CORPORATE COURSE:
LOCAL EMPOWERMENT THROUGH GLOBAL GUIDES
LEVERAGING GIANTS' EXPERTISE IN ARMENIAN REALITY


10

կարևորագույն դասեր

10+

երկրներում կիրառվող

միջազգային պրակտիկա

38

նոր հմտություն մարքեթինգի ոլորտում

CORPORATE COURSE: LOCAL EMPOWERMENT THROUGH GLOBAL GUIDES
LEVERAGING GIANTS' EXPERTISE IN ARMENIAN REALITY

10
կարևորագույն դասեր
10+

երկրներում կիրառվող

միջազգային պրակտիկա

38
նոր հմտություն մարքեթինգի ոլորտում
ՎԵՐԼՈՒԾԵԼՈՎ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՇՈՒԿԱՅՈՒՄ ԱՌԿԱ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ​​ԲԱՑԵՐԸ՝ ՄՇԱԿՎԵԼ Է 10 ԿԱՐԵՎՈՐԱԳՈՒՅՆ ԴԱՍԵՐԻՑ ԲԱՂԿԱՑԱԾ ԴԱՍԸՆԹԱՑ, ՈՐԸ
  • Ներկայացնում է արտաքին շուկայի հնարավորություններն ու քեյսերը

  • Ցույց է տալիս հայկական և արտաքին շուկաների միջև եղած տարբերությունները

  • Սովորեցնում է ճիշտ պլանավորել, վերլուծել և չափել ապրանքանիշի համար կարևոր չափորոշիչները

  • Ներկայացնում է Հայաստանում կիրառելի կարևոր գործիքներ

  • Փոխում է մարքեթինգային մտածելակերպը

  • Ստեղծում է մասնագիտական ​​վստահություն

  • Տրամադրում է միջազգային շուկային համապատասխան աշխատանքային ֆայլերով

Ի՞ՆՉ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ԲԻԶՆԵՍԸ ԶԱՐԳԱՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ
  • Մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմում և իրականացում
  • Շուկայի/թիրախային լսարանի/մրցակիցների վերլուծություն և հետազոտություն
  • Մարքեթինգային բյուջեի սահմանում և արդյունավետ կառավարում
  • Նոր ապրանքի շուկա վերհանում և առաջխաղացում
  • Գովազդային ալիքների (ad channels) ընտրություն օնլայն և օֆլայն հարթակում, պլանավորում և իրականացում (TV, Radio, OOH+Indoor, SMM, SEO, Paid search, OLV և այլն)
  • Սպառողի հետ հաղորդակցման յուրաքանչյուր փուլում համապատասխան գովազդի ընտրություն, ընկերության վաճառքների ավելացում
  • Գովազդային արշավի արդյունքների վերլուծություն և վիզուալիզացիա
  • Գովազդային արշավի/ մարքեթինգի թիմի ղեկավարում
  • Ֆիրմայի առջև դրված մարքեթինգային խնդիրների լուծում` անկախ ոլորտից

Դասընթացի ծրագիրը կազմվել է հատուկ մեթոդաբանությամբ՝ հաշվի առնելով ոլորտի լավագույն մասնագետներին փնտրող և մեզ դիմած ընկերությունների պահանջները, ուստի մեր շրջանավարտները լիովին պատրաստ են աշխատելու ՀՀ ցանկացած ընկերությունում

Ո՞ՒՄ ՀԱՄԱՐ Է ԱՅՍ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ

Պրոֆեսիոնալ թիմ ունեցող ընկերությունների համար, որոնք ուզում են աշխատել միջազգային կանոնագարկով

Նոր ձևավորված թիմ ունեցող ընկերությունների համար, որոնք ցանկանում են աշխատանքային նոր և ճիշտ ձևաչափ ներդնել
Այն ընկերությունների համար, որտեղ կա վաղուց ձևավորված թիմ, բայց չկա պրոֆեսիոնալ մթնոլորտ, ընդհանուր մոտեցում և ֆայլերի շաբլոններ
ԳՆԱՌԱՋԱՐԿ ՍՏԱՆԱԼՈՒ ՀԱՄԱՐ

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ

Դաս 1. Global Giants vs. Local Challengers: Crafting Marketing Strategies for Big and Small Markets


  • Ներածական դաս, որի ընթացքում խոսում ենք «Ռազմավարություն» ասվածի մասին
  • Ցույց ենք տալիս միջազգային խոշորագույն կորպորացիաների ռազմավարությունների ռեալ օրինակները, դրանց կառուցվածքը, բաղադրիչները
  • Խոսում ենք տեղի շուկայի տարբերությունների մասին. ինչ սահմանափակումներ են ստեղծում և ինչ հնարավորություններ կան միջազգային որակի աշխատանքի համար

Դաս 2. Unlocking Global Markets: Mastering Category and Market Research in Armenia

Սովորում ենք ռազմավարության առանձին բաղադրիչները


  • Ուսումնասիրում ենք ապրանքի/ծառայության կատեգորիայի վերլուծության միջազգային մեթոդները
  • Սովորում ենք վերլուծել ապրանքի/ծառայության կատեգորիան` հաշվի առնելով ՀՀ շուկայի առանձնահատկությունները
  • Կատարում ենք գործնական աշխատանք

Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն ունենում են կատեգորիայի վերլուծության քայլ առ քայլ ուղեցույց և պատրաստի ձևանմուշ (working file PPT)

Դաս 3. Competitive Analysis Unveiled: Open Sources for getting closer to Global Giant Strategies

  • Ուսումնասիրում ենք մրցակիցների վերլուծության միջազգային մեթոդները
  • Սովորում ենք աշխատել մրցակիցների վերլուծության վճարովի և անվճար գործիքներով
  • Սովորում ենք քայլ առ քայլ վերլուծել մրցակիցներին` հաշվի առնելով ՀՀ շուկայի առանձնահատկությունները, կատարել եզրակացություններ
  • Կատարում ենք գործնական աշխատանք

Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն ունենում են մրցակիցների վերլուծության քայլ առ քայլ ուղեցույց և պատրաստի ձևանմուշ (working file PPT)

Դաս 4. Target audience research: Global market vs Armenian market: quantitative methods of data collection

  • Ուսումնասիրում ենք սպառողի հոգեբանության, թիրախային լսարանի վերլուծության միջազգային մեթոդները
  • Սովորում ենք իրականացնել քանակական սոցիոլոգիական հետազոտություններ ՀՀ-ում
  • Կազմում ենք քանակական հարցում` որպես օրինակ

Դաս 5. Target audience research: Global market vs Armenian market: qualitative methods of data collection

  • Սովորում ենք իրականացնել որակական սոցիոլոգիական հետազոտություններ ՀՀ-ում

Դաս 6. Target audience research: Global market vs Armenian: mix methods of data collection

  • Սովորում ենք իրականացնել հետազոտության այլընտրանքային մեթոդները

Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն ունենում են թիրախային լսարանի վերլուծության քայլ առ քայլ ուղեցույց:

Դաս 7. Crafting Creative Campaigns: A Guide to Integrated Advertising Ideas and Concepts

  • Սովորում ենք մտածել կրեատիվ գովազդային արշավներ` միջազգային օրինակների հիման վրա
  • Խմբային աշխատանքով գործնականորեն կիրառում ենք սովորած գիտելիքը

Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն ունենում են արշավների մշակման քայլ առ քայլ ուղեցույց և պատրաստի ձևանմուշ (working file PPT)

Դաս 8. Channel Selection Mastery: Mastering Marketing Strategies for Communication Goals

  • Ծանոթանում ենք բիզնեսի նպատակների ծառին
  • Սովորում ենք տարբերակել, թե որ նպատակի դեպքում ինչպիսի գովազդի ալիք է պետք ընտրել
  • Կազմում ենք տարեկան ակտիվության պլան

Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն տարեկան պլանի կազմման և գովազդային ալիքների ընտրության պատրաստի ֆայլեր:

Դաս 9. Report Making for Marketing Success: Communicating Learnings and Recommendations Effectively

  • Ծանոթանում ենք ամեն ալիքի հետ աշխատելու «ոսկյա կանոններին»` մշակված մեծագույն կորպորացիաների կողմից
  • Սովորում ենք կազմել ցանկացած տեսակի մարքեթինգային ակտիվության հաշվետվություն (ամսական, եռամսյակային և տարեկան կտրվածքով)

Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն ունենում են հաշվետվության օրինակ, ոսկյա կանոնների «չեքլիստ», պատրաստի աշխատանքային սլայդեր.

ԻՆՉՈ՞Ւ BSMI
  • ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐ

    Միջազգային փորձ՝ ադապտացված ՀՀ շուկային

    1
  • ՀԵՂԻՆԱԿԱՅԻՆ ՆՅՈՒԹԵՐ
    Տեղեկատվական փակ հարթակների և դասախոսների փորձի հիման վրա պատրաստված հեղինակային նյութեր
    2
  • ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄ

    Անհատական մոտեցում և խմբակային դասերից դուրս կապ ուսանողների հետ

    3
  • ՓՈՐՁԱՇՐՋԱՆ

    Երաշխավորված փորձաշրջաններ գերազանց սովորող բոլոր ուսանողներին

    4
  • ԿԱՊ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐԻ ՀԵՏ

    Դասախոսների հետ մշտական կապի պահպանում անգամ դասընթացների ավարտից հետո

    5
  • ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐ

    Միջազգային գործընկերներ, որոնց հետ կապի շնորհիվ դասընթացներն անընդհատ թարմացվում են

    6
ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԵՆ ՀԵՂԻՆԱԿԱՅԻՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՎ
Դպրոցի նյութերը կազմված են զրոյից` միջազգային փակ տեղեկատվական հարթակների հիման վրա, որոնց մասին չկա տեղեկություն ոչ մի գրքում կամ բաց հարթակում:

ՆՅՈՒԹԵՐԸ ՆԵՐԱՌՈՒՄ ԵՆ՝

Եվրասիայի ԹՈՓ 7-րդ համալսարանի` Մարքեթինգի ֆակուլտետի մագիստրոսական ծրագրի ստվար հատված (ԹՈՓ 1 ծրագիրը Ռուսաստանում)
Իրական արժեքը` ~2.300.000 դրամ/ տարեկան
Հիմնական հատված ՌԴ "1st Media School-ի" մեկամյա ծրագրից, որտեղ պատրաստվում են կադրեր աշխարհի ԹՈՓ 10 մարքեթինգային ընկերությունների համար
Իրական արժեքը` ~950.000 դրամ
Թրեյնինգներ ավելի քան 25 ուղղություններով (հետազոտություններ, գնագոյացում, գովազդի պլանավորում SMM, SEO և այլն), որոնցից յուրաքանչյուրի
Իրական արժեքը` >1.000.000 դրամ
CIM համալսարանի նյութեր
Իրական արժեքը` 4մլն դրամ
ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ
  • ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ

    CEO & Visionary leader of BSMI,

    Internationally Certified Marketing Specialist, former lecturer at “Higher School of Economics” university in Russia

  • ԱՆԳԵԼԻՆԱ ՄԱԿԱՐՅԱՆ

    Head of Category Department at “Andaco” LLC,

    Senior Lecturer at BSMI

Դասընթացի վերջում տրվում են անվանական սերտիֆիկատներ բոլոր մասնակիցներին

ԻՆՉՊԵՍ ԴԻՄԵԼ
  • Ուղարկում եք հայտ

  • Մենք կապ ենք հաստատում ընկերության մարքեթինգային թիմի հետ

  • Աշխատանքային ուղեցույցների և թեմփլեյթների վերլուծություն

  • Դասընթացի վերջնականացում՝ ըստ ընկերության կարիքների

  • Մեկնարկի օրվա հաստատում

ՍՈՎՈՐԻՐ ՀԻՄԱ, ՎՃԱՐԻՐ ՄԻՆՉԵՎ 12 ԱՄԻՍՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ
Սովորիր հիմա, վճարիր մինչև 12 ամիսների ընթացքում
  • Rocket Line

    3 ամիս - 0%

    6 ամիս - 5%

  • Inecopay

    3 ամիս - 0%

    6 ամիս - 0%

  • Evocabank

    Evolution

    Մինչև 18 ամիս

    սկսած 18%-ից

Գրանցվել դասընթացին
Գրանցվելու համար թողեք կոնտակտային տվյալներ:
ՀԱՄԱՁԱՅՆ ԵՄ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆԸ
Made on
Tilda