեշթեգը բավարար է։
  • Համատեղեք թրենային, ոլորտային և տեղանքին համապատասխան հեշթեգները՝ ճիշտ լսարան թիրախավորելու համար։
Հեշթեգները միացնում են ձեր կոնտենտը այն մարդկանց, ովքեր փնտրում են ենց ձեր առաջարկած պրոդուկտը կամ ծառայությունը։
6. ՆԵՐԳԱՎԵՔ ՀԵՏԵՎՈՐԴՆԵՐԻՆ ՇՓՄԱՆ ՄԵՋ

Սոցիալական հարթակներում երկկողմանի հաղորդակցություն է տարվում։

Հետևորդների հետ հարաբերությունների ստեղծումը նույնքան կարևոր է, որքան կոնտենտի ստեղծումը։

  • Մեկնաբանություններին և նամակներին պատասխանեք ժամանակին, ընկերական ու քաղաքավարի տոնով։
  • Like և մեկնաբանություններ թողեք ուրիշ բրենդների հրապարակումներին ավելի ջերմ հարաբերություններ ստեղծելու նպատակով։
  • Կազմակերպես հարցուպատասխաններ կամ poll-եր լսարանի հետ ուղիղ կապ հաստատելու համար։
Ներգրավվածությունը հավատարմություն է ստեղծում՝ միևնույն ժամանակ բրենդի շուրջ անընդհատ զարգացող համայնք ստեղծելով։
7. ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑԵՔ ԻՆՖԼՈՒԵՆՍԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ

Ինֆլուենսեր մարքեթինգը տեսանելիության ցուցանիշն ընդլայնելու և լսարանը մեծացնելու համար կարևոր և հիանալի եղանակ է

  • Համագործակցեք այն ինֆլուենսերների հետ, ում արժեքները և լսարանը համապատասխանում են բրենդին
  • Կենտրոնացեք միկրո ինֆլուենսերների հետ, ում հետևորդները լիովին ներգրավված են. սա թույլ կտա նոր իրական կապեր ստեղծել։
  • Համագործակցեք փոստերի, սթորիների կամ նվերների կոլաբորացիաների ֆորմատով, ինչը կօգնի առաջխաղացնել բրենդը օրգանիկ թվացող եղանակով։

Ճիշտ ընտրված ինֆլուենսերը կարող է լավագույնս տարածել բրենդի message-ը և նոր հաճախորնդեր բերել
8. ԹԻՐԱԽԱՎՈՐԵՔ ԳՈՎԱԶԴՆԵՐԸ

Տեսանելիությա օրգանիկ ցուցանիշը (reach) կարևոր է, բայց թիրախավորված գովազդները բիզնեսին հավելյալ տարածվածություն են բերում։

  • Facebook-ի կամ Instagram-ի նման հարթակներն առաջարկում են գործիքներ, որոնցով գովազդները կարելի է թիրախավորել ըստ դեմոգրաֆիկ տվյալների, վարքի կամ հետաքրքրությունների։
  • Փորձեք գովազդների տարբեր ֆորմատներ, օրինակ՝ վիդեոներ, կարուսել գովազդներ կամ հովանավորված հրապարակումներ՝ հասկանալու համար՝ որն է ռեզոնանսավորվում։
  • Օգտագործեք պարզ CTA-ներ, օրինակ՝ «Գնիր հիմա» կամ «Իմանալ ավելին»
Թիրախավորված գովազդների օգնությամբ կարող եք կոնտնենտը հասցնել համապատասխան լսարանին։
9. ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅԱՆ ՕԳՆՈՒԹՅԱՄԲ ՉԱՓԵՔ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆԸ

Կատարողականը չափելը կարևոր է ռազմավարությունը բարելավելու համար


  • Օգտվեք Facebook Insights, Instagram Analytics կամ Google Analytics գործիքներից հիմնական մետրիկաները, ինչպիսիք են տեսանելիության ցուցանիշը, ներգրավվածությունը կամ կոնվերսիան, վերահսկելու համար։
  • Բացահայտեք որ տեսակի հրապարակումներն են լավագույն արդյունքը տալիս և կրկնեք նույն հաջողությամբ։
  • Մոտեցումն ադապտացրեք առկա տվյալներին. կրկնապատկեք այն, ինչը լավ է աշխատել, և բարելավեք այն, ինչ վատ արդյունքներ է տվել
Վերլուծությունն օգնում է պրոակտիվ մնալ և անընդհատ զարգանալ
10. ՄՐՑՈՒՅԹՆԵՐ ՈՒ ՄՐՑԱՆԱԿԱԲԱՇԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԵՔ

Նվերները ներգրավվածության մակարդակը բարձրացնելու հաճելի եղանակ են, ինչը նաև նոր հետևորդներ են բերում էջին։

  • Ձեր իսկ բիզնեսին համապատասխան նվերներ առաջարկեք թիրախային լսարանին գրավելու համար։
  • Մասնակիցներին խնդրեք հետևեն էջին, հավանեն հրապարակումները կամ նշեն իրենց ընկերներին՝ տեսանելության ցուցանիշն ավելացնելու համար։
  • Առաջխաղացրեք մրցանակաբաշխությունը տարբեր հարթակներում՝ հավելյալ ներգրավվածություն բերելու համար։

Պատշաճ աշխատանքի դեպքում մցույթներն էմոցիաներ են ստեղծում և բրենդը մոտեցնում են ավելի շատ մարկանց։
ԻՆՉ ՍՈՎՈՐԵՑԻՆՔ
Սոցիալական հարթակներում ազդեցիկ ներկայություն ստեղծելը ժամանակ ու նվիրվածություն է պահանջում։ Սակայն նման ներդրումը կարևոր է բիզնեսի զարգացման համար։ Այս 10 ռազմավարությունների իրականացմամբ դուք կապ կհաստատեք ձեր լսարանի հետ, կընդլայնեք համայնքը և էական արդյունքներ կստանաք։

Եղեք հետևողական, գնահատեք առաջընթացը և շարունակեք զարգացնել ձեր ռազմավարությունը։ Սոցցանցերում հաջողության հասնելն անհնար չէ։
Made on
Tilda