5 ՕՐ ՆԵՅՐՈՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՄԱՍԻՆ, vol. 3
ԻՆՉՊԵՍ ՀԱՍԿԱՆԱԼ և ԿԱՌԱՎԱՐԵԼ ՍՊԱՌՈՂԻ ՎԱՐՔԸ
Ինտենսիվ դասընթաց, որի ընթացքում մասնակիցները կուսումնասիրեն նեյրոմարքեթինգային հիմնական ուղղությունները, որոնք կդարձնեն աշխատանքը առավել արդյունավետ և կստիպեն ևս մեկ անգամ սիրահարվել մարքեթինգին
5 ՕՐ ՆԵՅՐՈՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՄԱՍԻՆ, vol. 3
ԻՆՉՊԵՍ ՀԱՍԿԱՆԱԼ և ԿԱՌԱՎԱՐԵԼ ՍՊԱՌՈՂԻ ՎԱՐՔԸ
Ինտենսիվ դասընթաց, որի ընթացքում մասնակիցները կուսումնասիրեն նեյրոմարքեթինգային հիմնական ուղղությունները, որոնք կդարձնեն աշխատանքը առավել արդյունավետ և կստիպեն ևս մեկ անգամ սիրահարվել մարքեթինգին
  • Տևողությունը`
    5 օր
  • Օրերը և ժամերը

    Մայիսի

    13, 15, 19, 21, 23

    ժամը՝ 19։00-21։30

  • Ուսման ձևաչափը`
    ՕՖլայն
  • Ավարտին տրվում է`
    Սերտիֆիկատ
Երբևէ մտածե՞լ ես՝ ինչ է կատարվում սպառողի ուղեղում գնումներ կատարելիս, կամ ինչու է սպառողը գնում այն, ինչը չի օգտագործելու։ Ինչպե՞ս և ի՞նչ գործոնների ազդեցության տակ են այդ որոշումները կայացվում։
ԱՅԴ ԲՈԼՈՐ ՀԱՐՑԵՐԻ ՊԱՏԱՍԽԱՆՆԵՐԻ ՀԻՄՔՈՒՄ ԸՆԿԱԾ Է ՆԵՅՐՈՄԱՐՔԵԹԻՆԳԸ

որը բացահայտում է սպառողների վարքագիծը ձևավորող ենթագիտակցական գործոններն ու ցույց տալիս, թե ինչպես կարող են մարքեթինգային հնարքները ազդել որոշումների կայացման վրա.
  • 1
    Մարդիկ հաճախ կարող են ինտուիտիվ վստահել որոշ բրենդների՝ առանց գիտակցելու պատճառը, անգամ եթե նախկինում ծանոթ չեն եղել դրանց։
  • 2
    Պրոդուկտի փաթեթավորումը, անվանումն ու գինը էականորեն ազդում են սպառողների ընկալման վրա, նույնիսկ երբ պրոդուկտն ինքնին նույնն է։
  • 3
    Թեև սպառողները համարում են իրենց կայացրած որոշումները ռացիոնալ, իրականում դրանք մեծապես պայմանավորված են զգացմունքներով, սովորություններով և ենթագիտակցական գործոններով։
Վարքագծային այս օրինաչափությունները հասկանալու և կիրառելու համար
BSMI-ը մշակել է 5 ՕՐ ՆԵՅՐՈՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՄԱՍԻՆ դասընթացը, որի արդյունքում կսովորես
Կիրառել նեյրոմարքեթինգի կարևորագույն հիմունքները՝ ստեղծելու սպառողների վարքի վրա ազդող էմոցիոնալ հաղորդագրություններ:
Գործածել հոգեբանական մի շարք մեխանիզմներ սպառողների հետ երկարաժամկետ կապ ձևավորելու համար։
Կիրառել տեսողական վերլուծության և գունային հոգեբանության մեթոդներ՝ ուշադրություն գրավելու, ինչպես նաև սպառողի վարքագիծը կառավարելու համար։
Մշակել հոգեբանորեն հիմնավորված գնային ռազմավարություններ, որոնք ազդում են սպառողի ընկալման և գնման որոշումների վրա։
ՈՒՄ ՀԱՄԱՐ Է ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ
1
MARKETING ENTHUSIASTS

ովքեր ուզում են բացահայտել, թե

  • հոգեբանական և նեյրոանատոմիական ինչ գործոններ են ընկած գնումներ կատարելու որոշումների հիմքում,
  • ինչպես են ձևավորվում մարդկանց գնման սովորությունները,
  • ինչպես ազդել դրանց վրա
2
MARKETING SPECIALISTS

ովքեր ցանկանում են

  • խորապես հասկանալ, կանխատեսել և բարձրացնել հաճախորդների վարքի դրդապատճառները
  • բարձրացնել մարքեթինգային արշավների կոնվերսիան
ԻՆՉՊԵՍ Է ԱՆՑՆՈՒՄ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ
1
Դասախոսության ընթացքում բացատրվում է նյութը, տրվում է case study առաջադրանք:
2
Բոլորը տեղում բաժանվում են խմբերի և խմբային կամ անհատական գործնական աշխատանքով ամրապնդում անցածը:
3
Ուսանողները ներկայացնում են իրենց աշխատանքը և լսում մեկնաբանություններ:
Ի՞նչ է պետք ունենալ
  • Մարքեթինգի բազային իմացություն
  • Անգլերենի բազային իմացություն
Ի՞նչ պետք չէ սովորելու համար
  • Անձնական համակարգիչ
  • Մաթեմատիկայի իմացություն
  • Աշխատանքային փորձ
  • Հավելյալ ժամանակ, քանի որ տնային աշխատանքներ չկան
ԴԵՌ ՉԵ՞Ս ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՎՈՒՄ

ծանոթացիր մեր ուսանողների կարծիքներին և հաջողության պատմություններին։
Նազիկ Ստեփանյան
Manager at Yeraz Restaurant
Հիմա այնքան ուրախ եմ, որ մարքեթինգային դասեր ընտրելու ընթացքում հանդիպեցինք BSMI-ին ու երկար բարակ ուսումնասիրելուց հետո որոշեցինք որ կուրսը ուզում ենք : Ասեմ՝ սկզբում վախենալով, որ կարող է հերթական ջուր ծեծոցին լինի ԲԱՅՑ ամեն դասից հետո հասկանում էի, որ գիտելիքը իրոք որակով է և ամենակարևորը՝ արդի Դասախոսները՝ Level God, դասերը՝ փոխկապակցված և հասկանալի, պրակտիկան՝ շատ : Դասերի հետ կապված շատ հավելյալ նյութեր և ինֆորմացիա : Ամենակարևորը, որ սովորեցնում եք ճիշտ և գրագետ աշխատել, որովհետև յուրաքանչյուր ուսանող դառնում է ձեր «դեսպանը» : Շատ ուրախ եմ, որ վերջին 5 ամիսների ընթացքում ձեր շնորհիվ մտա այս «բազմաժանր» և հետաքրքիր աշխարհը, որը մինչև այդ թվում էր պարզապես թեթև և մակերեսային մասնագիտություն :

Արդեն ավարտելուց հետո կարող եմ հստակ ասել, որ դասընթացը լիովին իրեն արդարացնում է : Ուրախ եմ, որ ճանաչեցի ձեր պես մարդկանց, և ուրախ եմ, որ արտասահմանում հանգիստ կյանքը վայելելու փոխարեն որոշել եք Հայաստանում ինչ-ր բան փոխել, ու հուսով եմ, որ դա կփոխանցվի և կոգեշնչի եթե ոչ բոլոր ուսանողներին, ապա նրանց գոնե մեծ մասին ապրել, արարել մեր երկրում և մեր երկրի համար, ինչքան էլ որ դժվար լինի :
Անհատական շնորհակալություն բոլոր դասախոսներին և BSMI-ի անձնակազմին:
Անի Մելիքսեթյան
Marketing Specialist at Lorezzi Jewelery
«Գնա երազանքիդ հետևից». Դեռ փոքր ժամանակվանից հետևելով Anna Mary-ին` միշտ հիացել եմ իր հաջողություններով, աշխատասիրությամբ ու իր շնորհիվ սկսել սիրել մարքեթինգը:
Ընդունվեցի Կառավարման բաժին, բայց սիրտս ձգտում էր մարքեթինգին: Անցան տարիներ, հետո տեղեկացա իր դպրոցի ու դասընթացի մասին և որոշեցի մասնակցել: Մասնակցելու ընթացքում սկսեցի ավելի շատ սիրել այդ մասնագիտությունը ու նպատակ ունեի կայանալու ոլորտում, չնայած բարդ ու դժվար ընթացք էր համալսարանում. վերջին տարի, քննություններ, դիպլոմային աշխատանք, covid և մարքեթինգի դասեր: Արդյունքում դիպլոմային աշխատանքս պաշտպանեցի գերազանց, իսկ BSMI-ը ավարտեցի ոսկե դիպլոմով: Գլխավորը` ստացա այնպիսի գիտելիքներ, որ կարիերաս նոր եմ սկսում, բայց տարբերվող ու պահանջված մասնագեստ եմ զգում ինձ:
Ու հիմա ուրիշ հաճույք է, երբ hասկանում եմ, որ ճիշտ որոշում եմ կայացրել։
Դավիթ Տոնոյան
Marketing manager at the "CENTER OF MEDICAL GENETICS AND PRIMARY HEALTH CARE"
BSMI-ի մասին ես ոչինչ չգիտեի ու եկել եմ իմ տնօրենի խորհրդով (այդ ժամանակ աշխատում էի Sandoz դեղագործական ընկերությունում) ու հենց առաջին պահին հասկացա, որ ճիշտ տեղում եմ: BSMI գալիս ես պարզապես բժշկական ներկայացուցիչ էի, իսկ արդեն ավարտելուց մի քանի շաբաթ առաջ Sandoz ընկերության OTC թիմի մարքեթինգ մենեջերը:
Այժմ Բժշկական գենետիկայի կենտրոնի մարքեթինգ մենեջերն եմ: Այս ամենից բացի՝ 5 ամսում BSMI դասերից հետո ես իմ սեփական ուժերով վարում եմ մեծ լսարանով սոցիալական էջերս ու սեփական բրենդս եմ զարգացնում:
BSMI - առաջին հերթին ընկերներ են, ովքեր միշտ թե՛ խորհրդով, թե՛ սեփական ուժերով և հնարավորություններով կողքիդ են : Շնորհակալ եմ BSMI-ին իմ կյանքին նոր տեմպ հաղորդելու համար:
ՄԵՐ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐՆ ԱՇԽԱՏՈՒՄ ԵՆ
BSMI-ի շրջանավարտները պահանջված են ՀՀ շուկայում
ANGELINA MAKARYAN

  • Head of Marketing at Golden Harbour Group
  • Head of Category Management and Marketing Department at ANDACO LLC
Կրթությունը՝
  • Duke University, Business Analytics;
  • The National Academy of Sciences. Social Sciences and Pedagogy;
  • Yerevan State University, Sociology
  • University of Massachusetts, Marketing Communication as a Strategic Function
ANGELINA MAKARYAN

  • Head of Marketing at Golden Harbour Group
  • Head of Category Management and Marketing Department at ANDACO LLC
Կրթությունը՝
  • Duke University, Business Analytics;
  • The National Academy of Sciences. Social Sciences and Pedagogy;
  • Yerevan State University, Sociology
  • University of Massachusetts, Marketing Communication as a Strategic Function
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՎԱՐՏԻՆ ՏՐՎՈՒՄ ԵՆ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ ՓԱՍՏՈՂ ԱՆՎԱՆԱԿԱՆ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏՆԵՐ
ՍՈՎՈՐԻՐ ՀԻՄԱ, ՎՃԱՐԻՐ ՀԵՏՈ
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԺԵՔԸ
57,000 AMD
ԻՆՉՊԵՍ ՀԱՍԿԱՆԱԼ և ԿԱՌԱՎԱՐԵԼ ՍՊԱՌՈՂԻ ՎԱՐՔԸ
ԳՐԱՆՑՎԵԼ

ROCKET LINE

3 ամիս - 0%

6 ամիս - 5%

INECO PAY

3 ամիս - 0%

6 ամիս - 0%

EVOCABANK

Մինչև 18 ամիս

սկսած 18%-ից

ՍՈՎՈՐԻՐ ՀԻՄԱ, ՎՃԱՐԻՐ ՀԵՏՈ
Եթե խմբում գրանցված ուսանողների թիվը բավարար չլինի
դասընթացը սկսելու համար, այն կարող է հետաձգվել։
Այդ մասին քեզ կզգուշացնենք հնարավորինս շուտ։
Գրանցվել դասընթացին

Գրանցվելու կամ անհատական խորհրդատվություն ստանալու համար թող կոնտակտային տվյալներդ:

Իսկ եթե BSMI ուսանող ես, կապ հաստատիր մեզ հետ՝ ստանալու քո զեղչի պրոմոկոդը։


Գրանցումը հաստատվում է կանխավճար թողնելուց հետո։

ՀԱՄԱՁԱՅՆ ԵՄ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆԸ
Made on
Tilda