ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՊԼԱՆ ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻԻ ՀԵՏ
ՔՈ ԲԻԶՆԵՍԻ ՀԱՄԱՐ, vol 1
4 full օր, և full-cycle պլան քո բիզնեսի համար

8

կարևորագույն թեմա

10+

երկրներում կիրառվող

միջազգային պրակտիկա

8

նոր հմտություն մարքեթինգի ոլորտում

ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՊԼԱՆ ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻԻ ՀԵՏ
ՔՈ ԲԻԶՆԵՍԻ ՀԱՄԱՐ

4 full օր, և full-cycle պլան քո բիզնեսի համար

8
կարևորագույն թեմաներ
10+

երկրներում կիրառվող

միջազգային պրակտիկա

8
նոր հմտություն մարքեթինգի ոլորտում
  • Տևողությունը`
    4 օր
  • Օրերը և ժամերը`

    vol. 1`` Հունիս 24, 25, 27, 28

    vol 2` Հուլիս 22-25

    12:00-17:00

  • Ուսման ձևաչափը`
    ՕՖլայն
  • Ավարտին տրվում է`
4-օրյա ինտենսիվ դասընթաց-խորհրդատվություն, որի արդյունքում կկարողանաս առանց մարքեթինգային ընկերությունների դիմելու կազմել և իրականացնել քո իսկ բիզնեսի ռազմավարական պլանը Աննա-Մարի Սարգսյանի ուղղորդմամբ
Ո՞ՒՄ ՀԱՄԱՐ Է ԱՅՍ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ

Բիզնես սեփականատերերի համար, ովքեր ցանկանում են առաջխաղացնել իրենց բիզնեսը

Նրանց համար, ովքեր ցանկանում են ընդհանուր պատկերացում կազմել մարքեթինգային ռազմավարության մասին
Մարքեթոլոգների, ում առջև դրված է բրենդի ռազմավարական պլան մշակելու խնդիր
Ի՞ՆՉ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ԲԻԶՆԵՍԸ ԶԱՐԳԱՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ
  • Մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմում և իրականացում
  • Շուկայի/թիրախային լսարանի/մրցակիցների վերլուծություն և հետազոտություն
  • Մարքեթինգային բյուջեի սահմանում և արդյունավետ կառավարում
  • Նոր ապրանքի վերհանում շուկա և առաջխաղացում
  • Գովազդային ալիքների (ad channels) ընտրություն օնլայն և օֆլայն հարթակում, գովազդների պլանավորում և իրականացում (TV, Radio, OOH+Indoor, SMM, SEO, Paid search, OLV և այլն)
  • Սպառողի հետ հաղորդակցման յուրաքանչյուր փուլում համապատասխան գովազդի ընտրություն, ընկերության վաճառքների ավելացում
  • Գովազդային արշավի արդյունքների վերլուծություն և վիզուալիզացիա
  • Գովազդային արշավի/ մարքեթինգի թիմի ղեկավարում
  • Ֆիրմայի առջև դրված մարքեթինգային խնդիրների լուծում` անկախ բրենդի ոլորտից
ՓՈԽԱՐԵՆԸ ՍՏԵՂԾԻՐ ՔՈ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՊԼԱՆԸ 4 ՕՐՈՒՄ ՈԼՈՐՏԻ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ՄԱՍՆԱԳԵՏԻ ՕԳՆՈՒԹՅԱՄԲ
ԻՆՉՈ՞Ւ ՄԱՍՆԱԿՑԵԼ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆ
  • EXPERIENCE
    Դասընթացավարն ունի մեծ փորձ ինչպես լոկալ, այնպես էլ միջազգային շուկաների
    առաջատար բրենդների առաջխաղացման, մարքեթինգային ստրատեգիաների կազմման և իրականացման գործում։
  • NETWORKING
    Դասընթացի շրջանակներում կծանոթանաս և մշտական կապի մեջ կլինես ոլորտի փորձառու մասնագետների հետ, որոնք համագործակցում են ՀՀ առաջատար բրենդների հետ։
  • LEARNING BY DOING
    Սովորելու ես իրական քեյսերի վրա, ուստի ստացածդ պրակտիկ գիտելիքները քեզ հետագայում օգնելու են վստահորեն աշխատել ցանկացած այլ բրենդի հետ։
Դպրոցի նյութերը կազմված են զրոյից` միջազգային փակ տեղեկատվական հարթակների հիման վրա, որոնց մասին չկա տեղեկություն ոչ մի գրքում կամ բաց հարթակում:

ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԵՆ ՀԵՂԻՆԱԿԱՅԻՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՎ
ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՍՏԱՆԴԱՐՏՆԵՐ
  • CIM

    Միջազգային մակարդակի մարքեթինգային առաջատար ինստիտուտ, որն ունի մոտ 50,000 անդամ ամբողջ աշխարհում

    Ուսուցման արժեքը՝ 4 մլն դրամ

    1
  • DMI

    Թվային մարքեթինգի մասնագետների պատրաստող միջազգային առաջատար ինստիտուտ

    Ուսուցման արժեքը՝ 850,000 դրամ

    2
  • HSE

    ՌԴ-ի N1 համալսարանը ներկա ցուցանիշներով, որը BSMI-ի դասընթացներում օգտագործվող թարմացված նյութերի հիմնական աղբյուրն է

    Ուսուցման արժեքը՝ 4 մլն դրամ

    3
  • BONNIE & SLIDE

    Պրեզենտացիաների պատրաստման պրոֆեսիոնալ ուսուցման ակադեմիա

    Ուսուցման արժեքը՝ 850,000 դրամ

    4
  • 1ST MEDIA SCHOOL

    ՌԴ-ի խոշորագույն ընկերությունների մարքեթոլոգներին պատրաստող դպրոց, որը նաև BSMI-ի գործընկերն է

    Ուսուցման արժեքը՝ 950,000 AMD

    5
  • BBDO

    Գովազդային աշխարհահռչակ գործակալություն՝ աշխատանքի կազմակերպման միջազգային սկզբունքներով

    6
  • UNILEVER

    Աշխարհի ամենամեծ կորպորացիաներից մեկը, որը թելադրում է իր աշխատելաոճն ամբողջ աշխարհում

    7
Աննա-Մարի Սարգսյան

CEO & Visionary Leader of BSMI
Internationally Certified Marketing Specialist
Lecturer at “Higher School of Economics” University in Russia
Աննա-Մարի Սարգսյան

CEO & Visionary Leader of BSMI
Internationally Certified Marketing Specialist
Lecturer at “Higher School of Economics” University in Russia
ՄԵՐ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏՆԵՐԸ BSMI-Ի ՄԱՍԻՆ
  • Ուրախ եմ, որ հնարավորություն եմ ունեցել աշխատելու BSMI թիմի հետ: Ու ես աշխատելիս բավականին կոմֆորտ զոնայում եմ եղել․ ոչ մի ավելորդ ձևականություն։ Ու կյանքում առհասարակ շատ արժեքներ կան, որոնք ինձ համար շատ կարևոր են: Ես անսահման ուրախ եմ, որ ճանաչել եմ BSMI թիմին թե՛ գործնականում, և թե՛ “Global marketing in 5 months” դասընթացի շրջանակներում։
    Անահիտ Պապիկյան
    "Global Marketing in 5 months vol.7" Graduate
  • Անչափ շնորհակալ եմ “Global marketing in 5 months” դասընթացին, որն ինձ հնարավորություն տվեց դնելու սկիզբը ու հասկանալու, որ սա այն ոլորտն է, որտեղ ես ուզում եմ լինել ու հասնել իմ բարձրագույն կետին: Շատ շնորհակալ եմ նաև Ելենայի խստության համար, քանի որ Ելենայի շնորհիվ սկսեցի էլ ավելի շատ սիրել ու հասկանալ դիջիթլ մարքեթինգը: Ու նույնն էլ իհարկե կասեմ Անգելինայի մասին, որովհետև այն մարդականցից է BSMI-ում, ով շատ մեծ դեր է խաղացել ինձ համար:
    Լայմա Գալուստյան
    "Global Marketing in 5 months vol.7" Graduate
  • Ես ուզում էի “Global marketing in 5 months”-ի առաջին հոսքին մասնակցել, երբ դպրոցը դեռ նոր էր բացվել, սակայն քովիդի պատճառով չկարողացա։

    Ու այդպես տարիներ շարունակ մտածել եմ, որ անպայման պետք է գնամ ու սովորեմ Գլոբալ մարքեթինգ: Արդեն դասընթացի 7-րդ մեկնարկի մասին իմանալուց հետո միանգամից որոշեցի ու եկա:

    Շատ դրական միջավայր էր։ Ինձ համար շատ կարևոր ամիսներ էին` փոփոխության ու լեվլ ափ ամիսներ: Ստրատեգիայի փուլը բավականին հեշտ էր ինձ համար, մի փոքր ավելի բարդ էր դիջիթլից մի հատված, բայց կարողացա հաղթահարել:
    Տաիսիա Մելքոնյան
    "Global Marketing in 5 months vol.7" Graduate
  • Ես առաջին անգամ BSMI-ում եղել եմ 2020 թվականին ու մասնակցել եմ ֆոկուս խմբին: Այդ օրվանից սիրել եմ BSMI-ը ու 3 տարի սպասել եմ, որ գամ ու մասնակցեմ “Global marketing in 5 months” դասընթացին: Առհասարակ չգիտեի, թե մարքեթինգը ինչ է, ինչ եմ սովորելու: Գալուց հետո ավելի ինքնավստահ եմ դարձել: Դիջիթլի հատվածը ավելի բարդ էր, բայց կատողացա դա էլ հաղթահարել: Ու շատ շնորհակալ եմ ողջ թիմից:
    Միլենա Պողոսյան
    "Global Marketing in 5 months vol.7" Graduate
  • Էս պահը ամենասպասված ու անմոռանալի պահերից մեկն ա, բայց ԳԼԽԱՎՈՐՆ Ա։ Ու էս սիրուն պահը ապրելու, ունենալու համար ես շնորհակալ եմ BSMI-ին՝ իր հիմնադիր Աննա-Մարիի գլխավորությամբ, ով ինձ տվեց իմ ներքին հանգստությունը, ով իմ՝ ի սկզբանե ընտրած բանասերի մասնագիտությունը փոխեց կյանքիս գույներ ու մոտիվներ տվող մարքեթինգով :

    Միշտ էլ մեր կյանքում հայտնվում են մարդիկ, ովքեր գալիս են մեզ մի բան տալու, սովորեցնելու, ու էդ մարդկանցից մեկը Աննա-Մարին ա, իր, մեր BSMI-ով : Իմ ներսում թաքնված ու անթաքույց զգացողություններ կան, որոնք արդեն հազարերորդ անգամ գրել-ջնջելով փորձում եմ կրճատել ու չձանձրացնել : Բայց դե դժվար ա 5 ամիսների զրոյից մարքեթինգի գիտելիքների մեծ բազայի ու արագ մասնագիտացման համար խոսել մի քանի նախադասությամբ... ԵՍ ՄԱՐՔԵԹՈԼՈԳ ԵՄ, ու ես բառը ասելուն ես շատ եմ սպասել ու երազել։

    BSMI-ում կա Հայաստանի լավագույն ու եզակի կրթությունը, էստեղ կան զարգանալու ռիթմեր : Ու էդ ռիթմերի ապացույցներից մեկը իմ հինգամսյա կրթության երկրորդ ամսում Աննա-Մարիից ստացած աշխատանքի առաջարկն էր իր agency-ում " Ես հիմա վստահ կարող եմ ասել, որ բարձրացա ինքս իմ առջև դրված ևս մի աստիճան, ու էս աստիճանի հիմքը էնքան ամուր ա, որ իմ նպատակային մեծ ու երկար ճանապարհի շարժիչն ու խթանն ա հանդիսանում:
    Թագուհի Եսայան
    <<Global Marketing in 5 months vol. 4>> Graduate
    Marketing specialist at Trigger
  • Առաջին հերթին ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել այն բարի մարդուն, ով վերջին օրով չեղարկեց իր մասնակցությունը Գլոբալ մարքեթինգի դասընթացին, ու ես հնարավորություն ունեցա միանալու խմբին :) Այսօր արդեն արդյունքներն ավելին են, քան սպասելիքներս : Գիտելիքների որակը, այդ որակը ուսանողներին փոխանցելու մատչելիությունը ու ուսանողի հարմարավետությունը առաջնային համարող դպրոցը կատարյալ մոդելի օրինակ է ՀՀ կրթական համակարգի համար : Էստեղ կրթականից մինչև տեխնիկական յուրաքանչյուր հարց ունի իր հստակ լուծումը : Ծանոթություն, որակյալ գիտելիք և մշտական կապ ոլորտի լավագույն մասնագետների հետ․ սա այն է, ինչ պետք է ցանկացած մարթեքոլոգի, և Հայաստանում տարիներ են պահանջվում դրան հասնելու համար : Ես ունեմ այս ամենն այսօր BSMI-ի շնորհիվ : Բացի նոր մասնագիտությունից և մարդկային մի շարք որակներից՝ ես ևս մեկ շատ կարևոր բան սովորեցի դպրոցի հիմնադիր Աննա-Մարիից․ երբ պատերազմից հետո անընդհատ երկիրը լքելու մասին մտքեր էին գալիս, Աննա-Մարիի օրինակով հասկացա, որ ինչպես մարքեթինգում, այնպես էլ կյանքում, խնդրից թողնել փախչելը լուծում չի :

    Պետք է կարողանաս հասկանալ խնդիրը, վերլուծել այն ու գտնել ամենալավ արդյունքի հանգեցնող լուծումը տվյալ խնդրի համար։ Հիմա եմ հասկանում, որ ինքն ու իր պես մի քանի մարդ տեսել են մեր երկրին այդքան մեծ վնաս հասցնող խնդիրը` կրթության մակարդակը, և եկել են իրենց ներդրումն ունենալու այդ խնդրի լուծման մեջ : Շնորհակալ եմ, BSMI թիմ։
    Տաթևիկ Սարգսյան
    <<Global Marketing in 5 months vol.4 >> Graduate
    Product development specialist at Renderforest
ԴԱՍԸՆԹԱՑ-ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԱՐԺԵՔԸ
70,000 AMD
4 full օր, և full-cycle պլան քո բիզնեսի համար
ԳՐԱՆՑՎԵԼ

ROCKET LINE

3 ամիս - 0%

6 ամիս - 5%

INECO PAY

3 ամիս - 0%

6 ամիս - 0%

ՍՈՎՈՐԻՐ ՀԻՄԱ, ՎՃԱՐԻՐ ՀԵՏՈ
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԱՎԱՐՏԻՆ ՏՐՎՈՒՄ ԵՆ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ ՓԱՍՏՈՂ ԱՆՎԱՆԱԿԱՆ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏՆԵՐ

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ

ԴԱՍ 1
1
BRIEFING, SMART OBJECTIVES GOALS DISCUSSION
Դասախոսություն. ուսումնասիրում ենք ստրատեգիայի կառուցվածքը, քայլերի հաջորդականությունը, բրիֆինգի կանոնները և նպատակների ծառը

Ինտերակտիվ. քննարկում ենք բոլոր մասնակիցների բիզնեսների նպատակները, բոլորի համար արվում է բրիֆինգ
2
COFFEE BREAK
3
TARGET AUDIENCE INSIGHTS, DRIVERS, BARRIERS
Դասախոսություն. սովորում ենք տարանջատել թիրախային լսարանի սեգմենտները, տարբերակել սպառողի ինսայթը, վերհանել դրայվերները և բարիերները:

Ինտերակտիվ. քննարկում ենք սովորածը բոլոր մասնակիցների բիզնեսի օրինակներով սեգմենտները, դրանցից յուրաքանչյուրի տեղը, ինսայթը, ընդհանուր դրայվերները և բարիերները:
ԴԱՍ 2
1
CONSUMER JOURNEY MAPPING
(CJM)
Դասախոսություն. սովորում ենք կազմել սպառողի ճանապարհ և վերհանել դրայվերները և բարիերները՝ ըստ փուլերի:
Ինտերակտիվ. վերլուծում ենք բոլորի բիզնեսների սպառողի ճանապարհը՝ ըստ դրայվերների և բարիերների:

Արդյունքում. յուրաքանչյուրն ունենում է իր բիզնեսի սպառողի ճանապարհի գծագրությունը և դրա խորքային ընկալումը
2
COFFEE BREAK
3
CREATIVE CONCEPT DISCUSSION
Դասախոսություն. սովորում ենք գովազդային արշավի կազմման բանաձևը և ադապտացումը
Ինտերակտիվ. բոլորի բիզնեսների օրինակով հասկանում ենք արշավի կազմման անհրաժեշտությունը և, ըստ դրա, ադապտացում ենք մեր կոմունիկացիան սեգմենտների համար

Արդյունքում. ամեն սեգմենտ ունենում է իրեն ուղղված մեսիջը
ԴԱՍ 3
1
MEDIA PLANNING AND VOLUME SELECTION
Դասախոսություն. Քննարկում ենք գովազդային ալիքներին վերաբերող բոլոր մանրուքները, որի ընթացքում մասնակիցներն առանձնացնում են ըստ իրենց` իրենց բիզնեսին ամենահամապատասխանը
Ինտերակտիվ. քննարկում ենք բոլորի ընտրությունները
2
COFFEE BREAK
ԴԱՍ 4
1
MEDIA PLANNING AND VOLUME SELECTION
Դասախոսություն. Սովորում ենք սոցցանցերի էջերի գրագետ կառուցվածքի բանաձևը և կանոնները, որի ընթացքում մասնակիցները զուգահեռ համեմատում են իրենց էջերի հետ և կատարում նշումներ փոփոխությունների վերաբերյալ
Ինտերակտիվ. քննարկում ենք արդյունքները
Արդյունքում. յուրաքանչյուրն ունենում է առաջխաղացման հստակ պլան
2
COFFEE BREAK
3
FINAL FLOWCHART AND KPIs
Դասախոսություն. Սովորում ենք կազմել տարեկան ֆլոուչարտ և բաշխել բյուջեն ըստ սեզոնայնության
Ինտերակտիվ. Բոլորի բիզնեսների օրինակով քննարկում ենք` ինչպես ադապտացնել դա իրենց բիզնեսին
Վերջնականացնում ենք յուրաքանչյուրի առաջխաղացման պլանը, շնորհում հավաստագրեր
Գրանցվել դասընթացին
Գրանցվելու համար թող կոնտակտային տվյալներ
ՀԱՄԱՁԱՅՆ ԵՄ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆԸ
Made on
Tilda