Marketing for non-marketers

Նոյեմբերի 15-ին BSMI-ում դարձյալ կմեկնարկի ամենաինտենսիվ դասընթացը բոլոր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են ստանալ ընդլայնված մարքեթինգային գիտելիքներ ընդամենը 1 ամսում:

Նոյեմբերի 15 - Դեկտեմբերի 13

Երեքշաբթի, Հինգշաբթի

10:30-13:30

Այսօր շատերս անկախ մասնագիտությունից առնչվում ենք մարքեթինգին, սակայն չգիտենք, թե որն է իրական մարքեթինգը և ինչպես է այն այսօր գործում:

Սկսում ենք ուսումնասիրել ոլորտը՝ կարդալով տեսական գրքեր, և հասկանում ենք, որ դրանք վաղուց կապ չունեն այսօրվա իրականության և մեր իմացած հետաքրքիր մարքեթինգի հետ:

Դասընթացը տալիս է

  • 10+
    գործնական մարքեթինգի գիտելիքներ զրոյից` 10-ից ավել երկրներում կիրառվող միջազգային պրակտիկայի հիման վրա
  • 10
    նոր ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ հմտություններ մարքեթինգի ոլորտում, եթե անգամ սկսնակ ես
  • ամբողջական և համակարգված պատկերացում այն մասին, թե ինչ է մարքեթինգը

Դասընթացը քեզ համար է, եթե

  • Ցանկանում ես ձեռք բերել պատկերացում մարքեթինգի մասին, բայց երկար սովորելու ժամանակ չունես
    Արագացված դասընթացում ներառված է մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմման լավագույն փորձը, ինչը նույնիսկ մեկ ամսում տալիս է համընդգրկուն պատկերացում ոլորտի բոլոր ճյուղերի վերաբերյալ:
  • Ունես քո բիզնեսը կամ աշխատում ես մարքեթոլոգների հետ, սակայն վատ ես պատկերացնում նրանց աշխատանքը
    Մասնակիցներն ինքնուրույն իրականացնում են այն բոլոր աշխատանքները, որոնք պահանջվում են մասնագետներից, ինչը սովորեցնում է ճիշտ վերահսկել և գնահատել նրանց աշխատանքը:
  • Սկսնակ ես կամ ունես տեսական գիտելիքներ, բայց չունես փորձ
    Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում մասնակիցները ստանում են նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչը թույլ է տալիս գործնականորեն ծանոթանալ մարքեթինգին:
  • Աշխատում ես նեղ մասնագիտական ոլորտում (օրինակ՝ SEO, SMM, PPC) և ընդհանուր մարքեթինգը թերի ես պատկերացնում

    Մասնակիցները ստանում են համակարգված պատկերացում, թե որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում:

  • Այս ծրագրի ավարտին կունենաս սեփական աշխատանքի օրինակներ և հագեցած ինքնակենսագրական (CV)
  • Տրվում է հավաստագիր

Բոլոր մասնակիցները ստանում են հավաստագրեր և տիրապետում են այն բոլոր հմտություններին, որոնք պահանջում են գործատուները, մասնավորապես՝

  • Մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմում

  • Հաճախորդի բրիֆինգ

  • ՀՀ շուկայի/թիրախային լսարանի/մրցակիցների վերլուծություն

  • Գովազդային ալիքների (ad channels) ընտրություն օնլայն և օֆֆլայն հարթակում

  • Սպառողի հետ հաղորդակցման յուրաքանչյուր փուլում համապատասխան գովազդի ընտրություն

  • Մերչենդայզինգի հմտություններ

  • Սոցցանցերում գրագետ գրառում կազմելու հմտություն

  • Instagram-ի գովազդի նրբությունների մասին հստակ գիտելիքներ

  • Գովազդային արշավի արդյունքների վերլուծություն

Լավագույն ուսանողներն ընգրկվում են BSMI շրջանավարտների բազայում հետագայում աշխատանքի առաջարկ ստանալու նպատակով

  • Ինչ պետք չէ սովորելու համար

    • Մաթեմատիկայի իմացություն
    • Մարքեթոլոգի կրթություն
    • Աշխատանքային փորձ
    • Հավելյալ ժամանակ, քանի որ տնային աշխատանքներ չկան
  • Ինչ է ցանկալի ունենալ

    • MS office, առավել ևս PowerPoint հմտություններ
    • Անգլերենի բազային իմացություն
    • Անձնական համակարգիչ (notebook)
    • Սովորելու մեծ ցանկություն

Յուրաքանչյուր դասի ժամանակ մասնակիցների կողմից արվում են ինտերակտիվ խմբային աշխատանքներ` հիմնված կոնկրետ բրենդի ռազմավարության ստեղծման վրա:

Դասընթացի ավարտին նրանք պաշտպանում են իրենց աշխատանքը:

ԴԱՍԸՆԹԱՑԱՎԱՐ

Աննա-Մարի Սարգսյան

CEO & Visionary leader of BSMI,
Marketing & Media Planning Leading Specialist

Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը՝ 11 տարի


Մոսկվայի՝ Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ)

Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA և CIM անդամ


Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ՝ ADV Group (Senior

Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)


Միջազգային գովազդատուների հետ փորձ՝ Unilever, Bayer, Biplane և այլն


Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման

մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում,

մեդիա-ռազմավարություններ


Կրթությունը՝ ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University-Higher School

of Economics, 1st Media School


EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային

փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)

Ինչու՞ այս ծրագիրը
  • 1
    Ծրագիրն այսօր միակն է Հայաստանում, որ մեկ ամսվա ընթացքում տալիս է գործնական գիտելիքներ ընդհանուր մարքեթինգի վերաբերյալ:
  • 2
    Միայն այս ծրագրի արդյունքում է, որ մասնակիցները բացի տեսական գիտելիքներից ունենում են նաև պորտֆոլիո` սեփական աշխատանքի օրինակներով:
  • 3
    Մասնակիցները ձեռք են բերում ծրագրի ղեկավարների հետ մշտապես խորհրդակցելու հնարավորություն` աշխատանքում առաջացած դժվար լուծելի տարբեր խնդիրների վերաբերյալ:

ՄԵՐ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏՆԵՐԸ

BSMI ATMOSPHERE
Սովորելու համար շատ կարևոր է նաև միջավայրը, որտեղ սովորելու ես։ BSMI-ը ունի երկու մեծ և մեկ փոքր լսարան, որոնք ապահովում են ջերմ մթնոլորտը, բարձր մոտիվացիան ու բոլոր հնարավորությունները դասապրոցեսն առավելագույն արդյունավետությամբ կազմակերպելու համար։
Դասընթացին գրանցվելու համար
Ստորև լրացրու տվյալներդ, և մեր աշխատակիցը կապ կհաստատի քեզ հետ

Մասնակցության հայտ լրացնելուց հետո կմասնակցես հարցազրույցի

Մեկ շաբաթվա ընթացքում կստանաս պատասխան հայտիդ հաստատման կամ մերժման վերաբերյալ

Հայտի հաստատումից հետո 3 օրվա ընթացքում անհրաժեշտ կլինի թողնել կանխավճար, հակառակ դեպքում կանցնես դասընթացի հաջորդ մեկնարկի սպասման ցուցակ

Գրանցվել դասընթացին

Գրանցվելու կամ անհատական խորհրդատվություն ստանալու համար թող կոնտակտային տվյալներդ:

Գրանցումը հաստատվում է կախնավճար թողնելուց հետո։

Made on
Tilda