ՀՀ-ում միջազգային որակի կրթության ապահովման իր առաքելությունը
BSMI-ը իրականացնում է իր ամենակարևոր ռեսուրսի՝ դասախոսների շնորհիվ։
Մենք մշտապես ոգևորված ենք՝ մեր թիմը համալրելու ոլորտի առաջատար մոտիվացված մասնագետներով։
Եթե ցանկանում եք դառնալ BSMI Team-ի անդամ, ստորև լրացրե՛ք հայտը, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ։
Թողի՛ր տվյալներդ, և մենք կապ կհաստատենք Քո հետ:
Աննա-Մարի Սարգսյանը խոսում է
մարքեթինգի արդիականության մասին
Դասընթացի ծրագիրը կազմվել է հատուկ մեթոդաբանությամբ՝ հաշվի առնելով ոլորտի լավագույն մասնագետներին փնտրող և մեզ դիմած ընկերությունների պահանջները, ուստի մեր շրջանավարտները լիովին պատրաստ են աշխատել ՀՀ ցանկացած ընկերությունում
Սկսնակից մինչև
պրոֆեսիոնալ
Փորձառու մասնագետների
վերապատրաստում
Դասախոսության ընթացքում բացատրվում է նյութը, տրվում է case study առաջադրանք:
Ի՞ՆՉ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ԲԻԶՆԵՍԸ ԶԱՐԳԱՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ
____________________________________________
BSMI-ի այս մեկ դասընթացի ավարտին Դուք կունենաք բոլոր հմտությունները` սեփական աշխատանքի օրինակներով, որպեսզի կարողանաք անցնել աշխատանքի կամ զարգացնել Ձեր իսկ բիզնեսը:
Մարքեթոլոգների հետ աշխատողների համար, ովքեր թույլ են պատկերացնում նրանց աշխատանքը
Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում մասնակիցները ստանում են նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչպես նաև անցնում են ինթերնշիփեր տարբեր ոլորտներում ՀՀ լավագույն ընկերություններում:
Նրանց համար, ովքեր ցանկանում են կապ ձեռք բերել ոլորտի փորձագետների հետ
Եթե նույնիսկ որևէ հատված չհասցնեք բավականին լավ ուսումնասիրել դասընթացի շրջանակներում և հետագա աշխատանքում բախվեք նման խնդրի, ապա մեր փորձագետները մշտապես պատրաստ են օգնել գտնել այդ խնդրի լուծումը անգամ դասընթացի ավարտից հետո։
Մեկ այլ ոլորտում մասնագիտացած անձանց համար, ովքեր ցանկանում են աշխատել մարքեթինգի ոլորտում
Մեր հագեցած ծրագիրը կօգնի Ձեզ արագ մասնագիտանալ մարքեթինգում՝ ստանալով միջազգային որակի կրթություն։
Մարքեթոլոգների հետաշխատողների համար, ովքեր թույլ են պատկերացնում նրանց աշխատանքը
Մասնակիցներն ինքնուրույն իրականացնում են այն բոլոր աշխատանքները, որոնք պահանջվում են մասնագետներից, ինչը սովորեցնում է ճիշտ վերահսկել և գնահատել նրանց աշխատանքը:
Նեղ մասնագիտական ոլորտում (օրինակ՝ SEO, SMM, PPC) աշխատողների համար, ովքեր ընդհանուր մարքեթինգը թերի են պատկերացնում
Մասնակիցները ստանում են համակարգված պատկերացում, թե որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում:
Երկար ժամանակ չաշխատած անձանց համար, ովքեր ցանկանում են թարմ գիտելիքներ ստանալ և գտնել աշխատանք
Ծրագրի պրակտիկ առաջադրանքներն ու փորձաշրջանի հնարավորությունները կօգնեն հեշտությամբ գտնել աշխատանք ՀՀ ընկերություններից մեկում:
ժամ դաս,
որից 90%-ը գործնական է
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ
MARKETING STRATEGY, KEY TRENDS/
BRIEFING AND SMART OBJECTIVES/
SITUATIONAL ANALYSIS/
CONSUMER JOURNEY/
TARGET AUDIENCE RESEARCH
CATEGORY ANALYSIS/
COMPETITIVE ANALYSIS
PRICING
MEDIA SELECTION AND PLANNING
MEDIA SELECTION AND
PLANNING
TRADE MARKETING/
BRIEFING AND KPI’S SETTING
MARKETING STRATEGY, KEY TRENDS/
BRIEFING AND SMART OBJECTIVES/
SITUATIONAL ANALYSIS/
Ուսումնասիրում ենք մարքեթինգային ստրատեգիաների արտասահմանյան օրինակներ, ծանոթանում ենք մարքեթինգի ակտուալ թրենդներին վերջին տարիների կտրվածքով:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Սովորում ենք հատուկ գործիքաշարքի միջոցով սահմանել բիզնեսի նպատակները, ինչպես նաև իրականացնել ճիշտ բրիֆինգ:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Սովորում ենք հստակ մեթոդաբանությամբ ուսումնասիրել ընկերության վրա ներքին և արտաքին միջավայրի գործոնների ազդեցությունը, համադրել արդյունքները և սահմանել մարքեթինգի զարգացման հստակ քայլեր:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
CONSUMER JOURNEY/
TARGET AUDIENCE RESEARCH
Ուսումնասիրում ենք մարքեթինգային ստրատեգիաների արտասահմանյան օրինակներ, ծանոթանում ենք մարքեթինգի ակտուալ թրենդներին վերջին տարիների կտրվածքով:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Սովորում ենք հատուկ գործիքաշարքի միջոցով սահմանել բիզնեսի նպատակները, ինչպես նաև իրականացնել ճիշտ բրիֆինգ:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Սովորում ենք հստակ մեթոդաբանությամբ ուսումնասիրել ընկերության վրա ներքին և արտաքին միջավայրի գործոնների ազդեցությունը, համադրել արդյունքները և սահմանել մարքեթինգի զարգացման հստակ քայլեր:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
TARGET AUDIENCE SEGMENTATION
Սովորում ենք սեգմենտավորել թիրախային լսարանը և գովազդը դարձնել ավելի ճշգրիտ՝ ուղղված ճիշտ հասցեատերերին:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Անգելինա Մակարյան
Marketing and product flow department's lead at Parma supermarket chain
CATEGORY ANALYSIS/
COMPETITIVE ANALYSIS
Սովորում ենք կատարել ապրանքային կատեգորիայի վերլուծություն, ծանոթանում ենք դրա իրականացման եղանակներին ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ միջազգային շուկայում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Ծանոթանում ենք մրցակցային վերլուծության իրականացման մեթոդներին ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ միջազգային շուկայում, սովորում ենք հետազոտության իրականացման հաջորդական քայլերը։
Տևողությունը՝ 6 ժամ (2 դաս)
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
PRICING
Սովորում ենք գնագոյացման հերթական քայլերը կոնկրետ ընկերության օրինակով:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Վրույր Օգանյան
Founder of Trigger research-based firm
Lecturer in Big Data & Finances, P.hD in Econimics
CREATIVE CONCEPT/
MEDIA SELECTION AND PLANNING
Կատարած վերլուծությունների հիման վրա ստեղծում ենք կրեատիվ կոնցեպտ՝ մշակելով գովազդային արշավի էությունը, և ադապտացնում ենք այն մեր ապրանքներին:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Ապրանքի կատեգորիայի ուսումնասիրության հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
MEDIA SELECTION AND
PLANNING
Սպառողի ճանապարհի ուսումնասիրման արդյունքների հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
TRADE MARKETING/
BRIEFING AND KPI’S SETTING
Սովորում ենք՝ ինչպես տվյալ պրոդուկտը կարող ենք մտցնել խանութ, առանձնացնել կատեգորիանները և տալ ճիշտ դասավորվածություն։
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Ապրանքի կատեգորիայի ուսումնասիրության հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
Անգելինա Մակարյան
Marketing and product flow department's lead at Parma supermarket chain
RADIO ADS
Ծանոթանում ենք TV գովազդի տեսակներին, սովորում ենք կատարել ալիքների ճիշտ ընտրություն, գովազդի տեղադրում և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Պրակտիկ դասի ընթացքում սովորում ենք կազմել իրական մեդիա պլան կոնկրետ բիզնես քեյսերի համար՝ վերլուծելով և հիմնավորելով կատարած ցանկացած ընտրություն:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Ծանոթանում ենք ռադիո գովազդի տեսակներին, սովորում ենք կատարել ալիքների ճիշտ ընտրություն, մեդիա-պլանի կազմում, գովազդի տեղադրում և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Ծանոթանում ենք արտաքին գովազդի տեսակներին, դրանցից յուրաքանչյուրի կիրառման առանձնահատկություններին: Սովորում ենք կատարել գովազդային վահանակների տեսակի և տեղանքի ճիշտ ընտրություն և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Աստղիկ Ալավերդյան
Founder & CEO of PBH group,
former Commercial Director at Kentron TV
SMM
Ծանոթանում ենք SMM-ի ամենաթարմ թրենդներին, սովորում ենք թիրախավորել լսարանը, ճիշտ կառավարել էջը, միացնել գովազդ, ստանալ հաշվետվություններ և վերլուծել դրանք:
Տևողությունը՝ 27 ժամ (9 դաս)
Անահիտ Մարկոսյան
Digital Projects & Partnership Lead,
Lecturer in Digital Marketing
Co-Founder of Trigger Agency
INFLUENCER MARKETING
Սովորում ենք բրենդ-ինֆլուենսեր հարաբերություններ կառուցելու բոլոր հիմնական հմտությունները՝ տանելով պրոդուկտը նոր հարթություն:
Տևողությունը՝ 6 ժամ (2 դաս)
Անահիտ Մարկոսյան
Digital Projects & Partnership Lead,
Lecturer in Digital Marketing
Co-Founder of Trigger Agency
SEO
Սովորում ենք SEO-ում կիրառվող հիմնական հասկացությունները, ծանոթանում ենք կայքի գնահատման հիմնական չափանիշներին և իրականացնում աուդիտ:
Տևողությունը՝ 15 ժամ (5 դաս)
Մարիամ Գևորգյան
SEO Department Manager
at DISQO
PAID SEARCH/ DISPLAY ADS/
OLV ADS: FORMATS & TYPES
Սովորում ենք աշխատել Google Adwords համակարգում, մեկնարկել գովազդային արշավներ և կատարել վերլուծություն:
Տևողությունը՝ 6 ժամ (2 դաս)
Ծանոթանում ենք Display ads-ի տեսակներին, դրանցից յուրաքանչյուրի կիրառման առանձնահատկություններին, ինքնուրույն կազմում ենք մեդիա-պլաններ՝ ուղղված կոնկրետ բրենդի առջև դրվալ նպատակների իրագործմանը:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Սովորում ենք OLV-ի տեսակները, դրանց կիրառման առանձնահատկությունները, արդյունավետության չափման ցուցանիշները:
Տևողությունը՝ 6 ժամ (2 դաս)
Մարիամ Գևորգյան
SEO Department Manager
at DISQO
Անահիտ Մարկոսյան
Digital Projects & Partnership Lead,
Lecturer in Digital Marketing
Co-Founder of Trigger Agency
EMAIL MARKETING
Սովորում ենք էլ.փոստի գրագետ օգտագործման կանոնները, ծանոթանում ենք մեյլերի կազմման ճիշտ կառուցվածքին և առկա հնարավորություններին:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Անահիտ Մարկոսյան
Digital Projects & Partnership Lead,
Lecturer in Digital Marketing
Co-Founder of Trigger Agency
E-COMMERCE/ LANDING PAGE
Սովորում ենք իրականացնել գրագետ օնլայն վաճառք կայքի արդյունավետ կառուցվածքի միջոցով: Ուսումնասիրում ենք E-commerce-ի բոլոր կարևոր հնարավորությունները, որոնց անհրաժեշտ է տիրապետել վաճառքների աճ ապահովելու համար:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Ծանոթանում ենք վեբկայքի կառուցվածքին, աշխատանքի սկզբունքներին, սովորում ենք կայքում ինտեգրացնել բիզնեսի զարգացումն ու վաճառքների ավելացումը խթանող անվճար հարթակներ:
Տևողությունը՝ 6 ժամ (2 դաս)
Մարիամ Գևորգյան
SEO Department Manager
at DISQO
Անահիտ Մարկոսյան
Digital Projects & Partnership Lead,
Lecturer in Digital Marketing
Co-Founder of Trigger Agency
GOOGLE ANALYTICS:
INDUCTION & WORKSHOP
Ծանոթանում ենք Google analytics-ի կառուցվածքին, ընձեռած հնարավորություններին, աշխատանքի սկզբունքներին, որոնց անհրաժեշտ է տիրապետել բիզնես-տվյալները վերլուծելու համար:
Դասի ընթացքում ինքնուրույն կիրառում ենք հարթակի ընձեռած հնարավորությունները պրակտիկ օրինակների հիման վրա:
Տևողությունը՝ 6 ժամ (2 դաս)
Մուշեղ Բադալյան
Digital Marketing Specialist
at SmartClick
CRM SYSTEMS
Ծանոթանում ենք սպառողների հետ հարաբերությունների կառուցման և կառավարման հարթակներին, դրանց աշխատանքի սկզբունքներին և ընձեռած հնարավորություններին տվյալների հավաքագրման և արդյունավետ օգտագործման հարցում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Դավիթ Օվոյան
Marketing Officer at ats.am
Founder of B2B Development
PBA REPORT
Սովորում ենք կազմել իրականացված արշավների վերաբերյալ հաշվետվություն, ներկայացնել կատարած աշխատանքի արդյունքները, մեր առջև դրված նպատակների իրագործման աստիճանը:
Տևողությունը՝ 6 ժամ (2 դաս)
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
Ինչպիսին է ձեր մարքեթինգային ռազմավարությունը մինչ այս դասընթացը (before) և "Global marketing in 5 months" Դասընթացի ավարտին (after)
ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԵՆ ՀԵՂԻՆԱԿԱՅԻՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՎ
Դպրոցի նյութերը կազմված են զրոյից` միջազգային փակ տեղեկատվական հարթակների հիման վրա, որոնց մասին չկա տեղեկություն ոչ մի գրքում կամ բաց հարթակում:
Նյութերը ներառում են`
Ստվար հատվածներ`
1. Եվրասիայի ԹՈՓ 7-րդ համալսարանի` Մարքեթինգի ֆակուլտետի մագիստրոսական ծրագրից (ԹՈՓ 1 ծրագիրը Ռուսաստանում)
2. Բրիտանական Chartered Institute of Marketing կրթական ծրագրից
Իրական արժեքը` ~2.300.000 դրամ/ տարեկան
ՌԴ "1st Media School-ի" մեկամյա ծրագրի հիմնական մասը, որտեղ պատրաստվում են կադրեր աշխարհի ԹՈՓ 10 մարքեթինգային ընկերությունների համար
Իրական արժեքը` ~950.000 դրամ
Թրեյնինգներ ավելի քան 25 ուղղություններով (Հետազոտություններ, Գնագոյացում, գովազդի պլանավորում SMM, SEO և այլն), որոնցից յուրաքանչյուրի միջին արժեքը ՀՀ-ում կազմում է ~90.000 դրամ
Իրական արժեքը` >1.000.000 դրամ
BSMI-ը այս ամենը տրամադրում է հայերեն` ընդամենը 630,000 դրամով, ադապտացված ՀՀ շուկայի համար` վերացնելով նաև այլ երկիր ուսման նպատակով մեկնելու և ավելորդ ծախսեր կատարելու անհրաժեշտությունը:
Դասավանդում են միջազգային
փորձ ունեցող 9 առաջատար մասնագետներ։
Founder & CEO of PBH group,
former Commercial Director at Kentron TV
Marketing Officer at ats.am
Founder of B2B Development
ՎԻԴԵՈ-ԿԱՐԾԻՔՆԵՐ
ՄԵՐ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏՆԵՐԸ
Rocket Line
3 ամիս - 0%
6 ամիս - 5%
Inecopay
3 ամիս - 0%
6 ամիս - 0%
Evocabank
Evolution
Մինչև 18 ամիս
սկսած 18%-ից
Standard
580,000 AMD
(116,000 AMD / ամիսը)
Professional
630,000 AMD
(126,000 AMD / ամիսը)
Կարող ես նաև ուղղակիորեն կնքել պայմանագիր BSMI-ի հետ և 4-ամսյա դասընթացի դիմաց վճարել 12 ամիսների ընթացքում՝ առանց բանկի միջնորդության ու տոկոսների։
Մասնակցության հայտ լրացնելուց հետո կմասնակցես հարցազրույցի
Մեկ շաբաթվա ընթացքում կստանաս պատասխան հայտիդ հաստատման կամ մերժման վերաբերյալ
Հայտի հաստատումից հետո 3 օրվա ընթացքում անհրաժեշտ կլինի թողնել կանխավճար, հակառակ դեպքում կանցնես դասընթացի հաջորդ մեկնարկի սպասման ցուցակ
Գրանցվել դասընթացին Գրանցվելու կամ անհատական խորհրդատվություն ստանալու համար թող կոնտակտային տվյալներդ: Գրանցումը հաստատվում է կախնավճար թողնելուց հետո։ |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ՝ AMD30.000,00
Մուտքագրեք Ձեր էլ. փոստի հասցեն: Պատվերի կարգավիճակի մասին ծանուցումները կուղարկվեն այս հասցեին։
Հաջորդ քայլերը
Վճարման տեղեկատվություն
Ընտրեք վճարման եղանակը և մուտքագրեք վճարման տվյալները։
Պատվերի հաստատում
Կատարեք Ձեր պատվերը և ստացեք հաստատման նամակ Ձեր էլ. հասցեին։
Վճարում