ՀՀ-ում միջազգային որակի կրթության ապահովման իր առաքելությունը
BSMI-ը իրականացնում է իր ամենակարևոր ռեսուրսի՝ դասախոսների շնորհիվ։
Մենք մշտապես ոգևորված ենք՝ մեր թիմը համալրելու ոլորտի առաջատար մոտիվացված մասնագետներով։
Եթե ցանկանում եք դառնալ BSMI Team-ի անդամ, ստորև լրացրե՛ք հայտը, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ։
Թո՛ղ տվյալներդ, և մենք կապ կհաստատենք քեզ հետ:
կարևորագույն դասեր
երկրներում կիրառվող
միջազգային պրակտիկա
նոր հմտություն մարքեթինգի ոլորտում
երկրներում կիրառվող
միջազգային պրակտիկա
Ներկայացնում է արտաքին շուկայի հնարավորություններն ու քեյսերը
Ցույց է տալիս հայկական և արտաքին շուկաների միջև եղած տարբերությունները
Սովորեցնում է ճիշտ պլանավորել, վերլուծել և չափել ապրանքանիշի համար կարևոր չափորոշիչները
Ներկայացնում է Հայաստանում կիրառելի կարևոր գործիքներ
Փոխում է մարքեթինգային մտածելակերպը
Ստեղծում է մասնագիտական վստահություն
Տրամադրում է միջազգային շուկային համապատասխան աշխատանքային ֆայլերով
Դասընթացի ծրագիրը կազմվել է հատուկ մեթոդաբանությամբ՝ հաշվի առնելով ոլորտի լավագույն մասնագետներին փնտրող և մեզ դիմած ընկերությունների պահանջները, ուստի մեր շրջանավարտները լիովին պատրաստ են աշխատելու ՀՀ ցանկացած ընկերությունում
Պրոֆեսիոնալ թիմ ունեցող ընկերությունների համար, որոնք ուզում են աշխատել միջազգային կանոնագարկով
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ
Դաս 1. Global Giants vs. Local Challengers: Crafting Marketing Strategies for Big and Small Markets
Դաս 2. Unlocking Global Markets: Mastering Category and Market Research in Armenia
Սովորում ենք ռազմավարության առանձին բաղադրիչները
Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն ունենում են կատեգորիայի վերլուծության քայլ առ քայլ ուղեցույց և պատրաստի ձևանմուշ (working file PPT)
Դաս 3. Competitive Analysis Unveiled: Open Sources for getting closer to Global Giant Strategies
Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն ունենում են մրցակիցների վերլուծության քայլ առ քայլ ուղեցույց և պատրաստի ձևանմուշ (working file PPT)
Դաս 4. Target audience research: Global market vs Armenian market: quantitative methods of data collection
Դաս 5. Target audience research: Global market vs Armenian market: qualitative methods of data collection
Դաս 6. Target audience research: Global market vs Armenian: mix methods of data collection
Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն ունենում են թիրախային լսարանի վերլուծության քայլ առ քայլ ուղեցույց:
Դաս 7. Crafting Creative Campaigns: A Guide to Integrated Advertising Ideas and Concepts
Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն ունենում են արշավների մշակման քայլ առ քայլ ուղեցույց և պատրաստի ձևանմուշ (working file PPT)
Դաս 8. Channel Selection Mastery: Mastering Marketing Strategies for Communication Goals
Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն տարեկան պլանի կազմման և գովազդային ալիքների ընտրության պատրաստի ֆայլեր:
Դաս 9. Report Making for Marketing Success: Communicating Learnings and Recommendations Effectively
Դասընթացի ավարտին մասնակիցներն ունենում են հաշվետվության օրինակ, ոսկյա կանոնների «չեքլիստ», պատրաստի աշխատանքային սլայդեր.
Միջազգային փորձ՝ ադապտացված ՀՀ շուկային
Անհատական մոտեցում և խմբակային դասերից դուրս կապ ուսանողների հետ
Երաշխավորված փորձաշրջաններ գերազանց սովորող բոլոր ուսանողներին
Դասախոսների հետ մշտական կապի պահպանում անգամ դասընթացների ավարտից հետո
Միջազգային գործընկերներ, որոնց հետ կապի շնորհիվ դասընթացներն անընդհատ թարմացվում են
MARKETING STRATEGY, KEY TRENDS/
BRIEFING AND SMART OBJECTIVES/
SITUATIONAL ANALYSIS/
Ուսումնասիրում ենք մարքեթինգային ստրատեգիաների արտասահմանյան օրինակներ, ծանոթանում ենք մարքեթինգի ակտուալ թրենդներին վերջին տարիների կտրվածքով:
Սովորում ենք հատուկ գործիքաշարքի միջոցով սահմանել բիզնեսի նպատակները, ինչպես նաև իրականացնել ճիշտ բրիֆինգ:
Սովորում ենք հստակ մեթոդաբանությամբ ուսումնասիրել ընկերության վրա ներքին և արտաքին միջավայրի գործոնների ազդեցությունը, համադրել արդյունքները և սահմանել մարքեթինգի զարգացման հստակ քայլեր:
CONSUMER JOURNEY/
TARGET AUDIENCE RESEARCH
Ուսումնասիրում ենք մարքեթինգային ստրատեգիաների արտասահմանյան օրինակներ, ծանոթանում ենք մարքեթինգի ակտուալ թրենդներին վերջին տարիների կտրվածքով:
Սովորում ենք հատուկ գործիքաշարքի միջոցով սահմանել բիզնեսի նպատակները, ինչպես նաև իրականացնել ճիշտ բրիֆինգ:
Սովորում ենք հստակ մեթոդաբանությամբ ուսումնասիրել ընկերության վրա ներքին և արտաքին միջավայրի գործոնների ազդեցությունը, համադրել արդյունքները և սահմանել մարքեթինգի զարգացման հստակ քայլեր:
TARGET AUDIENCE SEGMENTATION
Սովորում ենք սեգմենտավորել թիրախային լսարանը և գովազդը դարձնել ավելի ճշգրիտ՝ ուղղված ճիշտ հասցեատերերին:
CATEGORY ANALYSIS/
COMPETITIVE ANALYSIS
Սովորում ենք կատարել ապրանքային կատեգորիայի վերլուծություն, ծանոթանում ենք դրա իրականացման եղանակներին ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ միջազգային շուկայում:
Ծանոթանում ենք մրցակցային վերլուծության իրականացման մեթոդներին ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ միջազգային շուկայում, սովորում ենք հետազոտության իրականացման հաջորդական քայլերը։
PRICING
Սովորում ենք գնագոյացման հերթական քայլերը կոնկրետ ընկերության օրինակով:
CREATIVE CONCEPT/
MEDIA SELECTION AND PLANNING
Կատարած վերլուծությունների հիման վրա ստեղծում ենք կրեատիվ կոնցեպտ՝ մշակելով գովազդային արշավի էությունը, և ադապտացնում ենք այն մեր ապրանքներին:
Ապրանքի կատեգորիայի ուսումնասիրության հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
MEDIA SELECTION AND
PLANNING
Սպառողի ճանապարհի ուսումնասիրման արդյունքների հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
TRADE MARKETING/
BRIEFING AND KPI’S SETTING
Սովորում ենք՝ ինչպես տվյալ պրոդուկտը կարող ենք մտցնել խանութ, առանձնացնել կատեգորիանները և տալ ճիշտ դասավորվածություն։
Ապրանքի կատեգորիայի ուսումնասիրության հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
RADIO ADS
Ծանոթանում ենք TV գովազդի տեսակներին, սովորում ենք կատարել ալիքների ճիշտ ընտրություն, գովազդի տեղադրում և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից։
Պրակտիկ դասի ընթացքում սովորում ենք կազմել իրական մեդիա պլան կոնկրետ բիզնես քեյսերի համար՝ վերլուծելով և հիմնավորելով կատարած ցանկացած ընտրություն:
Ծանոթանում ենք ռադիո գովազդի տեսակներին, սովորում ենք կատարել ալիքների ճիշտ ընտրություն, մեդիա-պլանի կազմում, գովազդի տեղադրում և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից
Ծանոթանում ենք արտաքին գովազդի տեսակներին, դրանցից յուրաքանչյուրի կիրառման առանձնահատկություններին: Սովորում ենք կատարել գովազդային վահանակների տեսակի և տեղանքի ճիշտ ընտրություն և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից:
SMM
Ծանոթանում ենք SMM-ի ամենաթարմ թրենդներին, սովորում ենք թիրախավորել լսարանը, ճիշտ կառավարել էջը, միացնել գովազդ, ստանալ հաշվետվություններ և վերլուծել դրանք:
INFLUENCER MARKETING
Սովորում ենք բրենդ-ինֆլուենսեր հարաբերություններ կառուցելու բոլոր հիմնական հմտությունները՝ տանելով պրոդուկտը նոր հարթություն:
SEO
Սովորում ենք SEO-ում կիրառվող հիմնական հասկացությունները, ծանոթանում ենք կայքի գնահատման հիմնական չափանիշներին և իրականացնում աուդիտ:
PAID SEARCH/ DISPLAY ADS/
OLV ADS: FORMATS & TYPES
Սովորում ենք աշխատել Google Adwords համակարգում, մեկնարկել գովազդային արշավներ և կատարել վերլուծություն:
Ծանոթանում ենք Display ads-ի տեսակներին, դրանցից յուրաքանչյուրի կիրառման առանձնահատկություններին, ինքնուրույն կազմում ենք մեդիա-պլաններ՝ ուղղված կոնկրետ բրենդի առջև դրվալ նպատակների իրագործմանը:
Սովորում ենք OLV-ի տեսակները, դրանց կիրառման առանձնահատկությունները, արդյունավետության չափման ցուցանիշները:
EMAIL MARKETING
Սովորում ենք էլ.փոստի գրագետ օգտագործման կանոնները, ծանոթանում ենք մեյլերի կազմման ճիշտ կառուցվածքին և առկա հնարավորություններին:
E-COMMERCE/ LANDING PAGE
Սովորում ենք իրականացնել գրագետ օնլայն վաճառք կայքի արդյունավետ կառուցվածքի միջոցով: Ուսումնասիրում ենք E-commerce-ի բոլոր կարևոր հնարավորությունները, որոնց անհրաժեշտ է տիրապետել վաճառքների աճ ապահովելու համար:
Ծանոթանում ենք վեբկայքի կառուցվածքին, աշխատանքի սկզբունքներին, սովորում ենք կայքում ինտեգրացնել բիզնեսի զարգացումն ու վաճառքների ավելացումը խթանող անվճար հարթակներ:
GOOGLE ANALYTICS:
INDUCTION & WORKSHOP
Ծանոթանում ենք Google analytics-ի կառուցվածքին, ընձեռած հնարավորություններին, աշխատանքի սկզբունքներին, որոնց անհրաժեշտ է տիրապետել բիզնես-տվյալները վերլուծելու համար:
Դասի ընթացքում ինքնուրույն կիրառում ենք հարթակի ընձեռած հնարավորությունները պրակտիկ օրինակների հիման վրա:
CRM SYSTEMS
Ծանոթանում ենք սպառողների հետ հարաբերությունների կառուցման և կառավարման հարթակներին, դրանց աշխատանքի սկզբունքներին և ընձեռած հնարավորություններին տվյալների հավաքագրման և արդյունավետ օգտագործման հարցում:
PBA REPORT
Սովորում ենք կազմել իրականացված արշավների վերաբերյալ հաշվետվություն, ներկայացնել կատարած աշխատանքի արդյունքները, մեր առջև դրված նպատակների իրագործման աստիճանը:
RESEARCHES
Սովորում ենք տարբերակել որակական և քանակական հետազոտությունները, կազմել համապատասխան հարցաշարեր, ինչպես նաև կազմակերպել ու անցկացնել ֆոկուս-խմբեր։
CREATING A MARKETING PLAN AND BUDGET
Սովորում ենք կազմել մարքեթինգային պլան և բյոււջե։
CREATING A CV
Սովորում ենք կազմել գրագետ CV, որը չի դառնա տարատեսակ խտրականությունների պատճառ և առավելագույնս կներկայացնի քո փորձն ու հմտությունները։
MOBILE APP MARKETING
Սովորում ենք հավելվածների առաջխաղացման առանձնահատկությունները՝ թե՛ օրգանիկ, թե՛ գովազդային։ Ծանոթանում ենք ASO սկզբունքներին և Apple Search Ads-ին։
GOOGLE ADS
MERCHANDISING
Ուսումնասիրելու ենք մերչենդայզինգը, բացահայտելու ենք դրա դերը մարքեթինգում և վաճառքների աճի գործում։ Սովորելու ենք միջազգային ստանդարտներով հստակեցված կանոնները՝ կախված խանութի տեսակից և մասնագիտացումից։
Վերլուծելով մերչենդայզինգի լավ և վատ օրինակները՝ սովորելու ենք խուսափել շուկայում հաճախ հանդիպող սխալներից։
STORYTELLING
Սովորում ենք մշակել յուրահատուկ պատմություն բրենդի համար, սահմանել այդ պատմության կառուցվածքը և ներկայացման ձևը։
BRAND ARCHETYPES
CEO & Visionary leader of BSMI,
Internationally Certified Marketing Specialist, former lecturer at “Higher School of Economics” university in Russia
Head of Category Department at “Andaco” LLC,
Senior Lecturer at BSMI
Դասընթացի վերջում տրվում են անվանական սերտիֆիկատներ բոլոր մասնակիցներին
Ուղարկում եք հայտ
Մենք կապ ենք հաստատում ընկերության մարքեթինգային թիմի հետ
Աշխատանքային ուղեցույցների և թեմփլեյթների վերլուծություն
Դասընթացի վերջնականացում՝ ըստ ընկերության կարիքների
Մեկնարկի օրվա հաստատում
Rocket Line
3 ամիս - 0%
6 ամիս - 5%
Inecopay
3 ամիս - 0%
6 ամիս - 0%
Evocabank
Evolution
Մինչև 18 ամիս
սկսած 18%-ից
ԸՆԴԱՄԵՆԸ՝ AMD30.000,00
Մուտքագրեք Ձեր էլ. փոստի հասցեն: Պատվերի կարգավիճակի մասին ծանուցումները կուղարկվեն այս հասցեին։
Հաջորդ քայլերը
Վճարման տեղեկատվություն
Ընտրեք վճարման եղանակը և մուտքագրեք վճարման տվյալները։
Պատվերի հաստատում
Կատարեք Ձեր պատվերը և ստացեք հաստատման նամակ Ձեր էլ. հասցեին։
Վճարում