ՀՀ-ում միջազգային որակի կրթության ապահովման իր առաքելությունը
BSMI-ը իրականացնում է իր ամենակարևոր ռեսուրսի՝ դասախոսների շնորհիվ։
Մենք մշտապես ոգևորված ենք՝ մեր թիմը համալրելու ոլորտի առաջատար մոտիվացված մասնագետներով։
Եթե ցանկանում եք դառնալ BSMI Team-ի անդամ, ստորև լրացրե՛ք հայտը, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ։
Թո՛ղ տվյալներդ, և մենք կապ կհաստատենք քեզ հետ:
Marketing for non-marketers
Նոյեմբերի 15-ին BSMI-ում դարձյալ կմեկնարկի ամենաինտենսիվ դասընթացը բոլոր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են ստանալ ընդլայնված մարքեթինգային գիտելիքներ ընդամենը 1 ամսում:
Նոյեմբերի 15 - Դեկտեմբերի 13
Երեքշաբթի, Հինգշաբթի
10:30-13:30
Այսօր շատերս անկախ մասնագիտությունից առնչվում ենք մարքեթինգին, սակայն չգիտենք, թե որն է իրական մարքեթինգը և ինչպես է այն այսօր գործում:
Սկսում ենք ուսումնասիրել ոլորտը՝ կարդալով տեսական գրքեր, և հասկանում ենք, որ դրանք վաղուց կապ չունեն այսօրվա իրականության և մեր իմացած հետաքրքիր մարքեթինգի հետ:
Դասընթացը տալիս է
Դասընթացը քեզ համար է, եթե
Աշխատում ես նեղ մասնագիտական ոլորտում (օրինակ՝ SEO, SMM, PPC) և ընդհանուր մարքեթինգը թերի ես պատկերացնում
Մասնակիցները ստանում են համակարգված պատկերացում, թե որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում:
Տրվում է հավաստագիր
Բոլոր մասնակիցները ստանում են հավաստագրեր և տիրապետում են այն բոլոր հմտություններին, որոնք պահանջում են գործատուները, մասնավորապես՝
Մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմում
Հաճախորդի բրիֆինգ
ՀՀ շուկայի/թիրախային լսարանի/մրցակիցների վերլուծություն
Գովազդային ալիքների (ad channels) ընտրություն օնլայն և օֆֆլայն հարթակում
Սպառողի հետ հաղորդակցման յուրաքանչյուր փուլում համապատասխան գովազդի ընտրություն
Մերչենդայզինգի հմտություններ
Սոցցանցերում գրագետ գրառում կազմելու հմտություն
Instagram-ի գովազդի նրբությունների մասին հստակ գիտելիքներ
Գովազդային արշավի արդյունքների վերլուծություն
Լավագույն ուսանողներն ընգրկվում են BSMI շրջանավարտների բազայում հետագայում աշխատանքի առաջարկ ստանալու նպատակով
Ինչ պետք չէ սովորելու համար
Ինչ է ցանկալի ունենալ
Յուրաքանչյուր դասի ժամանակ մասնակիցների կողմից արվում են ինտերակտիվ խմբային աշխատանքներ` հիմնված կոնկրետ բրենդի ռազմավարության ստեղծման վրա:
Դասընթացի ավարտին նրանք պաշտպանում են իրենց աշխատանքը:
Աննա-Մարի Սարգսյան
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը՝ 11 տարի
Մոսկվայի՝ Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ)
Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA և CIM անդամ
Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ՝ ADV Group (Senior
Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)
Միջազգային գովազդատուների հետ փորձ՝ Unilever, Bayer, Biplane և այլն
Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման
մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում,
մեդիա-ռազմավարություններ
Կրթությունը՝ ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University-Higher School
of Economics, 1st Media School
EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային
փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)
Դասընթացի բոլոր դասերը տեսաձայնագրվում են․ բացակայության դեպքում հնարավորություն ունեք նայելու օնլայն, իսկ բոլոր տեսաձայնագրությունները ամեն դասից հետո տրամադրվում են ձեզ մշտական հասանելիությամբ
ՄԵՐ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏՆԵՐԸ
Մասնակցության հայտ լրացնելուց հետո կմասնակցես հարցազրույցի
Մեկ շաբաթվա ընթացքում կստանաս պատասխան հայտիդ հաստատման կամ մերժման վերաբերյալ
Հայտի հաստատումից հետո 3 օրվա ընթացքում անհրաժեշտ կլինի թողնել կանխավճար, հակառակ դեպքում կանցնես դասընթացի հաջորդ մեկնարկի սպասման ցուցակ