GLOBALMIND UPGRADE 360°

UNLOCKING MINDS, TRANSFORMING BRANDS:

CELEBRATING 4 YEARS OF ARMENIA'S MARKETING REVOLUTION

March, 2
Saturday
11:00 – 17:00
FoodPark By Downtown
GLOBALMIND UPGRADE 360°

UNLOCKING MINDS, TRANSFORMING BRANDS:

CELEBRATING 4 YEARS Of ARMENIA'S MARKETING REVOLUTION

March, 2
Saturday
11։00 – 17:00
FoodPark By Downtown
CONFERENCE ORGANIZERS

First marketing school & research-based agency in Armenia
X
Եթե BSMI-ն անցկացնում է կոնֆերանս, ապա կրկին հասունացել է պահը Ձեր գիտելիքը 360° աստիճանով թարմացնելու` այս անգամ մարքեթինգի առաջին դպրոցի 4-րդ տարեդարձի կապակցությամբ
BSMI's Continuing Mission
Գործունեության 4 տարիների ընթացքում BSMI-ը կրթել է 2000-ից ավելի ուսանողների, ուղեկցել նրանց ոլորտում կատարած առաջին քայլերից մինչև մեծ նվաճումներ և համալրել շուկան մրցունակ մասնագետներով
BSMI X TRIGGER
Trigger's Purpose
BSMI-ի հիմնադրումից 2 տարի անց՝ իր լավագույն շրջանավարտներին համախմբելով, սկիզբ է դրվում Trigger-ի գործունեությանը, որն այսօր հանդիսանում է բացառապես հետազոտությունների հիման վրա մարքեթինգային ամբողջական փաթեթ-ծառայություններ մատուցող կազմակերպությունը:

Trigger-ը միտված է օգնել ինչպես սկսնակ, այնպես էլ արդեն պրոֆեսիոնալ թիմ ունեցող բիզնեսներին՝ մատուցելով միջազգային ստանդարտներին համապատասխանող մարքեթինգային ծառայություններ:
TRIGGER MARKETING AGENCY

ԽՈՍՆԱԿՆԵՐ - BSMI ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ

  • ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ

    CEO of Business School of Marketing & Innovations, Internationally Certified Marketing Specialist
    BSMI 4-year Success Journey With Learnings and Recommendations For Newly Started Businesses
  • ԷԼԻՆԱ ԱՄԻՐՅԱՆ

    Project manager at Trigger research-based agency.

    BSMI Career Consultant

    Essentials of Marketing Project Management: Complete Guide

  • ԿԱՐԵՆ ԲԱԲԱՋԱՆՅԱՆ

    Co-Founder and Branding director

    at Braind

    Being an A-Student Will Not Make You A Successful Businessman
  • ԱՆԳԵԼԻՆԱ ՄԱԿԱՐՅԱՆ

    Head of Marketing & Product Flow Management at Parma supermarket chain,

    Lecturer in Marketing Research methods

    From Millennials to Gen Z: Create Perfect Hooks For Your Target Audience
  • ԱՆԻ ԿՆՅԱԶՅԱՆ

    Senior Marketer at TRIGGER marketing agency powered by BSMI

    Influencer Marketing: What Works and What Fails
  • ՍԵՐԳԵՅ ԹԱՆԹՈՒՇՅԱՆ

    P.hD in Economics, Business Strategy and Effective Communication professor at AUA, Lecturer in Business Strategy and Communications

    How Cultures Affect Business Models

  • ՄԻԼԵՆԱ ՈՍԿԱՆՅԱՆ

    Senior Social Media Strategist at Trigger powered by BSMI

    Mastering Ad Campaigns: A to Z Guide Inspired by BSMI Success
  • ԵԼԵՆԱ ՄԻՍԿԱՐՅԱՆ

    Digital Marketing Specialist,

    Lecturer at BSMI

    Unlock Tomorrow, Today: Navigating Post-Cookie World

  • ՆԱՐԻՆԵ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ

    Head of PR and Marketing
    at Global Credit

    Affiliate Marketing: Navigating The Digital Partnerships Effectively

Կոնֆերանսը նրանց համար է,
ովքեր հետաքրքրված են
  • բիզնեսով
  • կրթությունով
  • մարքեթինգով
  • նորարարություններով
Մասնակցիր կոնֆերանսին, ստացիր նվերներ BSMI հաջողակ ուսանողների և գործընկերների կողմից` մասնակցելով Globalmind Upgrade Quiz-ին
BSMI ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐ
BOOK YOUR SEAT
Early Bird
01.02-15.02
9.900 AMD
Last Minute
01.03-02.03
20.000 AMD
Get Your Regular Ticket

Թվային տոմսերը հասանելի են IDram հարթակի տոմսեր (Tickets) բաժնում

վճարման այլ եղանակներն են․

1․ Idram -> Կրթավճարներ -> Դասընթացներ -> BSMI

2․ Փոխանցում բանկային հաշվին․
BSMI Հ/Հ ՝ 11815012345300
IDBank,"ԲԻ ԷՍ էՄ ԱՅ" ՍՊԸ
Վճարումը կատարելուց հետո խնդրում ենք վճարման կտրոնն ուղարկել 044144904 հեռախոսահամարի Telegram-ին կամ Whatsapp-ին
Ինչո՞ւ BSMI
Conference Agenda
Saturday, March 2
10:30
10:30
Registration
11:00
11:00
Conference Opening
11:05-11:30
11:05-11:30
Anna-Mari Sargsyan
CEO of Business School of Marketing & Innovations

BSMI 4-year Success Journey With Learnings and Recommendations For Newly Started Businesses

11:30-12:00
11:30-12:00
Yelena Miskaryan
Digital Marketing Specialist, Lecturer at BSMI

Unlock Tomorrow, Today: Navigating Post-Cookie World

12:00-12:25
12:00-12:25
Elina Amiryan

Project manager at Trigger research-based agency.

BSMI Career Consultant

Essentials of Marketing Project Management: Complete Guide

12:25-12:55
12:25-12:55
Angelina Makaryan
Head of Marketing & Product Flow Management at Parma supermarket chain

From Millennials to Gen Z: Create Perfect Hooks For Your Target Audience

12:55-13:30
12:55-13:30
Lunch Break
13:40-14:10
13:40-14:10
Ani Knyazyan
Senior Marketer at TRIGGER marketing agency powered by BSM

Influencer Marketing: What Works and What Fails

14:10-14:40
14:10-14:40
Narine Karapetyan

Head of PR and Marketing at Global Credit

Affiliate Marketing: Navigating The Digital Partnerships Effectively

14:40-15:10
14:40-15:10
Karen Babajanyan
Co-Founder and Branding director at Braind

Being an A-Student Will Not Make You A Successful Businessman

15:10-15:40
15:10-15:40
Sergey Tantushyan
Effective Communication professor at AUA, Lecturer in Business Strategy and Communications

How Cultures Affect Business Models

15:40-16:00
15:40-16:00
Coffee Break
16:00- 16:20
16:00- 16:20
Intent.ai
Programmatic Ad Platform

Success with intent.ai: Exploring Platform Innovations, Features, and Success Stories

16:20-16:40
16:20-16:40
Milena Voskanyan
Senior Social Media Strategist at Trigger powered by BSMI

Mastering Ad Campaigns: A to Z Guide Inspired by BSMI Success

16:40- 17:10
16:40- 17:10
Panel Discussion

Bridging the Gap: Armenia's Challenges In Educational Resources Availability

University vs. Private Education

17:10-17:30
17:10-17:30
Quiz, Prizes and Closing
PANEL DISCUSSION
Bridging the Gap: Armenia's Challenges In Educational Resources Availability
University vs. Private Education
  • Vruyr Oganyan
    Co-Founder, Lecturer in Big Data & Finances, P.hD in Economics
  • Anna-Mari Sargsyan
    CEO of Business School of Marketing & Innovations
  • Haik Kocharov
    Deputy CEO at Global Credit,
    Founder of Kochard Foundation,
    Director of Business Development
  • Sergo Oganov
    Co-Founder, CEO at zLight
  • Sergey Tantushyan
    Business Strategy and Effective Communication professor in the MBA, BAB and MSM programs at AUA
Globalmind Upgrade Quiz

Կոնֆերանսի ավարտին կանցկացվի quiz, որի ընթացքում հարցերին ճիշտ պատասխանած ամենաուշադիր մասնակիցները կստանան

նվերներ մեր գործընկերների և հաջողակ ուսանողների կողմից

1
Պատասխանիր հարցերին
Խաղարկության մասնակիցները պետք է պատասխանեն կոնֆերանսի ընթացքում քննարկված թեմաների վերաբերյալ մի քանի հարցերի
2
Դարձիր հաջողակ մասնակիցներից մեկը
Վիճակագրության արդյունքում պարզ կդառնան ամենաբարձր միավորները հավաքած մասնակիցների անունները
3
Ստացիր նվեր
Հաղթողները կստանան նվերներ BSMI դպրոցի և Trigger մարքեթինգային կազմակերպության հովանավորների կողմից
Big Brands That Trust Trigger Agency
GLOBALMIND UPGRADE 360°-ը կփոխակերպի քո մարքեթինգային մտածողությունը՝ գիտելիքներդ տեղափոխելով բոլորովին նոր հարթություն։
bsmi is 4
GLOBALMIND UPGRADE 360°
Գրանցվել կոնֆերանսին
Made on
Tilda