Marketing for non-marketers

Նոյեմբերի 15-ին BSMI-ում դարձյալ կմեկնարկի ամենաինտենսիվ դասընթացը բոլոր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են ստանալ ընդլայնված մարքեթինգային գիտելիքներ ընդամենը 1 ամսում:

Նոյեմբերի 15 - Դեկտեմբերի 13

Երեքշաբթի, Հինգշաբթի

10:30-13:30

Այսօր շատերս անկախ մասնագիտությունից առնչվում ենք մարքեթինգին, սակայն չգիտենք, թե որն է իրական մարքեթինգը և ինչպես է այն այսօր գործում:

Սկսում ենք ուսումնասիրել ոլորտը՝ կարդալով տեսական գրքեր, և հասկանում ենք, որ դրանք վաղուց կապ չունեն այսօրվա իրականության և մեր իմացած հետաքրքիր մարքեթինգի հետ:

Դասընթացը տալիս է

  • 10+
    գործնական մարքեթինգի գիտելիքներ զրոյից` 10-ից ավել երկրներում կիրառվող միջազգային պրակտիկայի հիման վրա
  • 10
    նոր ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ հմտություններ մարքեթինգի ոլորտում, եթե անգամ սկսնակ ես
  • ամբողջական և համակարգված պատկերացում այն մասին, թե ինչ է մարքեթինգը

Դասընթացը քեզ համար է, եթե

  • Ցանկանում ես ձեռք բերել պատկերացում մարքեթինգի մասին, բայց երկար սովորելու ժամանակ չունես
    Արագացված դասընթացում ներառված է մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմման լավագույն փորձը, ինչը նույնիսկ մեկ ամսում տալիս է համընդգրկուն պատկերացում ոլորտի բոլոր ճյուղերի վերաբերյալ:
  • Ունես քո բիզնեսը կամ աշխատում ես մարքեթոլոգների հետ, սակայն վատ ես պատկերացնում նրանց աշխատանքը
    Մասնակիցներն ինքնուրույն իրականացնում են այն բոլոր աշխատանքները, որոնք պահանջվում են մասնագետներից, ինչը սովորեցնում է ճիշտ վերահսկել և գնահատել նրանց աշխատանքը:
  • Սկսնակ ես կամ ունես տեսական գիտելիքներ, բայց չունես փորձ
    Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում մասնակիցները ստանում են նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչը թույլ է տալիս գործնականորեն ծանոթանալ մարքեթինգին:
  • Աշխատում ես նեղ մասնագիտական ոլորտում (օրինակ՝ SEO, SMM, PPC) և ընդհանուր մարքեթինգը թերի ես պատկերացնում

    Մասնակիցները ստանում են համակարգված պատկերացում, թե որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում:

  • Այս ծրագրի ավարտին կունենաս սեփական աշխատանքի օրինակներ և հագեցած ինքնակենսագրական (CV)
  • Տրվում է հավաստագիր

Բոլոր մասնակիցները ստանում են հավաստագրեր և տիրապետում են այն բոլոր հմտություններին, որոնք պահանջում են գործատուները, մասնավորապես՝

  • Մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմում

  • Հաճախորդի բրիֆինգ

  • ՀՀ շուկայի/թիրախային լսարանի/մրցակիցների վերլուծություն

  • Գովազդային ալիքների (ad channels) ընտրություն օնլայն և օֆֆլայն հարթակում

  • Սպառողի հետ հաղորդակցման յուրաքանչյուր փուլում համապատասխան գովազդի ընտրություն

  • Մերչենդայզինգի հմտություններ

  • Սոցցանցերում գրագետ գրառում կազմելու հմտություն

  • Instagram-ի գովազդի նրբությունների մասին հստակ գիտելիքներ

  • Գովազդային արշավի արդյունքների վերլուծություն

Լավագույն ուսանողներն ընգրկվում են BSMI շրջանավարտների բազայում հետագայում աշխատանքի առաջարկ ստանալու նպատակով

  • Ինչ պետք չէ սովորելու համար

    • Մաթեմատիկայի իմացություն
    • Մարքեթոլոգի կրթություն
    • Աշխատանքային փորձ
    • Հավելյալ ժամանակ, քանի որ տնային աշխատանքներ չկան
  • Ինչ է ցանկալի ունենալ

    • MS office, առավել ևս PowerPoint հմտություններ
    • Անգլերենի բազային իմացություն
    • Անձնական համակարգիչ (notebook)
    • Սովորելու մեծ ցանկություն

Յուրաքանչյուր դասի ժամանակ մասնակիցների կողմից արվում են ինտերակտիվ խմբային աշխատանքներ` հիմնված կոնկրետ բրենդի ռազմավարության ստեղծման վրա:

Դասընթացի ավարտին նրանք պաշտպանում են իրենց աշխատանքը:

ԴԱՍԸՆԹԱՑԱՎԱՐ

Աննա-Մարի Սարգսյան

CEO & Visionary leader of BSMI,
Marketing & Media Planning Leading Specialist

Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը՝ 11 տարի


Մոսկվայի՝ Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ)

Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA և CIM անդամ


Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ՝ ADV Group (Senior

Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)


Միջազգային գովազդատուների հետ փորձ՝ Unilever, Bayer, Biplane և այլն


Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման

մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում,

մեդիա-ռազմավարություններ


Կրթությունը՝ ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University-Higher School

of Economics, 1st Media School


EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային

փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)

ԻՆՉՈՒ՞ ԱՅՍ ԾՐԱԳԻՐԸ
  • 1
    Ծրագիրն այսօր միակն է Հայաստանում, որ մեկ ամսվա ընթացքում տալիս է գործնական գիտելիքներ ընդհանուր մարքեթինգի վերաբերյալ:
  • 2
    Միայն այս ծրագրի արդյունքում է, որ մասնակիցները բացի տեսական գիտելիքներից ունենում են նաև պորտֆոլիո` սեփական աշխատանքի օրինակներով:
  • 3
    Մասնակիցները ձեռք են բերում ծրագրի ղեկավարների հետ մշտապես խորհրդակցելու հնարավորություն` աշխատանքում առաջացած դժվար լուծելի տարբեր խնդիրների վերաբերյալ:

Դասընթացի բոլոր դասերը տեսաձայնագրվում են․ բացակայության դեպքում հնարավորություն ունեք նայելու օնլայն, իսկ բոլոր տեսաձայնագրությունները ամեն դասից հետո տրամադրվում են ձեզ մշտական հասանելիությամբ

Եթե խմբում գրանցված ուսանողների թիվը բավարար չլինի դասընթացը սկսելու համար, այն կարող է հետաձգվել։ Այդ մասին քեզ կզգուշացնենք հնարավորինս շուտ։

ՄԵՐ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏՆԵՐԸ

BSMI ATMOSPHERE
Սովորելու համար շատ կարևոր է նաև միջավայրը, որտեղ սովորելու ես։ BSMI-ը ունի երկու մեծ և մեկ փոքր լսարան, որոնք ապահովում են ջերմ մթնոլորտը, բարձր մոտիվացիան ու բոլոր հնարավորությունները դասապրոցեսն առավելագույն արդյունավետությամբ կազմակերպելու համար։
Դասընթացին գրանցվելու համար
Ստորև լրացրու տվյալներդ, և մեր աշխատակիցը կապ կհաստատի քեզ հետ

Մասնակցության հայտ լրացնելուց հետո կմասնակցես հարցազրույցի

Մեկ շաբաթվա ընթացքում կստանաս պատասխան հայտիդ հաստատման կամ մերժման վերաբերյալ

Հայտի հաստատումից հետո 3 օրվա ընթացքում անհրաժեշտ կլինի թողնել կանխավճար, հակառակ դեպքում կանցնես դասընթացի հաջորդ մեկնարկի սպասման ցուցակ

Made on
Tilda