3 ՕՐ ՆԵՅՐՈՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՄԱՍԻՆ.
ԻՆՉՊԵՍ ՀԱՍԿԱՆԱԼ և ԿԱՌԱՎԱՐԵԼ ՍՊԱՌՈՂԻ ՎԱՐՔԸ
Եռօրյա ինտենսիվ դասընթաց, որի ընթացքում ուսումնսիրելու ենք նեյրոմարքեթինգային հիմնական ուղղությունները, որոնք քո աշխատանքը կդարձնեն առավել արդյունավետ և կստիպեն քեզ ևս մեկ անգամ սիրահարվել մարքեթինգին։
3 ՕՐ ՆԵՅՐՈՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՄԱՍԻՆ
ԻՆՉՊԵՍ ՀԱՍԿԱՆԱԼ և ԿԱՌԱՎԱՐԵԼ ՍՊԱՌՈՂԻ ՎԱՐՔԸ
Եռօրյա ինտենսիվ դասընթաց, որի ընթացքում ուսումնասիրելու ենք նեյրոմարքեթինգային հիմնական ուղղությունները, որոնք քո աշխատանքը կդարձնեն առավել արդյունավետ և կստիպեն քեզ ևս մեկ անգամ սիրահարվել մարքեթինգին։
  • Տևողությունը`
    3 օր
  • Մեկնարկը

    2025թ.

  • Ուսման ձևաչափը`
    ՕՖլայն
  • Ավարտին տրվում է`
    Սերտիֆիկատ
Երբևէ մտածե՞լ ես՝ ինչ է կատարվում սպառողի ուղեղում գնումներ կատարելիս, կամ ինչու է սպառողը գնում այն, ինչը չի օգտագործելու։ Ինչպե՞ս և ի՞նչ գործոնների ազդեցության տակ են այդ որոշումները կայացվում։ Այդ բոլոր հարցերի պատասխանների հիմքում ընկած է նեյրոմարքեթինգը:
ՈՒՄ ՀԱՄԱՐ Է ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ
1
MARKETING ENTHUSIASTS

ովքեր ուզում են բացահայտել, թե

  • հոգեբանական և նեյրոանատոմիական ինչ գործոններ են ընկած գնումներ կատարելու որոշումների հիմքում,
  • ինչպես են ձևավորվում մարդկանց գնման սովորությունները,
  • ինչպես ազդել դրանց վրա
2
MARKETING SPECIALISTS

ովքեր ցանկանում են

  • խորապես հասկանալ, կանխատեսել և բարձրացնել հաճախորդների վարքի դրդապատճառները
  • բարձրացնել մարքեթինգային արշավների կոնվերսիան
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՎԱՐՏԻՆ
1
Կսովորես խորքային գիտելիքներ սպառողի հոգեբանության և դրա նեյրոանատոմիական հիմքերի մասին
2
Կկարողանաս կիրառել պրակտիկ գործիքներ մարքեթինգային արշավների արդյունավետության բարձրացման համար
3
Կուսումնասիրես՝ ինչպես գրավել գնորդների ուշադրությունը, առաջացնել հետաքրքրվածություն բրենդի նկատմամբ և արժանանալ նրանց վստահությանը
4
Կտիրապետես գնման էմոցիոնալ ասպեկտներին, ինֆորմացիայի ընկալման և փոխանցման հիմնական սկզբունքներին
Ուսումնասիրիր սպառողի հոգեբանությունը գնումներ կատարելիս և սկսիր ստեղծել ավելի արդյունավետ արշավներ` հիմնված վերջինիս վարքագծի վրա:
ANGELINA MAKARYAN
Head of Marketing at Golden Harbour Group
ANGELINA MAKARYAN
Head of Marketing at Golden Harbour Group
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԺԵՔԸ
49,000 AMD
ԻՆՉՊԵՍ ՀԱՍԿԱՆԱԼ և ԿԱՌԱՎԱՐԵԼ ՍՊԱՌՈՂԻ ՎԱՐՔԸ
ԳՐԱՆՑՎԵԼ

ROCKET LINE

3 ամիս - 0%

6 ամիս - 5%

INECO PAY

3 ամիս - 0%

6 ամիս - 0%

EVOCABANK

Մինչև 18 ամիս

սկսած 18%-ից

ՍՈՎՈՐԻՐ ՀԻՄԱ, ՎՃԱՐԻՐ ՀԵՏՈ
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՎԱՐՏԻՆ ՏՐՎՈՒՄ ԵՆ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ ՓԱՍՏՈՂ ԱՆՎԱՆԱԿԱՆ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏՆԵՐ

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ

ԴԱՍ 1
1
ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ ԵՎ ՄԱՆԻՊՈՒԼՅԱՑԻԱ
Ինչպե՞ս կառավարել հաճախորդների միտքը՝ օգտագործելով մարդու բոլոր զգայարանները
2
COFFEE BREAK
3
ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱՅԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ
Դոպամինի դերը որոշման կայացման և գնման ժամանակ
ԴԱՍ 2
1
ԻՆՉՊԵՍ ԳՐԱՎԵԼ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆԵԼ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
Նեյրոմարքեինթգային ինսայթներ մարդու ուղեղի և զգայարանների մասին:
2
COFFEE BREAK
3
ԿՈՐՈՒՍՏ ԵՎ ՁԵՌՔԲԵՐՈՒՄ
Ակնկալվող հաճույք և ցավ ծախսելու ժամանակ․ ճիշտ գնագոյացման կանոնները Նեյրոմարքեթինգի տեսանկյունից :
ԴԱՍ 3
1
ԷՄՈՑԻՈՆԱԼ ՄԵՍԻՋԻՆԳ ԵՎ ԲՐԵՆԴԻՆԳ
Ինչպես ստեղծել խորը էմոցիոնալ կապ սպառողների հետ
2
COFFEE BREAK
3
ՆԵՅՐՈՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ ՁԵՐ ԲՐԵՆԴԻ ՀԱՄԱՐ
Գործնական դաս․ մարքեթինգային քեյսերի քննարկում
ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏՆԵՐԻ ԿԱՐԾԻՔԸ ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ
Մեզ համար կարևոր է, որպեսզի դու կշռադատ որոշում կայացնես ուսման վերաբերյալ, ուստի ստորև ներկայացնում ենք մեր շրջանավարտների անկեղծ կարծիքները
  • Անահիտ Պապիկյան
    "Global Marketing in 5 months vol.7" Graduate
    Ուրախ եմ, որ հնարավորություն եմ ունեցել աշխատելու BSMI թիմի հետ: Ու ես աշխատելիս բավականին կոմֆորտ զոնայում եմ եղել․ ոչ մի ավելորդ ձևականություն։ Ու կյանքում առհասարակ շատ արժեքներ կան, որոնք ինձ համար շատ կարևոր են: Ես անսահման ուրախ եմ, որ ճանաչել եմ BSMI թիմին թե՛ գործնականում, և թե՛ “Global marketing in 5 months” դասընթացի շրջանակներում։
  • Տաիսիա Մելքոնյան
    "Global Marketing in 5 months vol.7" Graduate
    Ես ուզում էի “Global marketing in 5 months”-ի առաջին հոսքին մասնակցել, երբ դպրոցը դեռ նոր էր բացվել, սակայն քովիդի պատճառով չկարողացա։

    Ու այդպես տարիներ շարունակ մտածել եմ, որ անպայման պետք է գնամ ու սովորեմ Գլոբալ մարքեթինգ: Արդեն դասընթացի 7-րդ մեկնարկի մասին իմանալուց հետո միանգամից որոշեցի ու եկա:

    Շատ դրական միջավայր էր։ Ինձ համար շատ կարևոր ամիսներ էին` փոփոխության ու լեվլ ափ ամիսներ: Ստրատեգիայի փուլը բավականին հեշտ էր ինձ համար, մի փոքր ավելի բարդ էր դիջիթլից մի հատված, բայց կարողացա հաղթահարել:
  • Միլենա Պողոսյան
    "Global Marketing in 5 months vol.7" Graduate
    Ես առաջին անգամ BSMI-ում եղել եմ 2020 թվականին ու մասնակցել եմ ֆոկուս խմբին: Այդ օրվանից սիրել եմ BSMI-ը ու 3 տարի սպասել եմ, որ գամ ու մասնակցեմ “Global marketing in 5 months” դասընթացին: Առհասարակ չգիտեի, թե մարքեթինգը ինչ է, ինչ եմ սովորելու: Գալուց հետո ավելի ինքնավստահ եմ դարձել: Դիջիթլի հատվածը ավելի բարդ էր, բայց կատողացա դա էլ հաղթահարել: Ու շատ շնորհակալ եմ ողջ թիմից:
Նախագրանցվել դասընթացին
Եթե ցանկանում ես առաջինը տեղեկանալ հաջորդ խմբի մեկնարկի մասին, նախագրանցվիր հիմա

Գրանցվելու համար թող կոնտակտային տվյալներ
ՀԱՄԱՁԱՅՆ ԵՄ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆԸ
Made on
Tilda