FROM STRATEGY TO SMM, vol. 3

Եռամսյա դասընթաց, որը պատրաստում է սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի մրցունակ մասնագետների, ովքեր կտիրապետեն մարքեթինգային ստրատեգիայի ստեղծման ողջ գործիքակազմին և կկարողանան կիրառել այն՝ գրագետ առաջխաղացնելու ցանկացած բիզնես սոցիալական մեդիայի հարթակներում

FROM STRATEGY TO SMM, vol. 3

Եռամսյա դասընթաց, որը պատրաստում է սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի մրցունակ մասնագետների, ովքեր կտիրապետեն մարքեթինգային ստրատեգիայի ստեղծման ողջ գործիքակազմին և կկարողանան կիրառել այն՝ գրագետ առաջխաղացնելու ցանկացած բիզնես սոցիալական մեդիայի հարթակներում

  • Մեկնարկը`
    Սեպտեմբերի 16 - դեկտեմբերի 13
  • Օրերը և ժամերը`

    երկ/չրք/ուրբ

    18:30-21:00

  • Ուսման ձևաչափը`
    ՕՖլայն
  • Ավարտին տրվում է`
    Դիպլոմ
Օրեցօր մեծանում է SMM մասնագետների պատրաստող դասընթացների և այն անհատների թիվը, ովքեր իրենց ծառայություններն են առաջարկում բիզնեսներին։

Արդյունքում ստեղծվում է մի իրավիճակ, երբ մասնագետները
չունեն հետազոտական հմտություններ, չեն կարողանում վերլուծել ընդհանուր շուկան, մրցակիցներին, հասկանալ պրոդուկտը, ներկայացնել դրա առավելությունները
սոցիալական մեդիայի տեխնիկական հատվածից զատ չունեն մարքեթինգային գիտելիքներ, որոնք կօգնեն ավելի ստրատեգիկ կերպով մոտենալ բիզնեսի առաջխաղացմանը
չեն կարողանում վերլուծել և ճիշտ սեգմենտավորել թիրախային լսարանը, որը targeting-ի (թիրախավորման) հիմքում ընկած ամենակարևոր կետն է
չեն հասկանում սպառողի ճանապարհը, ուստի չեն կարողանում ներգրավել բրենդը չճանաչող մարդկանց և նրանց դարձնել հավատարիմ հաճախորդ
ԻՆՉՊԵՍ Է ԱՆՑԿԱՑՎՈՒՄ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ
Դասախոսության ընթացքում բացատրվում է նյութը, տրվում է case study առաջադրանք:
Բոլորը տեղում բաժանվում են խմբերի և գործնական աշխատանքով ամրապնդում անցածը:
Խմբերը ներկայացնում են իրենց աշխատանքը և լսում մեկնաբանություններ:
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ
Module 1

Մարքեթինգային ռազմավարություն

Ծանոթացում ռազմավարության կառուցվածքին

Module 2
Սպառողի հոգեբանություն, թիրախային լսարանի սահմանում
Թիրախային լսարանի սահմանում
Սեգմենտավորում
Գնորդի կերպարների ստեղծում
Սպառողի ճանապարհի վերլուծություն
Module 3
Շուկայի վերլուծություն
Ապրանքի կատեգորիայի վերլուծություն
Մրցակիցների վերլուծություն և գնահատում
Module 4
Առաջխաղացման պլանի մշակում
Բիզնես նպատակների սահմանում
Կրեատիվ կոնցեպտի և գովազդային արշավի մշակում
Գովազդային ալիքների ընտրություն
Ֆլուչարտի կազմում (տարեկան պլան)
Module 5
Աշխատանք գովազդային ալիքների հետ
Մարքեթինգային ավանդական ալիքների նրբություններ (հեռուստագովազդ, արտաքին գովազդ, ռադիո)
Module 6
Ծանոթացում սոցիալական մեդիայի հարթակներին
Ֆեյսբուքի և Ինստագրամի էջերի հետ կապված տեխնիկական աշխատանքներ՝ էջերի բացումից և կցումից մինչև ավտոմատացումներ
Module 7
Business Manager և Ads Manager
Ֆեյսբուքի գովազդային և բիզնես կաբինետների բացում և ծանոթացում ողջ կառուցվածքին
Module 8
Թիրախավորում և վերաթիրախավորում
Գովազդային կաբինետների հետ աշխատանք, արշավների պլանավորում և բյուջեի բաշխում
Module 9
KPI-ներ և բենչմարկներ (միջազգայնորեն ընդունված չափանիշներ)
Ծանոթացում գովազդի արդյունավետությունը սահմանող չափանիշներին և դրանց վերլուծում
Module 10
Գովազդային տեքստերի կազմում և կոնտենտի պլանավորում
Գրագետ և վաճառող տեքստերի գեներացում, ինչպես նաև կոնտենտի պլանավորում և ավտոմատացում
Module 11
Reel հոլովակների ստեղծում
Վիդեո կոնտենտի ստեղծում՝ լույսի ընտրությունից և կադրերի ստացումից մինչև մոնտաժ
Module 12
Ֆոտոշութերի պլանավորում
Photoshoot-երի պլանավորում՝ կոնցեպտի ստեղծումից մինչև բյուջեի և առաջարկի կազմում:
Bonus Class
Influencer Marketing
Բրենդ-ինֆլուենսեր հարաբերությունների կառուցման բոլոր հիմնական հմտությունները, որոնք տանում են պրոդուկտը նոր հարթություն:
Եթե խմբում գրանցված ուսանողների թիվը բավարար չլինի դասընթացը սկսելու համար, այն կարող է հետաձգվել։ Այդ մասին կզգուշացնենք հնարավորինս շուտ։

Դասընթացի բոլոր դասերը տեսաձայնագրվում են․ բոլոր տեսաձայնագրությունները հետո տրամադրվում են ձեզ մշտական հասանելիությամբ

ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ

Անի Կնյազյան

Modules 1-5: Marketing Strategy Development

Head of Marketing Projects and Initiatives

Աշխատանքային փորձ՝ ՀՀ առաջատար ընկերությունների հետ աշխատանքային փորձ՝ menu.am, Cashme by GC, Artlife Kempinski Residences, banali.am, Colgate Armenia, BSMI, Dili Dairy, Lusarev Wines, Lumiere Optics


Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման

մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում,

մեդիա-ռազմավարություններ


Կրթությունը՝ ԵՊՀ, BSMI

Միլենա Ոսկանյան

Modules 6-12: Social Media Marketing
Head of Digital Projects and Targeting

Աշխատանքային փորձ՝ ՀՀ առաջատար ընկերությունների սոց ցանցերի ավագ ստրատեգ՝ menu.am, Cashme by GC, BSMI, Artlife Kempinski Residences, Campus ecosystem, INCORE, WCIT2024


Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման պլանավորում սոցիալական ցանցերում, գովազդային արշավների մշակում և իրականացում


Կրթությունը՝ UFAR, BSMI

Միլենա Ոսկանյան

Modules 6-12: Social Media Marketing

Visual Content

Head of Digital Projects and Targeting

Աշխատանքային փորձ՝ ՀՀ առաջատար ընկերությունների սոց ցանցերի ավագ ստրատեգ՝ menu.am, Cashme by GC, BSMI, Artlife Kempinski Residences, Campus ecosystem, INCORE, WCIT2024


Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման պլանավորում սոցիալական ցանցերում, գովազդային արշավների մշակում և իրականացում


Կրթությունը՝ UFAR, BSMI

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՈՒՄ
ԿՈՒՆԵՆԱՔ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐ
որի հիման վրա կիրագործես սոցիալական մեդիայի առաջխաղացումը
ԿԿԱՐՈՂԱՆԱՍ ՍՏԵՂԾԵԼ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԵԴԻԱՅԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ցանկացած բիզնեսի համար զրոյից
ԿՍՏԱՆԱՔ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՔԱՇԱՐՔ
աշխատելու ցանկացած ոլորտի բիզնեսի հետ որպես սկսնակ մասնագետ
ԿԿԱՐՈՂԱՆԱՍ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆԵԼ ՖՈՏՈՇՈՒԹԵՐ
քո իսկ հաճախորդների համար
ՁԵՌՔ ԿԲԵՐԵՍ ՆՈՐ ԿԱՊԵՐ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՎՍՏԱՀՈԻԹՅՈՒՆ
գիտելիքների կիրառելիության, դասախոսների հետ հետագա կապի հնարավորության շնորհիվ
ՏՐՎՈՒՄ Է ԴԻՊԼՈՄ
Դասընթացի ավարտին տրվում է BSMI դպրոցի ավարտական դիպլոմ (տպագրված և թվային տարբերակով), որի վրա նշված է դպրոցի միջազգային ISO լիցենզավորման համարը:

Այս կրթությունը համարվում է որակավորման բարձրացում և չի հանդիսանում բուհական կրթություն:

Դիպլոմը ՀՀ շուկայում ուժ ունի դպրոցի հայտնիության շնորհիվ, իսկ միջազգային շուկայում` ISO լիցենզավորման շնորհիվ:
ՄԵՐ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐՆ ԱՇԽԱՏՈՒՄ ԵՆ
BSMI-ի շրջանավարտները պահանջված են ՀՀ շուկայում
GRADUATION
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
ՕֆԼԱՅՆ Է
Կրկնապատկում է դասընթացի արդյունավետությունը՝ հիմնվելով մեր ուսանողներին հազարավոր կարծիքնրի վրա
ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ Է
Յուրաքանչյուր դաս ունի իր գործնական հանձնարարությունը, որը տեղում ստուգվում է դասախոսի կողմից և ստանում մեկնաբանություններ
ԼԻԱՐԺԵՔ Է
Դասընթացը կառուցված է այնպես, որ յուրաքանչյուր ուսանող ստանում է ամբողջական գիտելիքներ թե մարքեթինգային ռազմավարության և թե սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի մասին
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԺԵՔԸ
110,000 AMD / ամսական

Ֆիզիկական մասնակցություն դասախոսության տեսական հատվածին


Ֆիզիկական մասնակցություն տեղում արվող գործնական աշխատանքներին


Դասախոսությունների տեսագրություններ և օնլայն նյութեր


Պատրաստի գործիքաշարք աշխատանքը սկսելու համար

ժամանակ առ ժամանակ անհատական խորհրդատվություն


BSMI դիպլոմ


Թեյ/խորտիկներ

ROCKET LINE

3 ամիս - 0%

6 ամիս - 5%

INECO PAY

3 ամիս - 0%

6 ամիս - 0%

EVOCABANK

Մինչև 18 ամիս

սկսած 18%-ից

Եթե դեռ ծանոթ չես դպրոցին կամ դժվարանում ես հստակ որոշում կայացնել, ապա կարող ես ծանոթանալ մեր ուսանողների կարծիքներին

Կարծիքներ “FROM STRATEGY TO SMM” դասընթացի ուսանողներից
  • Ուզում եմ իմանաք, որ դուք շատ պրոֆեսիոնալ մարդիկ եք, ու ես միշտ կարող եմ ձեզ դիմել ու վստահ լինել, որ ինձ չեք մերժի: Ու առաջին օրվանից բոլորդ էնքան լավ ու ջերմ եք ընդունել մեզ, որ մենք բոլորս ունենք այդ կարծիքը ձեր մասին: Շատ ենք սիրել ձեզ:
    Մանե Չիչոյան
    “From Strategy to SMM” vol. 2 Graduate
  • Ես վաղուց գիտեմ BSMI-ը ու վաղուց կար նպատակ BSMI-ում սովորելու կապ չունի, թե ինչ:
    Հետո աշխատեցի ու հասկացա, որ գիտելիքներս քիչ են ու ես ուզում եմ ավելի շատ ու լավ գիտելիքներ ունենամ, որպեսզի ավելի լավ պրոյեկտներ անեմ ու հատկապես, որ տեսա Միլենան է դասախոսը հաստատ որոշեցի, որ գալու եմ:
    Ես շատ գոհ եմ, որ սենց լավ մթնոլորտ ստեղծեցիք մեզ համար ու ամենակարևորը դուք, թե´ դասախոս էիք, թե´ ընկեր ու շատ լավ հասկանում էինք իրար: Ձեր տված գիտելիքների համար էլ շատ շնորհակալ եմ, հաստատ ոչ մեկը չէր կարողանա տալ էսքան գիտելիք ինչքան` դուք:
    Ալեքսանդրա Օգանեզովա
    “From Strategy to SMM” vol. 2 Graduate
  • Իրականում շատ էի մտածում տարիքի հետ կապված արժի, թե չարժի, բայց մարքեթինգային ոլորտը շատ էր հետաքրքրում ու շատ էի ուզում հենց վաղ տարիքից սկսել իմ ուղին: Ու երկար մտածելուց հետո հասկացա, որ պետք ա ռիսկի դիմեմ: Շատ էի մտածում, որ գուցե չկարողանամ, կամ չհասկանամ, բայց իրականում այնքան մատչելի էիք բացատրում, ես լրիվ ինտեգրվեցի ու ոչ մի կաթիլ չփոշմանեցի որ եկել եմ: Շնորհակալ եմ շատ:
    Անահիտ Չախոյան
    “From Strategy to SMM” vol. 2 Graduate
  • Ես լեզվաբանությունն էի ընտրել ու արդեն առաջին կուրսում էի, բայց ներքուստ վստահ էի, որ դժվար թե այդ ուղղությամբ շարունակեմ ու միշտ հետաքրքրությունը եղել է կոնտենտի ու առհասարակ SMM-ի հանդեպ: Երբ սկսեցի աշխատել արդեն ես` ինքս իմ մեջ զգացի, որ մի բան թերի է ու լիարժեք գիտելիքներ չունեմ ու գալուց առաջ ներքին վախ կար, որ գուցե ստանամ այն ինչը արդեն գիտեմ: Բայց փաստորեն դա այդպես չէր: Ինձ համար նաև շատ կարևոր էր մարդկային շփումը, մթնոլորտը ու այդ ամեն ինչը շատ բարձր մակարդակի վրա էր: Իմ ձեռք բերած գիտելիքները, պատկերացումներն ու փորձառությունները ամեն կերպ գերազանցել են սպասելիքներս: Անչափ շնորհակալ եմ դասախոսներիս իրենց մշտական աջակցության, նվիրվածությունն ու մոտեցման համար:
    Զառա Նավոյան
    “From Strategy to SMM” vol. 2 Graduate
  • Ես շատ շնորհակալ եմ ու ուրախ եմ, որ հենց BSMI-ն եմ ընտրել ու եկել եմ այստեղ: Ասել, որ գոհ եմ, նշանակում է` ոչինչ չասել: Թե ձեզնից, թե BSMI-ից, թե ինձ հետ սովորող մարդկանցից: Բոլորին շատ-շատ սիրել եմ ու ինձ անպայման այստեղ նորից կտեսնեք:
    Զարուհի Սահակյան
    “From Strategy to SMM” vol. 2 Graduate
  • Ես շատ շնորհակալ եմ ձեզ, որովհետև այսքան սրտացավ մարդիկ, որ մենք մինչև վերջ մի բանը իմանանք ու տենց հեշտ մատուցեն մեզ` առաջինն եք իմ կյանքում:
    Տաթևիկ Ավետիսյան
    “From Strategy to SMM” vol. 2 Graduate
  • Շատ կարևոր է` իմանալը, որ դու ավարտեցիր ու քո մեջքին կա շատ ուժեղ դպրոցն ու դասախոսները, ովքեր քեզ միշտ ասում են, որ քեզ պատրաստ են օգնել: Դա շատ մեծ բան է ու ես տարբեր ոլորտներում աշխատած մարդ ասում եմ, ոտ նման բան շատ քիչ կարելի է հանդիպել: Շատ շնորհակալ եմ, որ շատ լավ էիք տալիս գիտելիքները: Իրականում ես մի քիչ չէի հասցնում, բայց ձեր մատչելի բացատրելու շնորհիվ մի վայրկյան չեմ մտածել, որ ինչ-որ բան կարամ չհասկանամ: Շնորհակալ եմ շատ ընտանեկան մթնոլորտի համար:
    Մարիամ Գևորգյան
    “From Strategy to SMM” vol. 2 Graduate
  • Ուրախ եմ շատ, որ ձեզ ճանաչեցի, որ լավ ընկերներ ձեռք բերեցի, վստահ եմ, որ մեր կապը կշարունակվի: Ես էլ հետագայում հաստատ նորից կգամ ու ավելի պրոֆեսիոնալ որակավորումներ կստանամ: Շնորհակալ եմ ձեզ անչափ
    Աիդա Ստեփանյան
    “From Strategy to SMM” vol. 2 Graduate
  • Շատ-շատ լավ մթնոլորտ եք ստեղծել ձեր դպրոցում: Ես ամեն երեկո սպասում էի, որ գայի դասի, իսկ գիտելիքների առումով շատ-շատ գոհ եմ, լիքը բաներ սովորեցի, որոնց հետ նախկինում չեմ առնչվել, լիքը-լիքը նոր գիտելիքներ ունեմ, որոնք վստահաբար կարող եմ ասել, որ ինձ օգուտ կտան:
    Անի Ներսիսյան
    “From Strategy to SMM” vol. 2 Graduate
  • Ես ոլորտում, որպես էդպիսին, աշխատել եմ համալսարանում, ու այն միֆը, որ մարդիկ չեն ուզում իրենց գիտելիքներով կիսվել, իմ մեջ մնացել էր: Բայց այս դասընթացին մասնակցելուց հետո հասկացա, որ կան մարդիկ, ովքեր սրտանց ուզում են, որ մնացած մասնագետներն էլ լավ տիրապետեն իրենց մասնագիտությանը:
    Հասմիկ Նազարյան
    “From Strategy to SMM” vol. 2 Graduate
  • Ես վերջին անգամ սովորել եմ 5 տարի առաջ համալսարանում, ու ինձ մոտ այնպիսի տպավորություն էր, որ դասախոսը չի կարող երիտասարդ լինել: Ինձ մոտ բարիեր կար երիտասարդ աղջիկներին վստահելու, բայց, երբ ձեր դասընթացին մասնակցեցի, դուք ինձ համար մեծ մոտիվացիա դարձաք ու իմ կարծիքը փոխվեց դեպի դրականը:
    Սյուզաննա Մովսիսյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Ես ձեզնից անչափ շնորհակալ եմ:
    Ես իսկապես շատ անինքնավստահ էի, բայց հենց առաջին դասերից` սկզբում Անիի դասերից, հետո` Միլենայի, հասկացա` եթե իսկապես ունես ուղեղ, ձգտում, ուրեմն անպայման կհասնես նպատակներիդ:
    Շնորհակալ եմ մեծ գիտելիքների, ջերմ մթնոլորտի և նոր հնարավորությունների համար, որոնք կօգնեն մտնել նոր կյանք:
    Շուշան Տերտերյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Մարդկային գործոնը ինձ համար ամենակարևորն է: Միշտ որտեղ աշխատել եմ, որտեղ սովորել եմ ինձ համար ամենակարևորը մարդկային գործոնն է եղել․ նույնիսկ, եթե աշխատեմ ինչ-որ սուպեր տեղ, բայց լարված ու վատ մթնոլորտ լինի ես ուղղակի չեմ գնա: Իսկ BSMI-ում մթնոլորտը սուպեր էր։ Ձեզնից լիքը բան սովորել եմ՝ նույնիսկ լինելով ձեզնից մեծ: Շատ բաներ հասկացա․ օրինակ, որ կարելի է շատ ճկուն լինել այս կյանքում, ոչ թե մտածել ուղիղ ու վերջ:
    Ձեզ իսկապես շատ եմ սիրել ու ինձ հետ սովորող աղջիկներին ևս շատ-շատ սիրել եմ ու ընտելացել եմ, և առանց իրենց արդեն չեմ պատկերացնում իմ օրը: Հուսով եմ՝ անպայման նորից կհանդիպենք:
    Էլեն Մանուկյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Լիովին արդարացրել եք իմ սպասելիքները: Ես անչափ գոհ եմ դասընթացից: Հիասքանչ դասընթաց էր: Ինձ համար ամեն բան իդեալական էր ու ինձ շատ բան սովորեցրիք: Շատ շնորհակալ եմ:
    Սիմոնա Կիրակոսյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Շատ շնորհակալ եմ ձեզ գիտելիքների համար, որ ստացել եմ այս ընթացքում: Շնորհակալ եմ, որ լիքը նոր ընկերներ ձեռք բերեցի․ շատ ուրախ եմ: Մի խոսքով, ամեն ինչ լիովին արդարացված էր և իսկապես այստեղից գնալու ենք մեծ գիտելիքներով:
    Արևիկ Պողոսյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Շատ շնորհակալ եմ: Ինձ համար առաջին հերթին շատ կարևոր են մարդկային փոխհարաբերությունները, ու ես այստեղից առաջինը ցանկանում էի հենց դա ստանալ, այսինքն` մաքսիմալ դրական մթնոլորտ: Ու ես էլ ինչքան այս ոլորտից անտեղյակ էի, ինձ համար ավելի քան կարևոր էր, որ ես ինձ այստեղ լարված չզգամ ու ստանամ իմ բոլոր հարցերի պատասխանները ու դրա հետ մեկտեղ ես ինձ անհարմար չզգամ, որ ինչ-որ բան ես չգիտեմ: Շնորհակալ եմ ձեր մարդկային հարաբերությունների, ձեր տված գիտելիքների, ձեր ուշադրության համար, թե դուք ինչքան հոգատար ու ուշադիր բոլորիս նկատմամբ: Այսինքն` ձեր միսիան այն չի եղել, որ դուք գաք ձեր դասախոսությունը կարդաք և գնաք: Դուք բոլորիս առանձնահատուկ ուշադրություն եք դարձրել ու ինձ համար շատ հաճելի է, որ ես իմ կյանքում ունեցա BSMI-ում սովորելու, նմանատիպ հրաշալի մարդկանց հետ ծանոթանալու և գիտելիքները հենց BSMI-ից ու ձեզ նման դասախոսներից վերցնելու փորձ:
    Ես ձեզ շատ սիրում եմ:
    Նելլի Եսայան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Երբ դեռ նոր էի գնում գովազդի բաժին համալսարանում միշտ դիտարկում էի BSMI-ը ու գիտեի, որ ես հաստատ այստեղ սովորելու եմ: Ու այդեպես է` ինչին երկար ես սպասում միշտ շատ անսպասելի է գալիս, որ դու էլ չես հասկանում:
    Դասընթացը պետք է սկսվեր երկուշաբթի օրը ու ես կիրակի օրը ինսթագրամում տեսնում եմ փոստը ու միանգամից որոշում եմ գալ:
    Շատ պատահական եմ եկել, բայց շատ ուրախ եմ այդ պատահականության համար: Ձեզնից շատ բան եմ սովորել, որը արդեն կիրառում եմ ու կիրառելու եմ: Դե մարդկային հարաբերություններն էլ չասած:
    Անչափ շնորհակալ եմ:
    Թամարա Մանուկյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Շատ շնորհակալ եմ ձեզ: Դուք ինձ համար ոչ միայն գիտելիքի, ոչ միայն մարդկային բարձր արժեքների, այլև մոտիվացիայի շատ մեծ աղբյուր եք եղել ու ես էլ իմ հերթին խոստանում եմ անել լավագույնը աշխատանքում:
    Անի Մկրտչյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Ձեզ շատ շնորհակալ եմ ապացուցելու համար, որ ուսման ընթացքը կարող է լինել շատ հավես, որ թույլ տվեցիք ծանոթանալ այսպիսի հաճելի մարդկանց հետ, որովհետև իրենք ամբողջ կյանքում մնալու են: Դե իսկ ձեզ էլ շատ-շատ սիրել եմ:
    Ադել Թումանյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
ՀԱՃԱԽ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ
Ինչ պետք չէ սովորելու համար
  • Մաթեմատիկայի իմացություն
  • Մարքեթոլոգի կրթություն
  • Աշխատանքային փորձ
  • Հավելյալ ժամանակ, քանի որ տնային աշխատանքներ չկան
Ինչ է պետք ունենալ
  • Անձնական համակարգիչ
  • Անգլերենի բազային իմացություն
  • MS Office բազային հմտություններ
ԳՐԱՆՑՎԵԼ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆ

Գրանցվելու կամ անհատական խորհրդատվություն ստանալու համար թող կոնտակտային տվյալներդ:

Գրանցումը հաստատվում է կախնավճար թողնելուց հետո։

Made on
Tilda