ՀՀ-ում միջազգային որակի կրթության ապահովման իր առաքելությունը
BSMI-ը իրականացնում է իր ամենակարևոր ռեսուրսի՝ դասախոսների շնորհիվ։
Մենք մշտապես ոգևորված ենք՝ մեր թիմը համալրելու ոլորտի առաջատար մոտիվացված մասնագետներով։
Եթե ցանկանում եք դառնալ BSMI Team-ի անդամ, ստորև լրացրե՛ք հայտը, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ։
Թո՛ղ տվյալներդ, և մենք կապ կհաստատենք քեզ հետ:
SMM MIX: from General Marketing to Content Creation
Մայիսի 19-ից հունիսի 16-ն ընկած ժամանակահատվածում Business School of Marketing and Innovations-ում անցկացվեց SMM Mix դասընթացը, որի շրջանակներում ուսանողները սովորեցին իրականացնել մարքեթինգային վերլուծություններ, Instagram, Facebook էջերի գրագետ ձևավորում, կոնտենտի և գովազդի կոնցեպտի կազմում, գովազդային արշավների իրականացում և վերահսկում, կոնտենտ պլանի և հաշվետվությունների կազմում:
BSMI դասընթացի շնորհիվ ուսանողներն ստացան՝
10+
երկրներում կիրառվող միջազգային պրակտիկա և գլոբալ մտածողություն
գիտելիքներ և փորձ ապրանքատեսակների բաշխումը ճիշտ կազմակերպելու համար
Թոփ 3
ամենապահանջված մասնագիտություններից մեկը ՀՀ-ում
Բոլոր մասնակիցներն ստացան հավաստագրեր և ձեռք բերեցին աշխատելու համար պատրաստի հմտություններ՝
GRADUATION:)
Դասընթացավարներ
ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքայի փորձը` 7 տարի
Մոսկվայի` Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ) Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA անդամ
Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ` ADV Group (Senior Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)
Միջազգայի գովազդատուների հետ փորձ` Unilever, Bayer, Biplane և այլն
Մասնագիտացումը` առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում, մեդիա-ռազմավարություններ
Կրթությունը` ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University - Higher School of Economics, 1st Media School
EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)
ԱՆԱՀԻՏ ՄԱՐԿՈՍՅԱՆ
BSMI Digital Projects & Partnership Lead,
Lecturer in Digital Marketing
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը` 7 տարի
Նախկինում` սոց մեդիա մարքեթինգի կորդինատոր և վերլուծաբան AlfaPharm CJSC, ՀՀ կառավարության «Մաքուր Հայաստան» ծրագիր,
ABCommunications Advertising Holding
Միջազգային գովազդատուների հետ համագործակցության փորձ`
State Atomic Energy Corporation Rosatom, Pierre Fabre, Pharmakinesis և այլն
Մասնագիտացումը` առկա կամ նոր պրոդուկտի համար սոցիալական պլատֆորմների ներկայացվածության և մրցունակության վերլուծություն, համապատասխան պլատֆորմի ընտրության, ռազմավարության կազմում, արշավների իրականացում:
Կրթությունը` ԵՊՀ, AUA, Facebook Certified digital marketing associate, Hubspot Certified E-mail Marketing Pro, Hubspot Certified content Marketing Pro
ԱՆՆԱ ՄՆԱՑԱԿԱՆՅԱՆ
Head of PR & Influencer Marketing at BSMI, Lecturer in Content Marketing,
P.hD in English
Կոնտենտ մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքայի փորձը` 6 տարի
Ներկայումս` VBET Եվրոպայի կոնտենտ մասնագետ, E-commerce ձեռնակատեր
Նախկինում PR մասնագետ` all.me (ՀՀ, Իռլանդիա, ՌԴ), AFS International Exchange (ԱՄՆ, Մերիլենդի համալսարան, Նյու Յորք), Inexxus (Կանադա), Oxford International (Չինաստան) և այլն
Մասնագիտացումը` լեզվաբանություն և միջմշակութային հաղորդակցություն, հանրային կապեր, կոնտենտ և ինֆլուենսեր մարքեթինգ, ծրագրերի կառավարում
Կրթությունը` Բ.Գ. Թ. Երևանի Բրյուսովի անվան պետական համալսարան, Kennewick Graduate, WA, USA, TEFL/TESOL, CELTA անգլերեն դասավանդելու միջազգային որակավորումներ, Project Management (AUA), Armenian PR Association
Հեռավար կրթություն՝ The Wharton School, Pennsylvania, UC Davis, California
Ինչու էին ուսանողներն ընտրել այս ծրագիրը
Ծրագիրը դասավանդում էր միջազգային ISO հավաստագիր ունեցող դպրոցի դասընթացների շրջանակում:
Դասընթացավարներն ունեն դասավանդման հատուկ տեխնիկա, որի շնորհիվ առավել մատչելի էր ընկալվում նյութը:
Մասնակիցները ձեռք բերեցին ծրագրի ղեկավարների հետ մշտապես խորհրդակցելու հնարավորություն: