ՀՀ-ում միջազգային որակի կրթության ապահովման իր առաքելությունը
BSMI-ը իրականացնում է իր ամենակարևոր ռեսուրսի՝ դասախոսների շնորհիվ։
Մենք մշտապես ոգևորված ենք՝ մեր թիմը համալրելու ոլորտի առաջատար մոտիվացված մասնագետներով։
Եթե ցանկանում եք դառնալ BSMI Team-ի անդամ, ստորև լրացրե՛ք հայտը, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ։
Թո՛ղ տվյալներդ, և մենք կապ կհաստատենք քեզ հետ:
GLOBAL MARKETING
in 2 months
+ 2 months internship
Ապրիլի 19-ից հունիսի 21
Երկուշաբթի, չորեքշաբթի, ուրբաթ
10:30-13:30
Առաջին անգամ մեկնարկում է հինգամսյա դասընթացի միայն առաջին մասը՝ երկու ամիս տևողությամբ։ Հինգամսյա դասընթացի մանրամասները՝ վիդեոյում։
Դասընթացի ծրագիրը կազմվել է հատուկ մեթոդաբանությամբ՝ հաշվի առնելով ոլորտի լավագույն մասնագետներին փնտրող և մեզ դիմած ընկերությունների պահանջները, ուստի մեր շրջանավարտները լիովին պատրաստ են աշխատելու ՀՀ ցանկացած ընկերությունում
Սկսնակից մինչև
պրոֆեսիոնալ
Փորձառու մասնագետների
վերապատրաստում
Դասախոսության ընթացքում բացատրվում է նյութը, տրվում է case study առաջադրանք:
Ի՞ՆՉ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ԲԻԶՆԵՍԸ ԶԱՐԳԱՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ
____________________________________________
BSMI-ի այս մեկ դասընթացի ավարտին Դու կունենաս բոլոր հմտությունները՝ սեփական աշխատանքի օրինակներով, որպեսզի կարողանաս անցնել աշխատանքի կամ զարգացնել Քո իսկ բիզնեսը:
Ապագա մարքեթոլոգների համար
Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում մասնակիցները ստանում են նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչպես նաև անցնում են ինթերնշիփեր տարբեր ոլորտներում ՀՀ լավագույն ընկերություններում:
Նրանց համար, ովքեր ցանկանում են կապ ձեռք բերել ոլորտի փորձագետների հետ
Եթե նույնիսկ որևէ հատված չհասցնես բավականին լավ ուսումնասիրել դասընթացի շրջանակներում և հետագա աշխատանքում բախվես նման խնդրի, ապա մեր փորձագետները մշտապես պատրաստ են օգնել գտնել այդ խնդրի լուծումը անգամ դասընթացի ավարտից հետո։
Մեկ այլ ոլորտում մասնագիտացած անձանց համար, ովքեր ցանկանում են աշխատել մարքեթինգի ոլորտում
Մեր հագեցած ծրագիրը կօգնի Քեզ արագ մասնագիտանալ մարքեթինգում՝ ստանալով միջազգային որակի կրթություն։
Մարքեթոլոգների հետ աշխատողների համար, ովքեր թույլ են պատկերացնում նրանց աշխատանքը
Մասնակիցներն ինքնուրույն իրականացնում են այն բոլոր աշխատանքները, որոնք պահանջվում են մասնագետներից, ինչը սովորեցնում է ճիշտ վերահսկել և գնահատել նրանց աշխատանքը:
Նեղ մասնագիտական ոլորտում (օրինակ՝ SEO, SMM, PPC) աշխատողների համար, ովքեր ընդհանուր մարքեթինգը թերի են պատկերացնում
Մասնակիցները ստանում են համակարգված պատկերացում, թե որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում:
Երկար ժամանակ չաշխատած անձանց համար, ովքեր ցանկանում են թարմ գիտելիքներ ստանալ և գտնել աշխատանք
Ծրագրի պրակտիկ առաջադրանքներն ու փորձաշրջանի հնարավորությունները կօգնեն հեշտությամբ գտնել աշխատանք ՀՀ ընկերություններից մեկում:
ժամ դաս,
որից 90%-ը գործնական է
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ
MARKETING STRATEGY, KEY TRENDS/
BRIEFING AND SMART OBJECTIVES/
SITUATIONAL ANALYSIS/
CONSUMER JOURNEY/
TARGET AUDIENCE RESEARCH
CATEGORY ANALYSIS/
COMPETITIVE ANALYSIS
PRICING
MEDIA SELECTION AND PLANNING
MEDIA SELECTION AND
PLANNING
TRADE MARKETING/
BRIEFING AND KPI’S SETTING
MARKETING STRATEGY, KEY TRENDS/
BRIEFING AND SMART OBJECTIVES/
SITUATIONAL ANALYSIS/
Ուսումնասիրում ենք մարքեթինգային ստրատեգիաների արտասահմանյան օրինակներ, ծանոթանում ենք մարքեթինգի ակտուալ թրենդներին վերջին տարիների կտրվածքով:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Սովորում ենք հատուկ գործիքաշարքի միջոցով սահմանել բիզնեսի նպատակները, ինչպես նաև իրականացնել ճիշտ բրիֆինգ:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Սովորում ենք հստակ մեթոդաբանությամբ ուսումնասիրել ընկերության վրա ներքին և արտաքին միջավայրի գործոնների ազդեցությունը, համադրել արդյունքները և սահմանել մարքեթինգի զարգացման հստակ քայլեր:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
CONSUMER JOURNEY/
TARGET AUDIENCE RESEARCH
Ուսումնասիրում ենք մարքեթինգային ստրատեգիաների արտասահմանյան օրինակներ, ծանոթանում ենք մարքեթինգի ակտուալ թրենդներին վերջին տարիների կտրվածքով:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Սովորում ենք հատուկ գործիքաշարքի միջոցով սահմանել բիզնեսի նպատակները, ինչպես նաև իրականացնել ճիշտ բրիֆինգ:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Սովորում ենք հստակ մեթոդաբանությամբ ուսումնասիրել ընկերության վրա ներքին և արտաքին միջավայրի գործոնների ազդեցությունը, համադրել արդյունքները և սահմանել մարքեթինգի զարգացման հստակ քայլեր:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
TARGET AUDIENCE SEGMENTATION
Սովորում ենք սեգմենտավորել թիրախային լսարանը և գովազդը դարձնել ավելի ճշգրիտ՝ ուղղված ճիշտ հասցեատերերին:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Անգելինա Մակարյան
Marketing and product flow department's lead at Parma supermarket chain
CATEGORY ANALYSIS/
COMPETITIVE ANALYSIS
Սովորում ենք կատարել ապրանքային կատեգորիայի վերլուծություն, ծանոթանում ենք դրա իրականացման եղանակներին ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ միջազգային շուկայում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Ծանոթանում ենք մրցակցային վերլուծության իրականացման մեթոդներին ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ միջազգային շուկայում, սովորում ենք հետազոտության իրականացման հաջորդական քայլերը։
Տևողությունը՝ 6 ժամ (2 դաս)
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
PRICING
Սովորում ենք գնագոյացման հերթական քայլերը կոնկրետ ընկերության օրինակով:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Վրույր Օգանյան
Founder of Trigger research-based firm
Lecturer in Big Data & Finances, P.hD in Econimics
CREATIVE CONCEPT/
MEDIA SELECTION AND PLANNING
Կատարած վերլուծությունների հիման վրա ստեղծում ենք կրեատիվ կոնցեպտ՝ մշակելով գովազդային արշավի էությունը, և ադապտացնում ենք այն մեր ապրանքներին:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Ապրանքի կատեգորիայի ուսումնասիրության հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
MEDIA SELECTION AND
PLANNING
Սպառողի ճանապարհի ուսումնասիրման արդյունքների հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
TRADE MARKETING/
BRIEFING AND KPI’S SETTING
Սովորում ենք՝ ինչպես տվյալ պրոդուկտը կարող ենք մտցնել խանութ, առանձնացնել կատեգորիանները և տալ ճիշտ դասավորվածություն։
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Ապրանքի կատեգորիայի ուսումնասիրության հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ
Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
Անգելինա Մակարյան
Marketing and product flow department's lead at Parma supermarket chain
Ինչպիսին է քո մարքեթինգային ռազմավարությունը մինչ այս դասընթացը (before) և "Global marketing in 2 months" դասընթացի ավարտին (after)
ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԵՆ ՀԵՂԻՆԱԿԱՅԻՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՎ
Դպրոցի նյութերը կազմված են զրոյից` միջազգային տեղեկատվական փակ հարթակների հիման վրա, որոնց մասին չկա տեղեկություն ոչ մի գրքում կամ բաց հարթակում:
Նյութերը ներառում են`
Ստվար հատվածներ`
1. Եվրասիայի ԹՈՓ 7-րդ համալսարանի` Մարքեթինգի ֆակուլտետի մագիստրոսական ծրագրից (ԹՈՓ 1 ծրագիրը Ռուսաստանում)
2. Բրիտանական Chartered Institute of Marketing կրթական ծրագրից
Իրական արժեքը` ~2,300,000 դրամ/ տարեկան
ՌԴ "1st Media School-ի" մեկամյա ծրագրի հիմնական մասը, որտեղ պատրաստվում են կադրեր աշխարհի ԹՈՓ 10 մարքեթինգային ընկերությունների համար
Իրական արժեքը` ~950,000 դրամ
Թրեյնինգներ ավելի քան 25 ուղղություններով (Հետազոտություններ, Գնագոյացում, գովազդի պլանավորում SMM, SEO և այլն), որոնցից յուրաքանչյուրի միջին արժեքը ՀՀ-ում կազմում է ~90,000 դրամ
Իրական արժեքը` >1,000,000 դրամ
BSMI-ը այս ամենը տրամադրում է հայերեն` ընդամենը 260,000 դրամով, ադապտացված ՀՀ շուկայի համար` վերացնելով նաև այլ երկիր ուսման նպատակով մեկնելու և ավելորդ ծախսեր կատարելու անհրաժեշտությունը:
Դասընթացի բոլոր դասերը տեսաձայնագրվում են․ բացակայության դեպքում հնարավորություն ունեք նայելու օնլայն, իսկ բոլոր տեսաձայնագրությունները ամեն դասից հետո տրամադրվում են ձեզ մշտական հասանելիությամբ
Ծանոթացիր քո դասախոսների հետ
Դասավանդում են միջազգային
փորձ ունեցող 9 առաջատար մասնագետներ։
ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ
CEO & Visionary leader at BSMI
ՎՐՈՒՅՐ ՕԳԱՆՅԱՆ
Founder at Trigger research-based firm
ԱՆԱՀԻՏ ՄԱՐԿՈՍՅԱՆ
Co-founder at Trigger research-based firm
ՍԵՐԳԵՅ ԹԱՆԹՈՒՇՅԱՆ
P.h.D., Business Strategy & Effective Communication professor
ԱՆԳԵԼԻՆԱ ՄԱԿԱՐՅԱՆ
ԿԱՐԵՆ ԲԱԲԱՋԱՆՅԱՆ
ԷՄԻԼՅԱ ԳԱԼՍՏՅԱՆ
SEO Content Writer at the Business Rover
ՄԱՐԻԱՄ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ
SEO Department Manager at Disqo
ՄՈՒՇԵՂ ԲԱԴԱԼՅԱՆ
Digital Marketing Specialist at SmartClick
ԱՍՏՂԻԿ ԱԼԱՎԵՐԴՅԱՆ
Founder & CEO of PBH group,
former Commercial Director at Kentron TV
ԴԱՎԻԹ ՕՎՈՅԱՆ
Marketing Officer at ats.am
Founder of B2B Development
Սովորիր ոլորտի առաջատարներից
ՎԻԴԵՈ-ԿԱՐԾԻՔՆԵՐ
Rocket Line
3 ամիս - 0%
6 ամիս - 5%
Inecopay
3 ամիս - 0%
6 ամիս - 0%
Evocabank
Evolution
Մինչև 18 ամիս
սկսած 18%-ից
Կարող ես նաև ուղղակիորեն կնքել պայմանագիր BSMI-ի հետ և 2-ամսյա դասընթացի դիմաց վճարել 12 ամիսների ընթացքում՝ առանց բանկի միջնորդության ու տոկոսների։
Մասնակցության հայտ լրացնելուց հետո կմասնակցես հարցազրույցի
Մեկ շաբաթվա ընթացքում կստանաս պատասխան հայտիդ հաստատման կամ մերժման վերաբերյալ
Հայտի հաստատումից հետո 3 օրվա ընթացքում անհրաժեշտ կլինի թողնել կանխավճար, հակառակ դեպքում կանցնես դասընթացի հաջորդ մեկնարկի սպասման ցուցակ
ԸՆԴԱՄԵՆԸ՝ AMD30.000,00
Մուտքագրեք Ձեր էլ. փոստի հասցեն: Պատվերի կարգավիճակի մասին ծանուցումները կուղարկվեն այս հասցեին։
Հաջորդ քայլերը
Վճարման տեղեկատվություն
Ընտրեք վճարման եղանակը և մուտքագրեք վճարման տվյալները։
Պատվերի հաստատում
Կատարեք Ձեր պատվերը և ստացեք հաստատման նամակ Ձեր էլ. հասցեին։
Վճարում