SMM MIX: from General Marketing to Content Creation

Դասընթացն ավարտվել է, սակայն կարող եք գրանցվել, և առաջիկա նմանատիպ դասընթացի դեպքում կտեղեկացնենք Ձեզ:

Մայիսի 19-ից հունիսի 16-ն ընկած ժամանակահատվածում Business School of Marketing and Innovations-ում անցկացվեց SMM Mix դասընթացը, որի շրջանակներում ուսանողները սովորեցին իրականացնել մարքեթինգային վերլուծություններ, Instagram, Facebook էջերի գրագետ ձևավորում, կոնտենտի և գովազդի կոնցեպտի կազմում, գովազդային արշավների իրականացում և վերահսկում, կոնտենտ պլանի և հաշվետվությունների կազմում:

BSMI դասընթացի շնորհիվ ուսանողներն ստացան՝

  • 10+

    երկրներում կիրառվող միջազգային պրակտիկա և գլոբալ մտածողություն

  • գիտելիքներ և փորձ ապրանքատեսակների բաշխումը ճիշտ կազմակերպելու համար

  • Թոփ 3

    ամենապահանջված մասնագիտություններից մեկը ՀՀ-ում

Բոլոր մասնակիցներն ստացան հավաստագրեր և ձեռք բերեցին աշխատելու համար պատրաստի հմտություններ՝

  • Մարքեթինգային վերլուծություններ ՀՀ պայմաններում (թիրախային լսարան, շուկա, մրցակիցներ),
  • Instagram, Facebook էջերի գրագետ ձևավորում,
  • Կոնտենտի, moodboard-ի և գովազդի կոնցեպտի կազմում,
  • Գովազդային գրառումների կազմում,
  • Գովազդային կաբինետներում աշխատելու ունակություն,
  • Գովազդային արշավների իրականացում և վերահսկում ըստ արդյունավետության չափման միավորների,
  • Կոնտենտ պլանի և հաշվետվությունների կազմում և մի շարք այլ հմտություններ:

GRADUATION:)

If a building becomes architecture, then it is art

Դասընթացավարներ

  • ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ

    CEO & Visionary leader,

    Marketing & Media Planning Leading Specialist

    Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքայի փորձը` 7 տարի

    Մոսկվայի` Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ) Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA անդամ

    Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ` ADV Group (Senior Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)

    Միջազգայի գովազդատուների հետ փորձ` Unilever, Bayer, Biplane և այլն

    Մասնագիտացումը` առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում, մեդիա-ռազմավարություններ

    Կրթությունը` ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University - Higher School of Economics, 1st Media School

    EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)

  • ԱՆԱՀԻՏ ՄԱՐԿՈՍՅԱՆ

    BSMI Digital Projects & Partnership Lead,

    Lecturer in Digital Marketing

    Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը` 7 տարի

    Նախկինում` սոց մեդիա մարքեթինգի կորդինատոր և վերլուծաբան AlfaPharm CJSC, ՀՀ կառավարության «Մաքուր Հայաստան» ծրագիր,

    ABCommunications Advertising Holding

    Միջազգային գովազդատուների հետ համագործակցության փորձ`

    State Atomic Energy Corporation Rosatom, Pierre Fabre, Pharmakinesis և այլն

    Մասնագիտացումը` առկա կամ նոր պրոդուկտի համար սոցիալական պլատֆորմների ներկայացվածության և մրցունակության վերլուծություն, համապատասխան պլատֆորմի ընտրության, ռազմավարության կազմում, արշավների իրականացում:

    Կրթությունը` ԵՊՀ, AUA, Facebook Certified digital marketing associate, Hubspot Certified E-mail Marketing Pro, Hubspot Certified content Marketing Pro

  • ԱՆՆԱ ՄՆԱՑԱԿԱՆՅԱՆ

    Head of PR & Influencer Marketing at BSMI, Lecturer in Content Marketing, 

    P.hD in English

    Կոնտենտ մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքայի փորձը` 6 տարի

    Ներկայումս` VBET Եվրոպայի կոնտենտ մասնագետ, E-commerce ձեռնակատեր

    Նախկինում PR մասնագետ` all.me (ՀՀ, Իռլանդիա, ՌԴ), AFS International Exchange (ԱՄՆ, Մերիլենդի համալսարան, Նյու Յորք), Inexxus (Կանադա), Oxford International (Չինաստան) և այլն

    Մասնագիտացումը` լեզվաբանություն և միջմշակութային հաղորդակցություն, հանրային կապեր, կոնտենտ և ինֆլուենսեր մարքեթինգ, ծրագրերի կառավարում

    Կրթությունը` Բ.Գ. Թ. Երևանի Բրյուսովի անվան պետական համալսարան, Kennewick Graduate, WA, USA, TEFL/TESOL, CELTA անգլերեն դասավանդելու միջազգային որակավորումներ, Project Management (AUA), Armenian PR Association

    Հեռավար կրթություն՝ The Wharton School, Pennsylvania, UC Davis, California

Ինչու էին ուսանողներն ընտրել այս ծրագիրը

  • Ծրագիրը դասավանդում էր միջազգային ISO հավաստագիր ունեցող դպրոցի դասընթացների շրջանակում:

  • Դասընթացավարներն ունեն դասավանդման հատուկ տեխնիկա, որի շնորհիվ առավել մատչելի էր ընկալվում նյութը:

  • Մասնակիցները ձեռք բերեցին ծրագրի ղեկավարների հետ մշտապես խորհրդակցելու հնարավորություն:

Made on
Tilda