FROM STRATEGY TO SMM

Դասընթաց, որը պատրաստում է սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի մրցունակ մասնագետների, ովքեր կտիրապետեն մարքեթինգային ստրատեգիայի ստեղծման ողջ գործիքակազմին և կկարողանան կիրառել այն՝ գրագետ առաջխաղացնելու ցանկացած բիզնես սոցիալական մեդիայի հարթակներում

FROM STRATEGY TO SMM

Դասընթաց, որը պատրաստում է սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի մրցունակ մասնագետների, ովքեր կտիրապետեն մարքեթինգային ստրատեգիայի ստեղծման ողջ գործիքակազմին և կկարողանան կիրառել այն՝ գրագետ առաջխաղացնելու ցանկացած բիզնես սոցիալական մեդիայի հարթակներում

  • Տևողությունը`
    3 ամիս
    Դեկտեմբերի 11 - մարտի 15
  • Օրերը և ժամերը`

    երկ/չրք/ուրբ

    18:30-21:00

  • Ուսման ձևաչափը`
    ՕՖլայն
  • Ավարտին տրվում է`

Օրեցօր մեծանում է SMM մասնագետների պատրաստող դասընթացների և այն անհատների թիվը, ովքեր իրենց ծառայություններն են առաջարկում բիզնեսներին։ Արդյունքում ստեղծվում է մի իրավիճակ, երբ մասնագետները․

1. չունեն հետազոտական հմտություններ, չեն կարողանում վերլուծել ընդհանուր շուկան, մրցակիցներին, հասկանալ պրոդուկտը, ներկայացնել դրա առավելությունները

2. սոցիալական մեդիայի տեխնիկական հատվածից զատ չունեն մարքեթինգային գիտելիքներ, որոնք կօգնեն ավելի ստրատեգիկ կերպով մոտենալ բիզնեսի առաջխաղացմանը

3. չեն կարողանում վերլուծել և ճիշտ սեգմենտավորել թիրախային լսարանը, որը targeting-ի (թիրախավորման) հիմքում ընկած ամենակարևոր կետն է
4. չեն հասկանում սպառողի ճանապարհը, ուստի չեն կարողանում ներգրավել բրենդը չճանաչող մարդկանց և նրանց դարձնել հավատարիմ հաճախորդ

Հաճախ այսպիսի SMM մասնագետներն ընդունվում են փորձառու պրոֆեսիոնալների թիմ և չեն հասկանում աշխատանքի հիմնական սկզբունքները, չեն կարողանում համագործակցել և առաջխաղացնել բրենդը։


Իսկ, օրինակ, բիզնես սեփականատերերը, աշխատանքի ընդունելով այսպիսի SMM մասնագետների, հաճախ չեն հասկանում՝ արդյոք նրանց աշխատանքում ամեն ինչ ճիշտ է արվում։


Բախվելով այս իրականությանը՝ BSMI-ը մշակել է այս դասընթացը՝ շուկային տալու այնպիսի մրցունակ SMM մասնագետների, ովքեր կկարողանան ցանկացած բրենդի համար զրոյից ստեղծել մարքեթինգային ռազմավարություն և դրա հիման վրա իրականացնել բիզնեսի գրագետ ու արդյունավետ առաջխաղացում սոցիալական ցանցերում։

Օրեցօր մեծանում է SMM մասնագետների պատրաստող դասընթացների և այն անհատների թիվը, ովքեր իրենց ծառայություններն են առաջարկում բիզնեսներին։ Արդյունքում ստեղծվում է մի իրավիճակ, երբ մասնագետները․

1. չունեն հետազոտական հմտություններ, չեն կարողանում վերլուծել ընդհանուր շուկան, մրցակիցներին, հասկանալ պրոդուկտը, ներկայացնել դրա առավելությունները

2. սոցիալական մեդիայի տեխնիկական հատվածից զատ չունեն մարքեթինգային գիտելիքներ, որոնք կօգնեն ավելի ստրատեգիկ կերպով մոտենալ բիզնեսի առաջխաղացմանը

3. չեն կարողանում վերլուծել և ճիշտ սեգմենտավորել թիրախային լսարանը, որը targeting-ի (թիրախավորման) հիմքում ընկած ամենակարևոր կետն է
4. չեն հասկանում սպառողի ճանապարհը, ուստի չեն կարողանում ներգրավել բրենդը չճանաչող մարդկանց և նրանց դարձնել հավատարիմ հաճախորդ

Հաճախ այսպիսի SMM մասնագետներն ընդունվում են փորձառու պրոֆեսիոնալների թիմ և չեն հասկանում աշխատանքի հիմնական սկզբունքները, չեն կարողանում համագործակցել և առաջխաղացնել բրենդը։


Իսկ, օրինակ, բիզնես սեփականատերերը, աշխատանքի ընդունելով այսպիսի SMM մասնագետների, հաճախ չեն հասկանում՝ արդյոք նրանց աշխատանքում ամեն ինչ ճիշտ է արվում։


Բախվելով այս իրականությանը՝ BSMI-ը մշակել է այս դասընթացը՝ շուկային տալու այնպիսի մրցունակ SMM մասնագետների, ովքեր կկարողանան ցանկացած բրենդի համար զրոյից ստեղծել մարքեթինգային ռազմավարություն և դրա հիման վրա իրականացնել բիզնեսի գրագետ ու արդյունավետ առաջխաղացում սոցիալական ցանցերում։

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ
Module 1

Մարքեթինգային ռազմավարություն

Ծանոթացում ռազմավարության կառուցվածքին

Module 2
Սպառողի հոգեբանություն, թիրախային լսարանի սահմանում
Թիրախային լսարանի սահմանում
Սեգմենտավորում
Գնորդի կերպարների ստեղծում
Սպառողի ճանապարհի վերլուծություն
Module 3
Շուկայի վերլուծություն
Ապրանքի կատեգորիայի վերլուծություն
Մրցակիցների վերլուծություն և գնահատում
Module 4
Առաջխաղացման պլանի մշակում
Բիզնես նպատակների սահմանում
Կրեատիվ կոնցեպտի և գովազդային արշավի մշակում
Գովազդային ալիքների ընտրություն
Ֆլուչարտի կազմում (տարեկան պլան)
Module 5
Աշխատանք գովազդային ալիքների հետ
Մարքեթինգային ավանդական ալիքների նրբություններ (հեռուստագովազդ, արտաքին գովազդ, ռադիո)
Module 6
Ծանոթացում սոցիալական մեդիայի հարթակներին
Ֆեյսբուքի և Ինստագրամի էջերի հետ կապված տեխնիկական աշխատանքներ՝ էջերի բացումից և կցումից մինչև ավտոմատացումներ
Module 7
Business Manager և Ads Manager
Ֆեյսբուքի գովազդային և բիզնես կաբինետների բացում և ծանոթացում ողջ կառուցվածքին
Module 8
Թիրախավորում և վերաթիրախավորում
Գովազդային կաբինետների հետ աշխատանք, արշավների պլանավորում և բյուջեի բաշխում
Module 9
KPI-ներ և բենչմարկներ (միջազգայնորեն ընդունված չափանիշներ)
Ծանոթացում գովազդի արդյունավետությունը սահմանող չափանիշներին և դրանց վերլուծում
Module 10
Գովազդային տեքստերի կազմում և կոնտենտի պլանավորում
Գրագետ և վաճառող տեքստերի գեներացում, ինչպես նաև կոնտենտի պլանավորում և ավտոմատացում
Module 11
Reel հոլովակների ստեղծում
Վիդեո կոնտենտի ստեղծում՝ լույսի ընտրությունից և կադրերի ստացումից մինչև մոնտաժ
Module 12
Ֆոտոշութերի պլանավորում
Photoshoot-երի պլանավորում՝ կոնցեպտի ստեղծումից մինչև բյուջեի և առաջարկի կազմում:
Bonus Class
Influencer Marketing
Բրենդ-ինֆլուենսեր հարաբերությունների կառուցման բոլոր հիմնական հմտությունները, որոնք տանում են պրոդուկտը նոր հարթություն:

Եթե դեռ ծանոթ չեք դպրոցին կամ կասկածում եք մասնակցության հարցում, ապա կարող եք ծանոթանալ մեր ուսանողների կարծիքներին

ԻՆՉՊԵՍ Է ԱՆՑԿԱՑՎՈՒՄ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ
Դասախոսության ընթացքում բացատրվում է նյութը, տրվում է case study առաջադրանք:
Բոլորը տեղում բաժանվում են խմբերի և գործնական աշխատանքով ամրապնդում անցածը:
Խմբերը ներկայացնում են իրենց աշխատանքը և լսում մեկնաբանություններ:
Եթե խմբում գրանցված ուսանողների թիվը բավարար չլինի դասընթացը սկսելու համար, այն կարող է հետաձգվել։ Այդ մասին կզգուշացնենք հնարավորինս շուտ։

Դասընթացի բոլոր դասերը տեսաձայնագրվում են․ բոլոր տեսաձայնագրությունները հետո տրամադրվում են ձեզ մշտական հասանելիությամբ

ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ

Անի Կնյազյան

Modules 1-5: Marketing Strategy Development

ՀՀ առաջատար ընկերությունների հետ աշխատանքային փորձ՝ menu.am, cashme by GC, Tom Tailor Armenia, Colgate Armenia, Baroor, BSMI, Dili Dairy, Frunze Estate Winery


Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման

մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում,

մեդիա-ռազմավարություններ


Կրթությունը՝ ԵՊՀ, BSMI, BONNIE & SLIDE: Academy of Presentation

Միլենա Ոսկանյան

Modules 6-12: Social Media Marketing

Senior Social Media Strategist at Trigger powered by BSMI


ՀՀ առաջատար ընկերությունների սոց ցանցերի ավագ ստրատեգ՝ menu.am, cashme by GC, Tom Tailor Armenia, BSMI, Voskevaz wine time restaurant, Campus ecosystem


Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման պլանավորում սոցիալական ցանցերում, գովազդային արշավների մշակում և իրականացում


Կրթությունը՝ UFAR, BSMI

Միլենա Ոսկանյան

Modules 6-12: Social Media Marketing

Senior Social Media Strategist at Trigger powered by BSMI


ՀՀ առաջատար ընկերությունների սոց ցանցերի ավագ ստրատեգ՝ menu.am, cashme by GC, Tom Tailor Armenia, BSMI, Voskevaz wine time restaurant, Campus ecosystem


Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման պլանավորում սոցիալական ցանցերում, գովազդային արշավների մշակում և իրականացում


Կրթությունը՝ UFAR, BSMI

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՈՒՄ
ԿՈՒՆԵՆԱՔ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐ
որի հիման վրա կիրագործեք սոցիալական մեդիայի առաջխաղացումը
ԿԿԱՐՈՂԱՆԱՔ ՍՏԵՂԾԵԼ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԵԴԻԱՅԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ցանկացած բիզնեսի համար զրոյից
ԿՍՏԱՆԱՔ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՔԱՇԱՐՔ
աշխատելու ցանկացած ոլորտի բիզնեսի հետ որպես սկսնակ մասնագետ
ԿԿԱՐՈՂԱՆԱՔ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆԵԼ ՖՈՏՈՇՈՒԹԵՐ
ինքներդ ձեր հաճախորդների համար
ՁԵՌՔ ԿԲԵՐԵՔ ՆՈՐ ԿԱՊԵՐ և ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՎՍՏԱՀՈԻԹՅՈՒՆ
գիտելիքների կիրառելիության, դասախոսների հետ հետագա կապի հնարավորության շնորհիվ
ՏՐՎՈՒՄ Է ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏ
Դասընթացի ավարտին տրվում է BSMI դպրոցի ավարտական սերտիֆիկատ (տպագրված և թվային տարբերակով), որի վրա նշված է դպրոցի միջազգային ISO լիցենզավորման համարը:

Այս կրթությունը համարվում է որակավորման բարձրացում և չի հանդիսանում բուհական կրթություն:

Սերտիֆիկատն ունի ուժ ՀՀ շուկայում դպրոցի հայտնիության շնորհիվ և միջազգային շուկայում` ISO լիցենզավորման շնորհիվ:
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
ՕֆԼԱՅՆ Է
Կրկնապատկում է դասընթացի արդյունավետությունը՝ հիմնվելով մեր ուսանողներին հազարավոր կարծիքնրի վրա
ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ Է
Յուրաքանչյուր դաս ունի իր գործնական հանձնարարությունը, որը տեղում ստուգվում է դասախոսի կողմից և ստանում մեկնաբանություններ
ԼԻԱՐԺԵՔ Է
Դասընթացը կառուցված է այնպես, որ յուրաքանչյուր ուսանող ստանում է ամբողջական գիտելիքներ թե մարքեթինգային ռազմավարության և թե սոցիալական մեդիայի մարքեթինգի մասին
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՐԺԵՔԸ
Early Bird
Մինչև նոյեմբերի 1-ը վճարելու դեպքում
89,000 AMD / ամսական

Ֆիզիկական մասնակցություն դասախոսության տեսական հատվածին


Ֆիզիկական մասնակցություն տեղում արվող գործնական աշխատանքներին


Դասախոսությունների տեսագրություններ և օնլայն նյութեր


Պատրաստի գործիքաշարք աշխատանքը սկսելու համար

ժամանակ առ ժամանակ անհատական խորհրդատվություն


BSMI սերտիֆիկատ


Թեյ/խորտիկներ


Բարձր գնահատականի դեպքում աշխատանք փնտրող ուսանողների համար փորձաշրջանի հնարավորություն

ԳՐԱՆՑՎԵԼ
Late Bird
99,000 AMD / ամսական

Ֆիզիկական մասնակցություն դասախոսության տեսական հատվածին


Ֆիզիկական մասնակցություն տեղում արվող գործնական աշխատանքներին


Դասախոսությունների տեսագրություններ և օնլայն նյութեր


Պատրաստի գործիքաշարք աշխատանքը սկսելու համար

ժամանակ առ ժամանակ անհատական խորհրդատվություն


BSMI սերտիֆիկատ


Թեյ/խորտիկներ


Բարձր գնահատականի դեպքում աշխատանք փնտրող ուսանողների համար փորձաշրջանի հնարավորություն

ԳՐԱՆՑՎԵԼ
ՍՈՎՈՐԻՐ ՀԻՄԱ, ՎՃԱՐԻՐ ՄԻՆՉԵՎ 12 ԱՄԻՍՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ
  • Rocket Line

    3 ամիս - 0%

    6 ամիս - 5%



  • Inecopay

    3 ամիս - 0%

    6 ամիս - 0%

  • Evocabank

    Evolution

    Մինչև 18 ամիս

    սկսած 18%-ից

Կարծիքներ “FROM STRATEGY TO SMM” դասընթացի ուսանողներից
  • Երբ իմացա որ BSMI-ը լինելու է Գյումրիում, միանգամից որոշեցի գալ։ Նախկինում մասնակցություն ունեցել եմ օնլայն դասընթացների, բայց վստահորեն կարող եմ ասել, որ օնլայն դասընթացը չի տա այնքան գիտելիքը, որքան օֆֆլայնը։ Շատ շատ ուրախ եմ, որ գտա նմանատիպ դասընթաց, որից շատ բան սովորեցի:
    Նարինե Հուրիխանյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Նման դասախոսներ և դպրոց, որ ունենք ուղղակի հպարտություն է, միշտ երազանք է եղել մարքեթինգն ուսումնասիրելու և շատ սեր է եղել այս գիտության հանդեպ, բայց չէի գտել նման դասընթաց։ Գտա Google-ով ու հենց առաջին click-ով մտա հենց BSMI-ի էջ ու հասկացա որ սա իմ համար է։ Հատուկ շնորհակալություն ձեզ, որ էտքան սերը մարքեթինգի հանդեպ էլ ավելի շատացրեցիք ձեր դասերով ու գիտելիքներով։
    Կարինե Ավետիսյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Շատ շնորհակալ եմ այս հնարավորության համար: Ճիշտ է ես չէի հասցնում միշտ ներկա լինել, բայց թեկուզ օնլայն միանում էի, լսում։
    Այս դասընթացի արդյունքում ես շատ բան սովորեցի։ Ուսանողական տարիներին անցել էի մակերեսորեն այս ամեն ինչը, բայց դա լրիվ այլ էր, հիմա շատ ավելի խորը և ուրիշ կողմից հասկացա մարքեթինգը, SMM-ը։
    Դիանա Չախոյան
    “From Strategy to SMM” Graduate
  • Ուսանողական տարիներից սկսած կարդում էի, ուսումնասիրում, բայց միշտ ինչ-որ մի բան պակաս է եղել, հիմնականում կապված էր գործիքների հետ, կոնկրետ աշխատելաոճի, և այդ ամենը դուք բերել եք, հասցրել եք մի կետի․․․ ու սա իդեալական տարբերակ էր։ Շատ ուրախ եմ, որ սովորեցի այստեղ։ Շնորհակալ եմ այս 3 հետաքրքիր, հավես ամիսների համար։
    Սոֆյա Ղազարյան
    “From Strategy to SMM” Graduate

ՎԻԴԵՈ-ԿԱՐԾԻՔՆԵՐ

ՀԱՃԱԽ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ
Ինչ պետք չէ սովորելու համար
  • Մաթեմատիկայի իմացություն
  • Մարքեթոլոգի կրթություն
  • Աշխատանքային փորձ
  • Հավելյալ ժամանակ, քանի որ տնային աշխատանքներ չկան
Ինչ է պետք ունենալ
  • Անձնական համակարգիչ
  • Անգլերենի բազային իմացություն
  • MS Office բազային հմտություններ
ԳՐԱՆՑՎԵԼ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆ

Գրանցվելու կամ անհատական խորհրդատվություն ստանալու համար թող կոնտակտային տվյալներդ:

Գրանցումը հաստատվում է կախնավճար թողնելուց հետո։

Made on
Tilda