ՀՀ-ում միջազգային որակի կրթության ապահովման իր առաքելությունը
BSMI-ը իրականացնում է իր ամենակարևոր ռեսուրսի՝ դասախոսների շնորհիվ։
Մենք մշտապես ոգևորված ենք՝ մեր թիմը համալրելու ոլորտի առաջատար մոտիվացված մասնագետներով։
Եթե ցանկանում եք դառնալ BSMI Team-ի անդամ, ստորև լրացրե՛ք հայտը, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ։
Թո՛ղ տվյալներդ, և մենք կապ կհաստատենք քեզ հետ:
ժամ դաս, որից 90%-ը գործնական է
երկրներում կիրառվող
միջազգային պրակտիկա
նոր հմտություն մարքեթինգի ոլորտում (այդ թվում` SMM, SEO)
ժամ դաս, որից 90%-ը գործնական է
երկրներում կիրառվող
միջազգային պրակտիկա
նոր հմտություն մարքեթինգի ոլորտում (այդ թվում` SMM, SEO)
երկ/չրք/ուրբ
10:30-13:30
Աննա-Մարի Սարգսյանը խոսում է
մարքեթինգի արդիականության մասին
Ապագա մարքեթոլոգների համար
Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում մասնակիցները ստանում են նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչպես նաև անցնում են ինթերնշիփեր տարբեր ոլորտներում ՀՀ լավագույն ընկերություններում:
Նրանց համար, ովքեր ցանկանում են կապ ձեռք բերել ոլորտի փորձագետների հետ
Եթե նույնիսկ որևէ հատված չհասցնես բավականին լավ ուսումնասիրել դասընթացի շրջանակներում և հետագա աշխատանքում բախվես նման խնդրի, ապա մեր փորձագետները մշտապես պատրաստ են օգնել գտնել այդ խնդրի լուծումը անգամ դասընթացի ավարտից հետո։
Մեկ այլ ոլորտում մասնագիտացած անձանց համար, ովքեր ցանկանում են աշխատել մարքեթինգի ոլորտում
Մեր հագեցած ծրագիրը կօգնի Քեզ արագ մասնագիտանալ մարքեթինգում՝ ստանալով միջազգային որակի կրթություն։
Մարքեթոլոգների հետ աշխատողների համար, ովքեր թույլ են պատկերացնում նրանց աշխատանքը
Մասնակիցներն ինքնուրույն իրականացնում են այն բոլոր աշխատանքները, որոնք պահանջվում են մասնագետներից, ինչը սովորեցնում է ճիշտ վերահսկել և գնահատել նրանց աշխատանքը:
Նեղ մասնագիտական ոլորտում (օրինակ՝ SEO, SMM, PPC) աշխատողների համար, ովքեր ընդհանուր մարքեթինգը թերի են պատկերացնում
Մասնակիցները ստանում են համակարգված պատկերացում, թե որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում:
Երկար ժամանակ չաշխատած անձանց համար, ովքեր ցանկանում են թարմ գիտելիքներ ստանալ և գտնել աշխատանք
Ծրագրի պրակտիկ առաջադրանքները կօգնեն հեշտությամբ գտնել աշխատանք ՀՀ ընկերություններից մեկում:
Դասընթացի ծրագիրը կազմվել է հատուկ մեթոդաբանությամբ՝ հաշվի առնելով ոլորտի լավագույն մասնագետներին փնտրող և մեզ դիմած ընկերությունների պահանջները, ուստի մեր շրջանավարտները լիովին պատրաստ են աշխատելու ՀՀ ցանկացած ընկերությունում
Սկսնակից մինչև
պրոֆեսիոնալ
Փորձառու մասնագետների
վերապատրաստում
Դասախոսության ընթացքում բացատրվում է նյութը, տրվում է case study առաջադրանք:
Դասընթացի բոլոր դասերը տեսաձայնագրվում են․ բացակայության դեպքում հնարավորություն ունեք նայելու օնլայն, իսկ բոլոր տեսաձայնագրությունները ամեն դասից հետո տրամադրվում են ձեզ մշտական հասանելիությամբ
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ
Սովորում եք հետազոտել շուկան (լսարանը, մրցակիցներին, պահանջարկը), սահմանել տեսականին, հաշվել ապրանքի գինը, սահմանել մարքեթինգային բյուջեն, ընտրել գովազդի ալիքները (ad channels) և կազմել ռազմավարություն:
Մոդուլ 1․ Մարքեթինգ․ ներածություն
Մոդուլ 2․ Շուկայի հետազոտության վերլուծություն
Մոդուլ 3․ Սպառողի վարքագիծ
Մոդուլ 4․ Պլանի մշակում և ինտեգրված մարքեթինգային հաղորդակցություն
MARKETING STRATEGY, KEY TRENDS/
BRIEFING AND SMART OBJECTIVES/
SITUATIONAL ANALYSIS/
CONSUMER JOURNEY/
TARGET AUDIENCE RESEARCH
CATEGORY ANALYSIS/
COMPETITIVE ANALYSIS
PRICING
MEDIA SELECTION AND PLANNING
MEDIA SELECTION AND
PLANNING
TRADE MARKETING/
BRIEFING AND KPI’S SETTING
RESEARCHES
CREATING A MARKETING PLAN AND BUDGET
Սովորելու ենք մերչենդայզինգի՝ միջազգային ստանդարտներով հստակեցված կանոնները՝ կախված խանութի տեսակից և մասնագիտացումից, ինչը կօգնի խուսափել շուկայում հաճախ հանդիպող սխալներից։ Սովորում ենք մշակել յուրահատուկ պատմություն բրենդի համար։ Ծանոթանում ենք սպառողների հետ հարաբերությունների կառուցման և կառավարման հարթակներին։
Մոդուլ 5․ Բրենդի կառավարում, բրենդի կոնտենտ, բաշխման կառավարում
Մոդուլ 6․ Հաղորդակցություն հաճախորդների հետ
Սովորում եք ինքնուրույն աշխատել բոլոր գովազդատեսակների հետ, հաշվարկել յուրաքանչյուր մեդիայի համար նախատեսված գովազդային բյուջեն (TV, Արտաքին գովազդ, Radio, Paid Search, SMM, SEO և այլն), ինչպես նաև աշխատում եք գովազդի կաբինետներում` մեկնարկելով իրական գովազդային արշավներ:
Մոդուլ 7․ Թվային մարքեթինգ․ ներածություն
Մոդուլ 8․ Հիմնական շուկայավարման չափումներ և վերլուծական գործիքներ. վերլուծություն և չափում
Մոդուլ 9․ Թարգեթինգ և օրգանական թրաֆֆիքի ստեղծում
Մոդուլ 10․ Մարքեթինգային պլանի և հաշվետվության մշակում, ներկայացում
MARKETING STRATEGY, KEY TRENDS/
BRIEFING AND SMART OBJECTIVES/
SITUATIONAL ANALYSIS/
Ուսումնասիրում ենք մարքեթինգային ստրատեգիաների արտասահմանյան օրինակներ, ծանոթանում ենք մարքեթինգի ակտուալ թրենդներին վերջին տարիների կտրվածքով:
Սովորում ենք հատուկ գործիքաշարքի միջոցով սահմանել բիզնեսի նպատակները, ինչպես նաև իրականացնել ճիշտ բրիֆինգ:
Սովորում ենք հստակ մեթոդաբանությամբ ուսումնասիրել ընկերության վրա ներքին և արտաքին միջավայրի գործոնների ազդեցությունը, համադրել արդյունքները և սահմանել մարքեթինգի զարգացման հստակ քայլեր:
CONSUMER JOURNEY/
TARGET AUDIENCE RESEARCH
Ուսումնասիրում ենք մարքեթինգային ստրատեգիաների արտասահմանյան օրինակներ, ծանոթանում ենք մարքեթինգի ակտուալ թրենդներին վերջին տարիների կտրվածքով:
Սովորում ենք հատուկ գործիքաշարքի միջոցով սահմանել բիզնեսի նպատակները, ինչպես նաև իրականացնել ճիշտ բրիֆինգ:
Սովորում ենք հստակ մեթոդաբանությամբ ուսումնասիրել ընկերության վրա ներքին և արտաքին միջավայրի գործոնների ազդեցությունը, համադրել արդյունքները և սահմանել մարքեթինգի զարգացման հստակ քայլեր:
TARGET AUDIENCE SEGMENTATION
Սովորում ենք սեգմենտավորել թիրախային լսարանը և գովազդը դարձնել ավելի ճշգրիտ՝ ուղղված ճիշտ հասցեատերերին:
CATEGORY ANALYSIS/
COMPETITIVE ANALYSIS
Սովորում ենք կատարել ապրանքային կատեգորիայի վերլուծություն, ծանոթանում ենք դրա իրականացման եղանակներին ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ միջազգային շուկայում:
Ծանոթանում ենք մրցակցային վերլուծության իրականացման մեթոդներին ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ միջազգային շուկայում, սովորում ենք հետազոտության իրականացման հաջորդական քայլերը։
PRICING
Սովորում ենք գնագոյացման հերթական քայլերը կոնկրետ ընկերության օրինակով:
CREATIVE CONCEPT/
MEDIA SELECTION AND PLANNING
Կատարած վերլուծությունների հիման վրա ստեղծում ենք կրեատիվ կոնցեպտ՝ մշակելով գովազդային արշավի էությունը, և ադապտացնում ենք այն մեր ապրանքներին:
Ապրանքի կատեգորիայի ուսումնասիրության հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
MEDIA SELECTION AND
PLANNING
Սպառողի ճանապարհի ուսումնասիրման արդյունքների հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
TRADE MARKETING/
BRIEFING AND KPI’S SETTING
Սովորում ենք՝ ինչպես տվյալ պրոդուկտը կարող ենք մտցնել խանութ, առանձնացնել կատեգորիանները և տալ ճիշտ դասավորվածություն։
Ապրանքի կատեգորիայի ուսումնասիրության հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
RADIO ADS
Ծանոթանում ենք TV գովազդի տեսակներին, սովորում ենք կատարել ալիքների ճիշտ ընտրություն, գովազդի տեղադրում և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից։
Պրակտիկ դասի ընթացքում սովորում ենք կազմել իրական մեդիա պլան կոնկրետ բիզնես քեյսերի համար՝ վերլուծելով և հիմնավորելով կատարած ցանկացած ընտրություն:
Ծանոթանում ենք ռադիո գովազդի տեսակներին, սովորում ենք կատարել ալիքների ճիշտ ընտրություն, մեդիա-պլանի կազմում, գովազդի տեղադրում և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից
Ծանոթանում ենք արտաքին գովազդի տեսակներին, դրանցից յուրաքանչյուրի կիրառման առանձնահատկություններին: Սովորում ենք կատարել գովազդային վահանակների տեսակի և տեղանքի ճիշտ ընտրություն և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից:
SMM
Ծանոթանում ենք SMM-ի ամենաթարմ թրենդներին, սովորում ենք թիրախավորել լսարանը, ճիշտ կառավարել էջը, միացնել գովազդ, ստանալ հաշվետվություններ և վերլուծել դրանք:
INFLUENCER MARKETING
Սովորում ենք բրենդ-ինֆլուենսեր հարաբերություններ կառուցելու բոլոր հիմնական հմտությունները՝ տանելով պրոդուկտը նոր հարթություն:
SEO
Սովորում ենք SEO-ում կիրառվող հիմնական հասկացությունները, ծանոթանում ենք կայքի գնահատման հիմնական չափանիշներին և իրականացնում աուդիտ:
PAID SEARCH/ DISPLAY ADS/
OLV ADS: FORMATS & TYPES
Սովորում ենք աշխատել Google Adwords համակարգում, մեկնարկել գովազդային արշավներ և կատարել վերլուծություն:
Ծանոթանում ենք Display ads-ի տեսակներին, դրանցից յուրաքանչյուրի կիրառման առանձնահատկություններին, ինքնուրույն կազմում ենք մեդիա-պլաններ՝ ուղղված կոնկրետ բրենդի առջև դրվալ նպատակների իրագործմանը:
Սովորում ենք OLV-ի տեսակները, դրանց կիրառման առանձնահատկությունները, արդյունավետության չափման ցուցանիշները:
EMAIL MARKETING
Սովորում ենք էլ.փոստի գրագետ օգտագործման կանոնները, ծանոթանում ենք մեյլերի կազմման ճիշտ կառուցվածքին և առկա հնարավորություններին:
E-COMMERCE/ LANDING PAGE
Սովորում ենք իրականացնել գրագետ օնլայն վաճառք կայքի արդյունավետ կառուցվածքի միջոցով: Ուսումնասիրում ենք E-commerce-ի բոլոր կարևոր հնարավորությունները, որոնց անհրաժեշտ է տիրապետել վաճառքների աճ ապահովելու համար:
Ծանոթանում ենք վեբկայքի կառուցվածքին, աշխատանքի սկզբունքներին, սովորում ենք կայքում ինտեգրացնել բիզնեսի զարգացումն ու վաճառքների ավելացումը խթանող անվճար հարթակներ:
GOOGLE ANALYTICS:
INDUCTION & WORKSHOP
Ծանոթանում ենք Google analytics-ի կառուցվածքին, ընձեռած հնարավորություններին, աշխատանքի սկզբունքներին, որոնց անհրաժեշտ է տիրապետել բիզնես-տվյալները վերլուծելու համար:
Դասի ընթացքում ինքնուրույն կիրառում ենք հարթակի ընձեռած հնարավորությունները պրակտիկ օրինակների հիման վրա:
CRM SYSTEMS
Ծանոթանում ենք սպառողների հետ հարաբերությունների կառուցման և կառավարման հարթակներին, դրանց աշխատանքի սկզբունքներին և ընձեռած հնարավորություններին տվյալների հավաքագրման և արդյունավետ օգտագործման հարցում:
PBA REPORT
Սովորում ենք կազմել իրականացված արշավների վերաբերյալ հաշվետվություն, ներկայացնել կատարած աշխատանքի արդյունքները, մեր առջև դրված նպատակների իրագործման աստիճանը:
RESEARCHES
Սովորում ենք տարբերակել որակական և քանակական հետազոտությունները, կազմել համապատասխան հարցաշարեր, ինչպես նաև կազմակերպել ու անցկացնել ֆոկուս-խմբեր։
CREATING A MARKETING PLAN AND BUDGET
Սովորում ենք կազմել մարքեթինգային պլան և բյոււջե։
CREATING A CV
Սովորում ենք կազմել գրագետ CV, որը չի դառնա տարատեսակ խտրականությունների պատճառ և առավելագույնս կներկայացնի քո փորձն ու հմտությունները։
MOBILE APP MARKETING
Սովորում ենք հավելվածների առաջխաղացման առանձնահատկությունները՝ թե՛ օրգանիկ, թե՛ գովազդային։ Ծանոթանում ենք ASO սկզբունքներին և Apple Search Ads-ին։
GOOGLE ADS
MERCHANDISING
Ուսումնասիրելու ենք մերչենդայզինգը, բացահայտելու ենք դրա դերը մարքեթինգում և վաճառքների աճի գործում։ Սովորելու ենք միջազգային ստանդարտներով հստակեցված կանոնները՝ կախված խանութի տեսակից և մասնագիտացումից։
Վերլուծելով մերչենդայզինգի լավ և վատ օրինակները՝ սովորելու ենք խուսափել շուկայում հաճախ հանդիպող սխալներից։
STORYTELLING
Սովորում ենք մշակել յուրահատուկ պատմություն բրենդի համար, սահմանել այդ պատմության կառուցվածքը և ներկայացման ձևը։
BRAND ARCHETYPES
BSMI-ի այս մեկ դասընթացի ավարտին Դու կունենաս բոլոր հմտությունները` սեփական աշխատանքի օրինակներով, որպեսզի կարողանաս անցնել աշխատանքի կամ զարգացնել քո իսկ բիզնեսը:
Ինչպիսին է քո մարքեթինգային ռազմավարությունը մինչ այս դասընթացը (before) և "Global marketing in 5 months" դասընթացի ավարտին (after)
ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԵՆ ՀԵՂԻՆԱԿԱՅԻՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՎ
Դպրոցի նյութերը կազմված են զրոյից` միջազգային փակ տեղեկատվական հարթակների հիման վրա, որոնց մասին չկա տեղեկություն ոչ մի գրքում կամ բաց հարթակում:
Սովորելով BSMI-ում՝ դու ստանում ես այս ամբողջ գիտելիքը շատ ավելի մատչելի (մինչև 10 անգամ), հայերենով և ադապտացված ՀՀ շուկայի համար
Միջազգային մակարդակի մարքեթինգային առաջատար ինստիտուտ, որն ունի մոտ 50,000 անդամ ամբողջ աշխարհում
Ուսուցման արժեքը՝ 4մլն դրամ
Թվային մարքեթինգի մասնագետների պատրաստող միջազգային առաջատար ինստիտուտ
Ուսուցման արժեքը՝ 850,000 դրամ
ՌԴ-ի N1 համալսարանը ներկա ցուցանիշներով, որը BSMI-ի դասընթացներում օգտագործվող թարմացված նյութերի հիմնական աղբյուրն է
Ուսուցման արժեքը՝ 4 մլն դրամ
ՌԴ-ի խոշորագույն ընկերությունների մարքեթոլոգներին պատրաստող դպրոց, որը նաև BSMI-ի գործընկերն է
Ուսուցման արժեքը՝ 950,000 AMD
Գովազդային աշխարհահռչակ գործակալություն՝ աշխատանքի կազմակերպման միջազգային սկզբունքներով
Դասավանդում են միջազգային
փորձ ունեցող առաջատար մասնագետներ։
Founder & CEO of ViralMango
Founder of SmartClick
Member of the Forbes Technology Council
Founder of B2B Development
Marketing Officer at ats.am
ՎԻԴԵՈ-ԿԱՐԾԻՔՆԵՐ
Կարող ես նաև ուղղակիորեն կնքել պայմանագիր BSMI-ի հետ և 4-ամսյա դասընթացի դիմաց վճարել 12 ամիսների ընթացքում՝ առանց բանկի միջնորդության ու տոկոսների։
650,000 AMD (միանվագ վճարման դեպքում)
(140,000 AMD / ամիսը՝ ամսական վճարման դեպքում)
ROCKET LINE
3 ամիս - 0%
6 ամիս - 5%
3 ամիս - 0%
6 ամիս - 0%
Մինչև 18 ամիս
սկսած 18%-ից
ԸՆԴԱՄԵՆԸ՝ AMD140.000,00
Մուտքագրեք Ձեր էլ. փոստի հասցեն: Գրանցման կարգավիճակի մասին ծանուցումները կուղարկվեն այս հասցեին։
Հաջորդ քայլերը
Վճարման տեղեկատվություն
Ընտրեք վճարման եղանակը և մուտքագրեք վճարման տվյալները։
Գրանցման հաստատում
Գրանցվեք և ստացեք հաստատման նամակ Ձեր էլ. հասցեին։
Վճարում
ԳՐԱՆՑՈՒՄՆԵՐԸ ԲԱՑ ԵՆ ՄԻՆՉԵՎ ՕԳՈՍՏՈՍԻ 15-Ը
| Գրանցվել դասընթացին Գրանցվելու կամ անհատական խորհրդատվություն ստանալու համար թող կոնտակտային տվյալներդ: Գրանցումը հաստատվում է կախնավճար կատարելուց հետո։ Իսկ եթե BSMI ուսանող ես, կապ հաստատիր մեզ հետ՝ ստանալու քո զեղչի պրոմոկոդը։ |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ՝ AMD30.000,00
Մուտքագրեք Ձեր էլ. փոստի հասցեն: Պատվերի կարգավիճակի մասին ծանուցումները կուղարկվեն այս հասցեին։
Հաջորդ քայլերը
Վճարման տեղեկատվություն
Ընտրեք վճարման եղանակը և մուտքագրեք վճարման տվյալները։
Պատվերի հաստատում
Կատարեք Ձեր պատվերը և ստացեք հաստատման նամակ Ձեր էլ. հասցեին։
Վճարում