FROM STRATEGY TO SMM, vol. 2

Դասընթաց, որը պատրաստում է սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի մրցունակ մասնագետների, ովքեր կտիրապետեն մարքեթինգային ստրատեգիայի ստեղծման ողջ գործիքակազմին և կկարողանան կիրառել այն՝ գրագետ առաջխաղացնելու ցանկացած բիզնես սոցիալական մեդիայի հարթակներում

FROM STRATEGY TO SMM, vol. 2

Դասընթաց, որը պատրաստում է սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի մրցունակ մասնագետների, ովքեր կտիրապետեն մարքեթինգային ստրատեգիայի ստեղծման ողջ գործիքակազմին և կկարողանան կիրառել այն՝ գրագետ առաջխաղացնելու ցանկացած բիզնես սոցիալական մեդիայի հարթակներում

  • Տևողությունը`
    3 ամիս
    Մայիս 20 - Օգոստոս 14
  • Օրերը և ժամերը`

    երկ/չրք/ուրբ

    18:30-21:00

  • Ուսման ձևաչափը`
    ՕՖլայն
  • Ավարտին տրվում է`
Օրեցօր մեծանում է SMM մասնագետների պատրաստող դասընթացների և այն անհատների թիվը, ովքեր իրենց ծառայություններն են առաջարկում բիզնեսներին։

Արդյունքում ստեղծվում է մի իրավիճակ, երբ մասնագետները
չունեն հետազոտական հմտություններ, չեն կարողանում վերլուծել ընդհանուր շուկան, մրցակիցներին, հասկանալ պրոդուկտը, ներկայացնել դրա առավելությունները
սոցիալական մեդիայի տեխնիկական հատվածից զատ չունեն մարքեթինգային գիտելիքներ, որոնք կօգնեն ավելի ստրատեգիկ կերպով մոտենալ բիզնեսի առաջխաղացմանը
չեն կարողանում վերլուծել և ճիշտ սեգմենտավորել թիրախային լսարանը, որը targeting-ի (թիրախավորման) հիմքում ընկած ամենակարևոր կետն է
չեն հասկանում սպառողի ճանապարհը, ուստի չեն կարողանում ներգրավել բրենդը չճանաչող մարդկանց և նրանց դարձնել հավատարիմ հաճախորդ

Հաճախ այսպիսի SMM մասնագետներն ընդունվում են փորձառու պրոֆեսիոնալների թիմ և չեն հասկանում աշխատանքի հիմնական սկզբունքները, չեն կարողանում համագործակցել և առաջխաղացնել բրենդը։

Իսկ, օրինակ, բիզնես սեփականատերերը, աշխատանքի ընդունելով այսպիսի SMM մասնագետների, հաճախ չեն հասկանում՝ արդյոք նրանց աշխատանքում ամեն ինչ ճիշտ է արվում։

Բախվելով այս իրականությանը՝ BSMI-ը մշակել է այս դասընթացը՝ շուկային տալու այնպիսի մրցունակ SMM մասնագետների, ովքեր կկարողանան ցանկացած բրենդի համար զրոյից ստեղծել մարքեթինգային ռազմավարություն և դրա հիման վրա իրականացնել բիզնեսի գրագետ ու արդյունավետ առաջխաղացում սոցիալական ցանցերում։
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ
Module 1

Մարքեթինգային ռազմավարություն

Ծանոթացում ռազմավարության կառուցվածքին

Module 2
Սպառողի հոգեբանություն, թիրախային լսարանի սահմանում
Թիրախային լսարանի սահմանում
Սեգմենտավորում
Գնորդի կերպարների ստեղծում
Սպառողի ճանապարհի վերլուծություն
Module 3
Շուկայի վերլուծություն
Ապրանքի կատեգորիայի վերլուծություն
Մրցակիցների վերլուծություն և գնահատում
Module 4
Առաջխաղացման պլանի մշակում
Բիզնես նպատակների սահմանում
Կրեատիվ կոնցեպտի և գովազդային արշավի մշակում
Գովազդային ալիքների ընտրություն
Ֆլուչարտի կազմում (տարեկան պլան)
Module 5
Աշխատանք գովազդային ալիքների հետ
Մարքեթինգային ավանդական ալիքների նրբություններ (հեռուստագովազդ, արտաքին գովազդ, ռադիո)
Module 6
Ծանոթացում սոցիալական մեդիայի հարթակներին
Ֆեյսբուքի և Ինստագրամի էջերի հետ կապված տեխնիկական աշխատանքներ՝ էջերի բացումից և կցումից մինչև ավտոմատացումներ
Module 7
Business Manager և Ads Manager
Ֆեյսբուքի գովազդային և բիզնես կաբինետների բացում և ծանոթացում ողջ կառուցվածքին
Module 8
Թիրախավորում և վերաթիրախավորում
Գովազդային կաբինետների հետ աշխատանք, արշավների պլանավորում և բյուջեի բաշխում
Module 9
KPI-ներ և բենչմարկներ (միջազգայնորեն ընդունված չափանիշներ)
Ծանոթացում գովազդի արդյունավետությունը սահմանող չափանիշներին և դրանց վերլուծում
Module 10
Գովազդային տեքստերի կազմում և կոնտենտի պլանավորում
Գրագետ և վաճառող տեքստերի գեներացում, ինչպես նաև կոնտենտի պլանավորում և ավտոմատացում
Module 11
Reel հոլովակների ստեղծում
Վիդեո կոնտենտի ստեղծում՝ լույսի ընտրությունից և կադրերի ստացումից մինչև մոնտաժ
Module 12
Ֆոտոշութերի պլանավորում
Photoshoot-երի պլանավորում՝ կոնցեպտի ստեղծումից մինչև բյուջեի և առաջարկի կազմում:
Bonus Class
Influencer Marketing
Բրենդ-ինֆլուենսեր հարաբերությունների կառուցման բոլոր հիմնական հմտությունները, որոնք տանում են պրոդուկտը նոր հարթություն:

Եթե դեռ ծանոթ չեք դպրոցին կամ դժվարանում եք հստակ որոշում կայացնել, ապա կարող եք ծանոթանալ մեր ուսանողների կարծիքներին

ԻՆՉՊԵՍ Է ԱՆՑԿԱՑՎՈՒՄ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ
Դասախոսության ընթացքում բացատրվում է նյութը, տրվում է case study առաջադրանք:
Բոլորը տեղում բաժանվում են խմբերի և գործնական աշխատանքով ամրապնդում անցածը:
Խմբերը ներկայացնում են իրենց աշխատանքը և լսում մեկնաբանություններ:
Եթե խմբում գրանցված ուսանողների թիվը բավարար չլինի դասընթացը սկսելու համար, այն կարող է հետաձգվել։ Այդ մասին կզգուշացնենք հնարավորինս շուտ։

Դասընթացի բոլոր դասերը տեսաձայնագրվում են․ բոլոր տեսաձայնագրությունները հետո տրամադրվում են ձեզ մշտական հասանելիությամբ

ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ

Անի Կնյազյան

Modules 1-5: Marketing Strategy Development

ՀՀ առաջատար ընկերությունների հետ աշխատանքային փորձ՝ menu.am, cashme by GC, Tom Tailor Armenia, Colgate Armenia, Baroor, BSMI, Dili Dairy, Lusarev Wines, Lumiere


Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման

մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում,

մեդիա-ռազմավարություններ


Կրթությունը՝ ԵՊՀ, BSMI, BONNIE & SLIDE: Academy of Presentation

Միլենա Ոսկանյան

Modules 6-12: Social Media Marketing

Senior Social Media Strategist at Trigger powered by BSMI


ՀՀ առաջատար ընկերությունների սոց ցանցերի ավագ ստրատեգ՝ menu.am, cashme by GC, Tom Tailor Armenia, BSMI, Voskevaz wine time restaurant, Campus ecosystem, Incore, Colibri Ecosystem


Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման պլանավորում սոցիալական ցանցերում, գովազդային արշավների մշակում և իրականացում


Կրթությունը՝ UFAR, BSMI

Միլենա Ոսկանյան

Modules 6-12: Social Media Marketing

Senior Social Media Strategist at Trigger powered by BSMI


ՀՀ առաջատար ընկերությունների սոց ցանցերի ավագ ստրատեգ՝ menu.am, cashme by GC, Tom Tailor Armenia, BSMI, Voskevaz wine time restaurant, Campus ecosystem, Incore, Colibri Ecosystem


Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման պլանավորում սոցիալական ցանցերում, գովազդային արշավների մշակում և իրականացում


Կրթությունը՝ UFAR, BSMI

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՈՒՄ
ԿՈՒՆԵՆԱՔ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐ
որի հիման վրա կիրագործեք սոցիալական մեդիայի առաջխաղացումը
ԿԿԱՐՈՂԱՆԱՔ ՍՏԵՂԾԵԼ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԵԴԻԱՅԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ցանկացած բիզնեսի համար զրոյից
ԿՍՏԱՆԱՔ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՔԱՇԱՐՔ
աշխատելու ցանկացած ոլորտի բիզնեսի հետ որպես սկսնակ մասնագետ
ԿԿԱՐՈՂԱՆԱՔ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆԵԼ ՖՈՏՈՇՈՒԹԵՐ
ինքներդ ձեր հաճախորդների համար
ՁԵՌՔ ԿԲԵՐԵՔ ՆՈՐ ԿԱՊԵՐ և ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՎՍՏԱՀՈԻԹՅՈՒՆ
գիտելիքների կիրառելիության, դասախոսների հետ հետագա կապի հնարավորության շնորհիվ
ՏՐՎՈՒՄ Է ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏ
Դասընթացի ավարտին տրվում է BSMI դպրոցի ավարտական սերտիֆիկատ (տպագրված և թվային տարբերակով), որի վրա նշված է դպրոցի միջազգային ISO լիցենզավորման համարը:

Այս կրթությունը համարվում է որակավորման բարձրացում և չի հանդիսանում բուհական կրթություն:

Սերտիֆիկատն ունի ուժ ՀՀ շուկայում դպրոցի հայտնիության շնորհիվ և միջազգային շուկայում` ISO լիցենզավորման շնորհիվ:
ՄԵՐ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐՆ ԱՇԽԱՏՈՒՄ ԵՆ
BSMI-ի շրջանավարտները պահանջված են ՀՀ շուկայում
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
ՕֆԼԱՅՆ Է
Կրկնապատկում է դասընթացի արդյունավետությունը՝ հիմնվելով մեր ուսանողներին հազարավոր կարծիքնրի վրա
ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ Է
Յուրաքանչյուր դաս ունի իր գործնական հանձնարարությունը, որը տեղում ստուգվում է դասախոսի կողմից և ստանում մեկնաբանություններ
ԼԻԱՐԺԵՔ Է
Դասընթացը կառուցված է այնպես, որ յուրաքանչյուր ուսանող ստանում է ամբողջական գիտելիքներ թե մարքեթինգային ռազմավարության և թե սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի մասին
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԺԵՔԸ
Early Bird
Մինչև ապրիլի 15-ը վճարելու դեպքում
99,000 AMD / ամսական

Ֆիզիկական մասնակցություն դասախոսության տեսական հատվածին


Ֆիզիկական մասնակցություն տեղում արվող գործնական աշխատանքներին


Դասախոսությունների տեսագրություններ և օնլայն նյութեր


Պատրաստի գործիքաշարք աշխատանքը սկսելու համար

ժամանակ առ ժամանակ անհատական խորհրդատվություն


BSMI սերտիֆիկատ


Թեյ/խորտիկներ



ԳՐԱՆՑՎԵԼ
Regular
110,000 AMD / ամսական

Ֆիզիկական մասնակցություն դասախոսության տեսական հատվածին


Ֆիզիկական մասնակցություն տեղում արվող գործնական աշխատանքներին


Դասախոսությունների տեսագրություններ և օնլայն նյութեր


Պատրաստի գործիքաշարք աշխատանքը սկսելու համար

ժամանակ առ ժամանակ անհատական խորհրդատվություն


BSMI սերտիֆիկատ


Թեյ/խորտիկներ

ԳՐԱՆՑՎԵԼ
ՍՈՎՈՐԻՐ ՀԻՄԱ, ՎՃԱՐԻՐ ՄԻՆՉԵՎ 12 ԱՄԻՍՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ
  • Rocket Line

    3 ամիս - 0%

    6 ամիս - 5%



  • Inecopay

    3 ամիս - 0%

    6 ամիս - 0%

  • Evocabank

    Evolution

    Մինչև 18 ամիս

    սկսած 18%-ից

Կարծիքներ “FROM STRATEGY TO SMM” դասընթացի ուսանողներից
  • Ես վերջին անգամ սովորել եմ 5 տարի առաջ համալսարանում, ու ինձ մոտ այնպիսի տպավորություն էր, որ դասախոսը չի կարող երիտասարդ լինել: Ինձ մոտ բարիեր կար երիտասարդ աղջիկներին վստահելու, բայց, երբ ձեր դասընթացին մասնակցեցի, դուք ինձ համար մեծ մոտիվացիա դարձաք ու իմ կարծիքը փոխվեց դեպի դրականը:
    Սյուզաննա Մովսիսյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Ես ձեզնից անչափ շնորհակալ եմ:
    Ես իսկապես շատ անինքնավստահ էի, բայց հենց առաջին դասերից` սկզբում Անիի դասերից, հետո` Միլենայի, հասկացա` եթե իսկապես ունես ուղեղ, ձգտում, ուրեմն անպայման կհասնես նպատակներիդ:
    Շնորհակալ եմ մեծ գիտելիքների, ջերմ մթնոլորտի և նոր հնարավորությունների համար, որոնք կօգնեն մտնել նոր կյանք:
    Շուշան Տերտերյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Մարդկային գործոնը ինձ համար ամենակարևորն է: Միշտ որտեղ աշխատել եմ, որտեղ սովորել եմ ինձ համար ամենակարևորը մարդկային գործոնն է եղել․ նույնիսկ, եթե աշխատեմ ինչ-որ սուպեր տեղ, բայց լարված ու վատ մթնոլորտ լինի ես ուղղակի չեմ գնա: Իսկ BSMI-ում մթնոլորտը սուպեր էր։ Ձեզնից լիքը բան սովորել եմ՝ նույնիսկ լինելով ձեզնից մեծ: Շատ բաներ հասկացա․ օրինակ, որ կարելի է շատ ճկուն լինել այս կյանքում, ոչ թե մտածել ուղիղ ու վերջ:
    Ձեզ իսկապես շատ եմ սիրել ու ինձ հետ սովորող աղջիկներին ևս շատ-շատ սիրել եմ ու ընտելացել եմ, և առանց իրենց արդեն չեմ պատկերացնում իմ օրը: Հուսով եմ՝ անպայման նորից կհանդիպենք:
    Էլեն Մանուկյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Լիովին արդարացրել եք իմ սպասելիքները: Ես անչափ գոհ եմ դասընթացից: Հիասքանչ դասընթաց էր: Ինձ համար ամեն բան իդեալական էր ու ինձ շատ բան սովորեցրիք: Շատ շնորհակալ եմ:
    Սիմոնա Կիրակոսյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Շատ շնորհակալ եմ ձեզ գիտելիքների համար, որ ստացել եմ այս ընթացքում: Շնորհակալ եմ, որ լիքը նոր ընկերներ ձեռք բերեցի․ շատ ուրախ եմ: Մի խոսքով, ամեն ինչ լիովին արդարացված էր և իսկապես այստեղից գնալու ենք մեծ գիտելիքներով:
    Արևիկ Պողոսյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Շատ շնորհակալ եմ: Ինձ համար առաջին հերթին շատ կարևոր են մարդկային փոխհարաբերությունները, ու ես այստեղից առաջինը ցանկանում էի հենց դա ստանալ, այսինքն` մաքսիմալ դրական մթնոլորտ: Ու ես էլ ինչքան այս ոլորտից անտեղյակ էի, ինձ համար ավելի քան կարևոր էր, որ ես ինձ այստեղ լարված չզգամ ու ստանամ իմ բոլոր հարցերի պատասխանները ու դրա հետ մեկտեղ ես ինձ անհարմար չզգամ, որ ինչ-որ բան ես չգիտեմ: Շնորհակալ եմ ձեր մարդկային հարաբերությունների, ձեր տված գիտելիքների, ձեր ուշադրության համար, թե դուք ինչքան հոգատար ու ուշադիր բոլորիս նկատմամբ: Այսինքն` ձեր միսիան այն չի եղել, որ դուք գաք ձեր դասախոսությունը կարդաք և գնաք: Դուք բոլորիս առանձնահատուկ ուշադրություն եք դարձրել ու ինձ համար շատ հաճելի է, որ ես իմ կյանքում ունեցա BSMI-ում սովորելու, նմանատիպ հրաշալի մարդկանց հետ ծանոթանալու և գիտելիքները հենց BSMI-ից ու ձեզ նման դասախոսներից վերցնելու փորձ:
    Ես ձեզ շատ սիրում եմ:
    Նելլի Եսայան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Երբ դեռ նոր էի գնում գովազդի բաժին համալսարանում միշտ դիտարկում էի BSMI-ը ու գիտեի, որ ես հաստատ այստեղ սովորելու եմ: Ու այդեպես է` ինչին երկար ես սպասում միշտ շատ անսպասելի է գալիս, որ դու էլ չես հասկանում:
    Դասընթացը պետք է սկսվեր երկուշաբթի օրը ու ես կիրակի օրը ինսթագրամում տեսնում եմ փոստը ու միանգամից որոշում եմ գալ:
    Շատ պատահական եմ եկել, բայց շատ ուրախ եմ այդ պատահականության համար: Ձեզնից շատ բան եմ սովորել, որը արդեն կիրառում եմ ու կիրառելու եմ: Դե մարդկային հարաբերություններն էլ չասած:
    Անչափ շնորհակալ եմ:
    Թամարա Մանուկյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Շատ շնորհակալ եմ ձեզ: Դուք ինձ համար ոչ միայն գիտելիքի, ոչ միայն մարդկային բարձր արժեքների, այլև մոտիվացիայի շատ մեծ աղբյուր եք եղել ու ես էլ իմ հերթին խոստանում եմ անել լավագույնը աշխատանքում:
    Անի Մկրտչյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Ձեզ շատ շնորհակալ եմ ապացուցելու համար, որ ուսման ընթացքը կարող է լինել շատ հավես, որ թույլ տվեցիք ծանոթանալ այսպիսի հաճելի մարդկանց հետ, որովհետև իրենք ամբողջ կյանքում մնալու են: Դե իսկ ձեզ էլ շատ-շատ սիրել եմ:
    Ադել Թումանյան
    “From Strategy to SMM” Graduate

ՎԻԴԵՈ-ԿԱՐԾԻՔՆԵՐ

ՀԱՃԱԽ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ
Ինչ պետք չէ սովորելու համար
  • Մաթեմատիկայի իմացություն
  • Մարքեթոլոգի կրթություն
  • Աշխատանքային փորձ
  • Հավելյալ ժամանակ, քանի որ տնային աշխատանքներ չկան
Ինչ է պետք ունենալ
  • Անձնական համակարգիչ
  • Անգլերենի բազային իմացություն
  • MS Office բազային հմտություններ
ԳՐԱՆՑՎԵԼ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆ

Գրանցվելու կամ անհատական խորհրդատվություն ստանալու համար թող կոնտակտային տվյալներդ:

Գրանցումը հաստատվում է կախնավճար թողնելուց հետո։

Made on
Tilda